Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Problem z wyeksportowaniem Emar105

#1

Cześć
Moja znajomość blendera kończy się na naprawdę najprostszych czynnościach i ewentualnym teksturowaniu czegoś. Model pulpitu importuję do blendera ustawiam bileterkę w odpowiednim miejscu. Emara zapisuję jako *.x i dalej programem z SDK (zaznaczam wyodrębnienie plików). Jednak pliki nie mają żadnego rozmiaru, nie mogę ich podejrzeć przez / miau /. Zastanawiałem się czy nie należy dodać jakiś ścian w blenderze gdyż model posiada tylko krawędzie (chyba, że są jakieś ukryte warstwy czy coś podobnego). Dziękuję za wszelką pomoc.
Odpowiedz

#2

Model jest zapisany w jednym z nowszych blenderów, twój problem brzmi jakbyś go otwierał jakąś archaiczną wersją typu 2.49b, która nie potrafi otworzyć plików nowszych wersji.
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

#3

Faktycznie otwierałem to starą wersją blendera, w nowej wersji programu wszystko działa. Jedynym problemem po wyeksportowaniu i umieszczeniu w pojeździe są animacje tzn: kluczyki zamiast obracać się przechylają się na prawy/lewy bok, kasetka nie wyjeżdża prosto spod bileterki lecz jedzie po skosie. Czy problem leży w nieprawidłowym przekonwertowaniu, czy też źle umieszczonych wpisach w plikach pojazdu? Autobus mogę normalnie wczytać, nie pokazują się żadne błędy w logfile.
Odpowiedz

#4

Moga być błędne wsporzedne animowanych obiektów w pliku cfg gdyż jeśli robisz to pod model to one się zmieniają i trzeba je edytować.
[Obrazek: 71972199532229830538.png]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości