Strefa OMSI

Pełna wersja: Kraków - 1997
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
A co z wcześniej wspomnianym przeze mnie 128,148? Myślałeś o nich może?
@Buser
Nie myślałeś może o jakiejś pośpiesznej linii w dalszych częściach mapy (oczywiście jeśli takowe będą)? Dla przykładu linia 502 jest ważną dla Krakowa linią, przydałaby się możliwość przejechania kursu jej trasą.
Panowie, w latach 1996-1998, 178 oraz 502 nie istniały;) Co do Waszych sugestii czyli 128 oraz jakiejś linii pośpiesznej, wszystko pięknie, tylko nie ma komu pomóc. Przez ostatni miesiąc kompletnie nie ruszałem mapy, a do prac wróciłem dwa dni temu, gdyż zwyczajnie nie miałem czasu. Z dróg zostało mi dokończyć ulice Strzelców oraz zrobić skrzyżowanie Dobrego Pasterza z Naczelną, a także dokończyć osiedlówki na ulicy Łepkowskiego. Na całej mapie odchudzam także skrzyżowania, co daje taki efekt, że po liftingu(który wygląda znacznie realniej) dane skrzyżowanie może mieć nawet o 3/4 mniej wierzchołków. Jeśli nadal będę musiał pracować nad budową otoczenia sam, to uczciwie mówię że ciężko powiedzieć kiedy publicznie mapa zostanie opublikowana, zwłaszcza że przede mną przeprowadzka oraz zmiana pracy, a mapy w połowie pustej choć działającej, nie wydam.
Oto najnowsze wieści od autora z sąsiedniego forum;


Buser 26.10.2014 napisał(a):Witajcie Panowie;-) Otóż przez ostatni miesiąc mialem spore trudności z wygospodarowaniem odpowiedniej ilości czasu na sen, dlatego też wszelkie hobby w tym czasie na drugi plan. Jak już wcześniej wspominałem, zmiana pracy, przeprowadzka do Warszawy i dodatkowo uczelnia skutecznie zajęły mi ostatni miesiąc. Dzięki pewnej normalizacji tego wszystkiego, w najbliższym czasie wracam do projektu. W chwili obecnej prace skupione zostaną na "meblowaniu" 105, co przerwalem miesiąc temu. Wybaczcie za tak spore rozciagniecie w czasie, ale tak jak już nie raz zapewnialem, projekt zostanie ukończony i wydany. Jesień jak dotąd bywała okresem, kiedy praca szła mi najlepiej, więc liczę że teraz ta dobra passa będzie kontynuowana i będę mógł za jakiś czas pokazać Wam 105 i dalsze meblowanie 129;-)

Cierpliwość jest zatem bardzo wskazana,
cieszy fakt, że pomimo natłoku tylu spraw
życia codziennego autor nie porzucił tego projektu.
Czekamy zatem na kolejne wieści z wirtualnego Krakowa:-)
Dziękuję, za przytoczenie wypowiedzi, pisana była z telefonu w czasie zajęć;) Jak już coś zacząłem, to chcę to skończyć. Wciąż ubolewam nad faktem braku zainteresowania pomocą w modelowaniu, co w znaczący sposób przyspieszyłoby ukończenie projektu, no ale tak jak kolega wspomniał, cierpliwość z tego powodu jest tutaj bardzo wskazana, mogę Was zapewnić że warto czekać;)
(27.10.2014 21:56)Buser napisał(a): [ -> ]Wciąż ubolewam nad faktem braku zainteresowania pomocą w modelowaniu, co w znaczący sposób przyspieszyłoby ukończenie projektu(...)
Mieszkam w miejscu wprost między pętlą Prądnik Czerwony a Rondem Barei i codziennie jeżdżę 129 i 105... O co chodzi z modelowaniem? Może jestem wstanie pomóc?:)
@up:
Chodzi m.in. o modelowanie dedykowanych obiektów do mapy
Na tym polega modelowanie, nie jest to proste zadanie, bo obiekty muszą być bardzo realne.
Nie ma prefiksu dlatego pytam. Czy mapa będzie działać w OMSI 2?
(21.04.2014 10:43)Buser napisał(a): [ -> ]Ok, w końcu udało mi się uporać z wszystkimi "Fehlerami" i przystosować mapę do OMSI 2, praca nad projektem ruszyła z kopyta.
Żeby nie było, że nic się nie dzieje, prace każdego dnia posuwają się do przodu. Z racji faktu, iż robię projekt sam, a oprócz tego mam realne życie na głowie, wszystko idzie tak mozolnie, ale idzie cały czas. Kilka fotek z terenów, które można jakoś pokazać. Zaznaczam, że sceneria jest CIĄGLE w budowie, stąd proszę nie pytać o braki miejscami np. oznakowania poziomego, jakiegoś budynku, zieleni itp. Dokładam szczególnej troski, aby wszystko było jak najrealniejsze, dlatego jeśli czegoś na screenach nie ma bądź jest nienaturalnie pusto, zapewniam że tak nie będzie;)

SCREENY:
Zajezdnia Czyżyny zapełniła się Ikarusami;) Brakuje latarni, do edycji pójdą też tekstury wnętrza hangaru
[Obrazek: 76a727fce5a60b2emed.jpg]

[Obrazek: bd2f856377842536med.jpg]

Widok na obecnie nazwane Rondo Barei, do usunięcia niepotrzebne słupy po sygnalizacji, gdyż była jedynie w kierunku Huta-Centrum
[Obrazek: a8b60462f4d339bfmed.jpg]
Widok na osiedle Prądnik Czerwony
[Obrazek: a55af2b4a8058d60med.jpg]

Widok na pętlę Prądnik Czerwony w wersji przed dobudowaniem trzeciego peronu. Jako ciekawostkę dodam, iż w grze będą dostępne obydwie wersje pętli, dzięki funkcji Chrono.
[Obrazek: e66dc53eddedd9dcmed.jpg]
[Obrazek: a57291ceb0d5692amed.jpg]

Widok z lotu ptaka na zbieg ulic Majora i Łepkowskiego, niezazielenionych i wciąż budujących się;)
[Obrazek: 80eb3654e0dcdad1med.jpg]

Mercedes skręca z ul. Dobrego Pasterza w ul. Majora. Wówczas nie było przedłużenia ul. Łepkowskiego i początkowym odcinkiem ul. Majora ruch odbywał się w obu kierunkach.
[Obrazek: 825110c8273d34b8med.jpg]

Autobus linii 139 (troszkę nie pasuje do epoki, ale cały czas czekam na wydanie cudeńka Patrykosa;) ) skręca z ul. Dobrego Pasterza w al. 29 Listopada
[Obrazek: 87b9ff27a8f6bab4med.jpg]
i to samo skrzyżowanie z innej perspektywy:
[Obrazek: 734027fa6f2d58bdmed.jpg]

Przystanek OPOLSKA TOS jeszcze bez estakady, ze starym przebiegiem, a za murem skrywa się nieprzebudowana jeszcze wtedy jednopasmowa ulica Opolska.
[Obrazek: c355518763d0a504med.jpg]

Skrzyżowanie i charakterystyczny skręt linii 129 w stronę Czyżyn przy Akademii Rolniczej:
[Obrazek: fd91c7a7096707d2med.jpg]

Skrzyżowanie al. 29 Listopada z Biskupa Prandoty:
[Obrazek: cf8bfd46abdf913emed.jpg]

Wczoraj układane, jeszcze świeże tory prowadzące do Dworca Kraków Główny:
[Obrazek: d8c04b5a697b52a8med.jpg]
[Obrazek: a38e4faee567dd13med.jpg]
i widok na rozwidlenie do Katowic i Warszawy:
[Obrazek: ca4fd69294aef95bmed.jpg]

Widok z okna budynku głównego Politechniki Krakowskiej
[Obrazek: d0a6ccdccf389816med.jpg]

Skrzyżowanie ul. Warszawskiej i Ogrodowej, widok w stronę PK:
[Obrazek: ea54a123151021f2med.jpg]
i widok w stronę Ogrodowej:
[Obrazek: 98e304fed9d7f20amed.jpg]

Początek Placu Matejki:
[Obrazek: 27a8c75fe93a14ddmed.jpg]

Ulica Kurniki, widok w stronę ul. Pawiej:
[Obrazek: c2af492c0fe8a87amed.jpg]

Dworzec Główny, przystanki końcowe:
[Obrazek: 31a4f8ab327abd59med.jpg]

Dworzec Główny, 105 podstawione na przystanku początkowym oczekuje na odjazd:
[Obrazek: c0afe4e81b947a37med.jpg]

Prace ciągle trwają, teraz skupiłem się na budowaniu dedykowanych obiektów, zieleń, znaki drogowe i statyczne samochody zostawiłem na sam koniec, gdyż to nie zajmie więcej niż 2 tygodnie dla całej mapy;)

Pozdrawiam!
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Przekierowanie