Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 166 Głosów - 4.54 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Autor Wiadomość

JA
Użytkownicy
Liczba postów: 408
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 68
Post: #41
RE: Projekt Szczecin 4.0.0 (20140226)
60-70 jechałem, i przed przystankiem w ostatniej chwili żeby nie tracić czasu.

Wysłane z mojego A1-810 przy użyciu Tapatalka


[Obrazek: t4agXQ1.png]
26.02.2014 22:59
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 75
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 35
Post: #42
RE: Projekt Szczecin 4.0.0 (20140226)
Oczywiście mapka jest wielka bez dwóch zdań, ale jest jedno ale czemu linia B ma tylko dwie brygady? Natknąłem się na to przerabiając AIlista;)

26.02.2014 23:03
Szukaj postów Cytat

Łukasz Bar
Użytkownicy
Liczba postów: 95
Dołączył: 06-2013
Podziękowań: 7
Post: #43
RE: Projekt Szczecin 4.0.0 (20140226)
Nie ukrywam, że zostałem zaskoczony informacją o wydaniu "Projektu Szczecin 4.0". Od razu zacząłem pobierać mapę choć nie ukrywam, że miałem pewne obawy co do działania mapy w OMSI 2 oraz tym, że mapa jest tylko do OMSI 2. Nie wiem jak to zrobiliście, ale szczęka mi opadła całkowicie. Na prawdę nie spodziewałem się tak [wymoderowano] (innego słowa po prostu nie potrafię znaleźć) optymalizacji zwłaszcza w OMSI 2! Przejechałem pełne kursy linią 57 oraz 63 i po prostu byłem pod wrażeniem płynności. Żadnych przycięć podczas ładowania segmentów, po prostu miód malina. Fakt, że przy Bogumińskiej OMSI zfreezowało pomijam, bo wiem, że nie ma to związku z mapą tylko z nadal przybugowaną grą. Na prawdę autorom należy się skrzynka wódki za cały wkład włożony w tą mapę. Mapę oceniam na 20/10 bo jest naprawdę super. Bardzo podoba mi się poprawiona wersja Kołłątaja - ani nie laguje, a teraz można spokojnie wykręcić oraz autobus mieści się na swoim pasie nie blokując torowiska. Nie byłem jeszcze na Placu Rodła, ale myślę, że nie zawiodę się.

Teraz jednak muszę trochę ponarzekać, ale są to na prawdę pierdoły nie mające większego znaczenia, lecz jak to ja - lubię wytykać drobne błędy:)

1. Rondo w Warszewie.
Widziałem te rondo już wcześniej na Google Street View i wiem, że jest strasznie małe. Wykręcenie NG272 jest niemożliwe nie wjeżdżając na 'wysepkę' lecz wszystko jest tak zrobione aby można było to bezpiecznie zrobić. Jedyne do czego chcę się przyczepić to do ścieżki samochodów (Łączna -> Warszewo), które skracają sobie drogę poprzez wysepkę co nie ukrywam trochę przeszkadza w bezkolizyjnym wjeździe na rondo chcąc skręcić w prawo z Warszewa.

2. Tabliczki do znaków T-6
Zauważyłem, że niektóre tabliczki do znaków, a dokładniej T-6 są białe zamiast żółte. Drobny pierdołek, ale rzucił się w oczy:)

3. Uwaga !@#$% (bełot)
https://zapodaj.net/b1cb6eb087579.jpg.html
Szczerze nie wiem czy to błąd występujący tylko u mnie, czy ogólny, ale wolę aby autorzy wiedzieli o tym.

4. Samochody na pętlach
Zauważyłem, że samochodu lubią pchać się na pętlę Kormoranów (dosłownie zawracają na pętli) oraz na Kołłątaja. O ile Kormoranów trzeba poprawić tyle Kołłątaja mogło by zostać lecz dobrze by było gdyby jeździły lewym pasem, a nie prawym na którym stoją autobusy.

5. SD'ki na trasie.
Bardzo się zdziwiłem spotykając na trasie berlińskie SD'ki. O ile w większości przypadków na trasie śmigały NL'ki w malowaniach Szczecińskich to trafiły mi się, aż 3 kremowe SD'ki (2 na 107, oraz 1 na 63).

6. Ludzie na Kołłątaja
Zauważyłem, że ludność na przystankach nie chce zbyt specjalnie wchodzić do autobusu (ani na 2, ani na 3 peronie od lewej). Trzeba dojechać do samego końca peronu praktycznie, aż pierwsze drzwi znajdują się po za nim, wtedy dopiero zaczynają wchodzić.

Nie chcę klasyfikować tego jako błąd lecz ani razu na trasie nie zauważyłem żadnego pojazdu szynowego, ani tramwaju, ani pociągu. Należy jakoś specjalnie przestawić OMSI do tego celu w ustawieniach czy najzwyczajniej w świecie nie miałem szczęścia?
Uważne czytanie ReadMe nie boli jednak:P

Nic więcej sobie nie przypominam do czego mógłbym się przyczepić, ale wcale nie obniża to mojej oceny dla Tej mapy. To nie są żadne rażące błędy a drobne pierdołki, które można by było naprawić jeśli OMSI 2 na to pozwoli (bo jak wiemy nie jest idealne).

skawek w dniu 28.02.2014 o 20:24 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Potrafisz znaleźć, potrafisz ;)



[Obrazek: image,gEtJYP9MUy.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.08.2016 15:28 przez WooQash.)
26.02.2014 23:52
Szukaj postów Cytat

b-dziewiętnaście
Użytkownicy
Liczba postów: 10
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 2
Post: #44
RE: Projekt Szczecin 4.0.0 (20140226)
Wszystko gra ładnie, Bez zawiechy, nic się nie przycina. Wystarczy pokombinować w opcjach gry.

27.02.2014 11:07
Szukaj postów Cytat

Ekspert ds. A21
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,939
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 984
Post: #45
RE: Projekt Szczecin 4.0.0 (20140226)
Mapa jeszcze lepsza niż poprzednia wersja (szczególnie czekanie na przejazdach na 63), ale... Sprzęt podany niżej, włączam OMSI 2, stawiam sobie na Kołłątaja NG272, wchodzę do kabiny i... zaczyna skakać na full opcjach. Lusterka off, wyświetlane bloki terenu 1, rysowanie obiektów 3,5km, pogoda najlepsza... 10 FPS. Jak tylko dojechałem do Ronda Sybiraków zrobiło się 17, za Hożą już się zrobiło grywalne 47 FPS i tak aż do Skolwinu. Szkoda, że nie zastosowaliście zdublowanych zapowiedzi, ani nie zrobiliście tablic bocznych, przez co kierunek trzeba ustawiać z Altu, ale priorytet to FPSy. W poprzedniej wersji na Kołłątaja miałem 30. Na tych samych opcjach w "czwórce" - 4. Jak żyć?


Towarzystwo GórnośląskiegoOkręguPontonowoPrzemysłowyEnklaLubuska
PC: Procesor: Intel Xeon E5-2680V3 3.2GHz, Karta graficzna: Inno3D RTX 3060Ti 8GB, RAM: 64GB OS: Windows 10 64-bit
Laptop: Procesor: Intel Core i7 10750H 2.6GHz, Karta graficzna: NVidia GeForce GTX1650Ti, RAM: 16GB OS: Windows 10 64-bit

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

27.02.2014 15:36
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 754
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 137
Post: #46
RE: Projekt Szczecin 4.0.0 (20140226)
Dla mnie tak samo mapa jest jeszcze lepsza niż poprzednia wersja. Jedno ale mam, choć nie wiem czy to błąd OMSI czy mój. Na 58 Gocław jest x2, czyli wysadzamy pasażerów i musimy zrobić kółko naokoło pętli aby drugi raz zaliczyło.


[Obrazek: 5VaNokk.jpg]
27.02.2014 15:49
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 51
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 8
Post: #47
RE: Projekt Szczecin 4.0.0 (20140226)
Mapa jest po prostu genialna to pierwsze co chciałem powiedzieć, warto było czekać bo jest świetna:). @Rudy, ja mam tak samo na rozkładzie 2x Gocław , ale to nie tylko na tej mapie na Hamburgu i innych też to mam , ale to dopiero się zrobiło od ostatniego patcha, także to błąd gry.

27.02.2014 18:27
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 255
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 180
Post: #48
RE: Projekt Szczecin 4.0.0 (20140226)
Odnosząc się do owych baboli

1. Krzaczki na znakach - wina gry i sprzętu. Testowałem w robocie na Radeonie - krzaki, w domu na GF - jest w porządku,
2. Samochody na pętlach - ścieżki zablokowane a i tak wjeżdżają. Nie wiem, w jedynce problemu nie było.
3. SD'ki na trasie - jeżdżą, bo gdyby były przeguby jako AI, pojawiałbym się problem z blokowaniem ruchu. Z resztą wątek już poruszany na forum.
4. Pasażerowie na pętlach - no niestety, ale zrobili taki niuans, że teraz pasażer reaguje dopiero gdy najedziemy na ścieżkę, do której przyklejona jest kostka przystanku. Spróbujcie zatrzymać się w połowie peronu, wyrzućcie pasażerów, zmiana kierunku i powoli dojeżdżajcie do końca peronu, a nawet kawałek za peron. Po najechaniu na nowy odcinek ścieżki, pasażerowie powinni zareagować, bez potrzeby objeżdżania pętli. TEORETYCZNIE!:D

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.02.2014 19:28 przez mpaw82.)
27.02.2014 19:27
Szukaj postów Cytat

Ogułem
Zasłużeni
Liczba postów: 394
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 426
Post: #49
RE: Projekt Szczecin 4.0.0 (20140226)
Poprawa wydajności - OGROMNA! Na Kołłątaja w 3.10 na OMSI 2 - 12fps, na 4.00 aż 20! Nawet mi FPSy nie spadają jak jedzie pociąg!:D
Duża ilość nowych budynków, polski klimacik i NLki jako AI - super!:)
Lecz jedno ale....
Nie mam w AIliście NG272, a przegub na górce sobie "wisi" xD
http://scr.hu/24sh/2d3ng
Trochę to jest irytujące, liczę na usunięcie błędu :)
Pozdrawiam 8)


Udzielam bezpłatnej pomocy na forum, pomoc na PW wyłącznie ODPŁATNIE.
TUF GAMING X570-PLUS + 5800X + RTX3060Ti 12GB + 32GB RAM

Dziękuję za 400 punktów reputacji! :D
27.02.2014 21:08
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 236
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 117
Post: #50
RE: Projekt Szczecin 4.0.0 (20140226)
Dawno... co ja gadam... nigdy mapa do OMSI nie przyciągnęła mnie na aż tak długo jak ta. Nie chodzi tu o bezbłędność tej mapy (o nich za chwilę), ale o jej klimat, długość linii, różnorodność, słowem - wszystko praktycznie. Linia 63 będzie przez długi czas moją ulubioną. A 58 zaraz na drugim miejscu. Świetny wybór, doskonałe, klimatyczne linie, i co najważniejsze, przynajmniej dla mnie, całkiem długie. Ba, na 63 idzie się nieźle zmęczyć po jednym kółku. A w godzinach szczytu 63/8 praktycznie nie ma przerwy i nareszcie jechałem z ponad 5cio minutowym opóźnieniem w obie strony! Super sprawa. Co do wydajności, cóż, ja wielkiej zmiany nie zauważyłem, ale to prawdopodobnie dlatego, że gram na wyłączonej wielordzeniowości. Myślę, że nie będę się więcej rozwodzić nad wspaniałością tej mapy, bo to każdy wie, a i z mojej strony byłoby to już tylko lanie wody. Więc ostatni komentarz co do całokształtu - miazga!
A teraz kilka błędów, które zauważyłem. W zasadzie jest jeden, który mnie dość denerwuje. Mam wrażenie, że niektóre brygady z ruchu AI po prostu wypadają. To jest niemożliwe, żebym jadąc linią 63 między przystankami Zagórskiego - 1 Maja minął linię 107 tylko raz, przecież ona ma niebywale wysoką częstotliwość. Tak samo tramwaje. Zdecydowanie za rzadko się u mnie pojawiają, patrząc na ich rozkłady w grze. Nie mam pojęcia czym to może być spowodowane. A trochę smuci, bo się podjarałem na te tramwaje, a jak dotąd spotkałem na swojej trasie... może dwa? Co do reszty, grę mi raz przy ten mapie scrashowało, ale miałem wtedy wgrany ailist z przegubami, toteż problem rozwiązał się sam, wgrałem ponownie standardowy plik. Czy jeszcze jakieś błędy? Hm, nie chce mi się wierzyć, żeby na linii 63 w stronę Kołłątaja między przystankami Artyleryjska - Zamknięta nie wsiadał nikt. Puste przystanki. I znowu, na kostkach wszystko wygląda w porządku - ktoś ma wsiadać, ktoś ma wysiadać, a nie ma nikogo. No... to chyba tyle.

27.02.2014 22:23
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: