Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[usunięto] Jelcz Salus M101I ( Wersja 2 drzwiowa)

#21

[Obrazek: 15462262812539062433.jpg]
[Obrazek: 71972199532229830538.png]

#22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.02.2016, 10:39 przez Aragok.)

Dzięki wielkie Nick, za oteksturowanie ich:) Za jakiś czas, pojawią się screeny obudów już z OMSI:)
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700
RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz
MOBO: MSI B650
GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB
D: 2 TB Kingston KC3000

#23

Zauważyłem kilka rzeczy na tym renderze, nie wiem czy to kwestia tekstury czy samej siatki, ale wygląda to średnio.

[Obrazek: 10078763345139768460.jpg]
[Obrazek: fldoEhW.png]

#24
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.02.2016, 17:29 przez Aragok.)

Zgodnie z zapowiedzią:

[Obrazek: ob1.png]
[Obrazek: ob2.png]
[Obrazek: pulp.png]

:)
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700
RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz
MOBO: MSI B650
GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB
D: 2 TB Kingston KC3000

#25

Nie kłam. Napisałeś iż 'Nie oczekujcie, że model będzie dobrze zrobiony'
Ogólnie wygląda całkiem nieźle. Kiera wygląda realistycznie, kolory nie popsute.
Koniecznie używaj różnych tekstur na siedzeniach. Nie każde siedzenie wygląda identyczne (materiał)
[Obrazek: uAJckdc.png]

#26

Czy to nie przesada, żeby dla każdego siedzenia robić osobną teksturę? Chyba w żadnym innym pojeździe nie widziałem takiego rozwiązania. Wystarczy wyobrazić sobie, ile pracy należałoby włożyć w tworzenie nowych malowań do tego wozu... Moim zdaniem, powtarzalność materiału w ogóle nie rzuca się w oczy. Poza tym, ta obecna tekstura wygląda naprawdę dobrze, widoczne są nawet przetarcia na tapicerce.:)

#27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.02.2016, 19:26 przez Aragok.)

Zgadza się @landart:)

A tymczasem prowadziłem dziś prace we wnętrzu, dodałem trochę nowy obiektów i poprawiłem tekstury:P

[Obrazek: salus_1.png]
19:26
[Obrazek: 2_2.png]
[Obrazek: 3_2.png]
[Obrazek: 4_1.png]
[Obrazek: 5_2.png]
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700
RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz
MOBO: MSI B650
GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB
D: 2 TB Kingston KC3000
 Podziękowania za post: solarisjanek(+1) , Bródnowszczak(+1) , Ikarus 132(+1)

#28

Jestem bardzo mile zaskoczony! Model jest bardzo ładnie oteksturowany i przyjemny w odbiorze. Jeżeli to ukończysz, to zapewniam, będzie wzięcie.

Oby tak dalej!
[Obrazek: banner.png]

#29

Naprawdę bardzo fajnie Ci to wychodzi.:) Jednak mam kilka zastrzeżeń postaram się je wypisać po myślniku:
-Rurki są zbyt blade
-Usuń kolor z niektórych elementów (panel klimatyzacji, przyciski, kontrolki szyberdachów)
-Podłoga ma zbyt duże ziarno
-Kolor kabiny i nadkoli nie powinien chyba aż tak bardzo odstawać?

Pamiętaj, że nie jest to krytyka a moje zdanie z którym nie koniecznie musisz się zgadzać;)
Pozdrawiam.

#30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.02.2016, 17:44 przez Aragok.)

Modelowo dwudrzwiowy Salus został już ukończony:) W weekend rozpocznę konwert:P
[Obrazek: salus_1.png]
[Obrazek: salus2.png]
[Obrazek: salus3_1.png]
[Obrazek: salus4.png]
[Obrazek: salus5.png]
[Obrazek: salus6.png]
[Obrazek: salus7.png]
[Obrazek: salus8.png]
[Obrazek: salus9.png]

Całość ma 107,500 tysięcy polygonów.

Aktualnie czekam także, aż Kacper_IK160P podeśle skrypty oraz ustawione dźwięki Iveco F4 AE 0682C;)
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700
RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz
MOBO: MSI B650
GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB
D: 2 TB Kingston KC3000
 Podziękowania za post: solarisjanek(+1) , Przemo11(+1) , Bródnowszczak(+1)




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości