| Problem z wyeksportowaniem Emar105 |
|
Cześć
Moja znajomość blendera kończy się na naprawdę najprostszych czynnościach i ewentualnym teksturowaniu czegoś. Model pulpitu importuję do blendera ustawiam bileterkę w odpowiednim miejscu. Emara zapisuję jako *.x i dalej programem z SDK (zaznaczam wyodrębnienie plików). Jednak pliki nie mają żadnego rozmiaru, nie mogę ich podejrzeć przez / miau /. Zastanawiałem się czy nie należy dodać jakiś ścian w blenderze gdyż model posiada tylko krawędzie (chyba, że są jakieś ukryte warstwy czy coś podobnego). Dziękuję za wszelką pomoc.
Model jest zapisany w jednym z nowszych blenderów, twój problem brzmi jakbyś go otwierał jakąś archaiczną wersją typu 2.49b, która nie potrafi otworzyć plików nowszych wersji.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Faktycznie otwierałem to starą wersją blendera, w nowej wersji programu wszystko działa. Jedynym problemem po wyeksportowaniu i umieszczeniu w pojeździe są animacje tzn: kluczyki zamiast obracać się przechylają się na prawy/lewy bok, kasetka nie wyjeżdża prosto spod bileterki lecz jedzie po skosie. Czy problem leży w nieprawidłowym przekonwertowaniu, czy też źle umieszczonych wpisach w plikach pojazdu? Autobus mogę normalnie wczytać, nie pokazują się żadne błędy w logfile.
Moga być błędne wsporzedne animowanych obiektów w pliku cfg gdyż jeśli robisz to pod model to one się zmieniają i trzeba je edytować.
![]() |
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

![[Obrazek: 71972199532229830538.png]](https://hostmat.eu/images/71972199532229830538.png)