Strefa OMSI

Pełna wersja: Kraków - 1997
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Kończąc kwestię ostatnich wydarzeń oraz planów parku taborowego, o których wspomniał Dominik w powyższym poście, pragnę wyraźnie zaznaczyć iż odcinam się od wszelkich sporów z tym związanych. Kwestie "paczek" taborowych zleciłem i pozostawiłem Dominikowi z racji faktu, iż sam zaproponował w tej kwestii swoje wsparcie, za co serdecznie dziękuję i On się tym zajmuje we własnym zakresie.:)

Wracając do idei tego tematu, chyba warto wspomnieć, iż zakończyłem prace nad otoczeniem Al. 29 Listopada. Dobudowane zostało brakujące otoczenie, ale także zrobione na nowo zostały obiekty, które swego czasu zapożyczyłem z linii 105 do VBUS (Za zgodą autora oczywiście, serdecznie pozdrawiam!). Od czerwca wchodzę w ulicę Dobrego Pasterza. Na niej zejdzie mi trochę czasu zapewne, ale myślę i wierzę, że w dwa miesiące uporam się z trudem jej umeblowania. Po weekendzie zaprezentuję nowe screeny.:)

Dziękuję za uwagę:)
Zwracam się z uprzejmą prośbą o poradę i pomoc do kolegów maperów. Otóż mam następujący problem. Po zmianie pętli Prądnik Czerwony na nowy model w funkcji CHRONO i przeniesienie przystanku dla wysiadających na wprost pętli(wcześniej była przed pętlą- widać ślady usuniętej kostki), rozkład tak jakby wieszał się i po wjeździe na kostkę końcową/początkową znajdującą się już na pętli, OMSI za cholerę nie chce zakończyć kursu i ciągle pokazuje jako następny przystanek ten dla wysiadających.

Przy ustawieniu przystanku dla wysiadających w poprzednim miejscu, wszystko działa. Próbowałem już wielu kombinacji, jak skracanie pola kostek przystankowych, wytyczanie na nowo przebiegów w tym miejscu i dale jest to samo.
[Obrazek: 3c63f548e6bb3413med.jpg]

Macie jakieś pomysły? Nie wiem, może dwa przystanki nie mogą znajdować się na jednym obiekcie?
Cisza w temacie, w związku z czym trzeba rozruszać towarzystwo. Kilka screenów, prezentujących ulicę Dobrego Pasterza, z kompletną zabudową - i nietypowa relacja.:-)

Mój ulubiony skręt na trasie linii 105 z al. 29 Listopada w Dobrego Pasterza - dla wytrawnych graczy ;-)
[Obrazek: 40252527d727c6c3med.jpg]

Ależ się nam Dobrego Pasterza korkuje czasami, a jeszcze jakiś dostawczak na chodniku stanął...
[Obrazek: 7e6b550f3f0df82amed.jpg]

Trzeba się przeciskać, ale jest to możliwe ;-)
[Obrazek: 86feef13ed46d497med.jpg]

Ile aut...
[Obrazek: 85fd6419a4d8331dmed.jpg]

...uff, koniec korku
[Obrazek: 9092e0ef1b481b92med.jpg]

W lewo na ul. Majora, na Prądnik!
[Obrazek: 0f88aaa47e3dbfcdmed.jpg]

Widok z drona na pasaż handlowy pomiędzy ulicami Majora/Dobrego Pasterza/Łepkowskiego.
[Obrazek: e01b6b14874796e6med.jpg]

Tym samym, już z pracami wszedłem na ul. Majora oraz Łepkowskiego. Liczę, że prace tutaj nie zajmą mi więcej j 2/3 tygodnie.
Wiadomo co dalej z tą prześliczną mapą ? @Buser 2/3 tygodnie od (04.08.16) minęły , pozdrawiam i czekam na kolejną porcję zdjęć:)
Polecam zerknąć na link w moim podpisie ;-) Tam na bieżąco dzielę się postępem nad pracami. Na forum natomiast wkrótce zamieszczę aktualizację stanu prac. Muszę tylko jeszcze pewne drobnostki skończyć.
Drodzy forumowicze, ostatnio nagrałem dwa filmy z przejazdu 105'tki z roku 1999. Widać tu na jakim etapie stoją prace nad mapą. Widoczne błędy bądź niedociągnięcia będą w niedługim czasie usunięte/poprawione. Użyty został tabor współczesny, gdyż dedykowane autobusy są dalej w trakcie tworzenia. Więcej konkretnych info na temat mapy wkrótce, tym czasem - enjoy:





Dla mnie projekt jest super. Znam Kraków jak własną kieszeń i prawie wszystko się zgadza! Rób tak dalej... Nie mogę się doczekać!!!
Czesc czy masz w planach linie 124?
Hej, obecnie nie. Skupiam się na dokończeniu tego co zacząłem.
Będziesz wymieniać te podstawowa trawę na jakaś ładniejszą ?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Przekierowanie