Zamiana kierownicy w modelu |
To nie jest takie proste. Jest z tym dużo pracy, z plikami o3d, wpisami, teksturami itp.
Aktualnie udało mi się zmienić kierownice lecz ma złe pozycje XYZ, gdzie je można zmienić?
![]()
Musisz otworzyć kierownicę w programie 3D i tam ustawić współrzędne, potem zapisać i przekonwertować do .o3d. TYLKO tak będzie działać
Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem
![]()
Czyli przekonwertować o3d na coś np. z3d/c4d itd a potem znow do o3d i będzie działać tak?
![]()
Przy zachowaniu mapowania tekstur to nie widzę problemu. PS. Solaris Alpino nie Alphino
Dzięki za poprawkę
![]()
/ miau / w najnowszej wersji da się otworzyć .o3d o ile nie jest zablokowane (zablokowane są tylko pliki z dodatków płatnych i oryginalnych manów). Kolejna sprawa do belndera też zalecam zapisać do .obj (wavefront) ale posiadać tekstury w tym samym folderze co plik o3d przy otwieraniu przez / miau / jak i przy otwieraniu przez blendera. Kolejna sprawa, zmień nazwe wątku bo poleci do kosza.
Można dać do kosza, bo za cholere nie potrafie tego zrobic, dzięki za pomoc lecz sam nie dam rady :/
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |