Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Zamiana kierownicy w modelu

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.09.2015, 19:01 przez skawek.)

Witam, jestem nowy z omsi 2 i 1 i chciałbym się dowiedzieć jak zmienic kierownice z solarisa alphino do solarisa 12 (OMSI 2)?

#2

To nie jest takie proste. Jest z tym dużo pracy, z plikami o3d, wpisami, teksturami itp.
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie

#3

Aktualnie udało mi się zmienić kierownice lecz ma złe pozycje XYZ, gdzie je można zmienić?:)

#4

Musisz otworzyć kierownicę w programie 3D i tam ustawić współrzędne, potem zapisać i przekonwertować do .o3d. TYLKO tak będzie działać
Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem;)

#5

Czyli przekonwertować o3d na coś np. z3d/c4d itd a potem znow do o3d i będzie działać tak?:)

#6

Przy zachowaniu mapowania tekstur to nie widzę problemu. PS. Solaris Alpino nie Alphino

#7

Dzięki za poprawkę;), Jeszcze chciałbym wiedzieć w jakim programie mógłbym te współrzędne zmienić? / miau / mam lecz nie wiem potem do jakiego programu przekonwertować w jakim rozszerzeniu i potem te wspólrzedne edytować?

#8
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.09.2015, 18:07 przez Przemo11.)

Blender lub 3ds max. Formatem może być *.obj
Tylko nie wiem czy / miau / da się otworzyć .o3d?
Pozdrawiam Przemo

#9
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.09.2015, 18:10 przez CraherPL.)

/ miau / w najnowszej wersji da się otworzyć .o3d o ile nie jest zablokowane (zablokowane są tylko pliki z dodatków płatnych i oryginalnych manów). Kolejna sprawa do belndera też zalecam zapisać do .obj (wavefront) ale posiadać tekstury w tym samym folderze co plik o3d przy otwieraniu przez / miau / jak i przy otwieraniu przez blendera. Kolejna sprawa, zmień nazwe wątku bo poleci do kosza.

#10

Można dać do kosza, bo za cholere nie potrafie tego zrobic, dzięki za pomoc lecz sam nie dam rady :/




Użytkownicy przeglądający ten wątek: