Odpowiedź 
[Mapa] Krummenaab v1.0
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 4
Dołączył: 05-2014
Podziękowań: 0
Post: #11
RE: Krummenaab v1.0
(30.08.2016 17:21)Mervin napisał(a):  Zainstaluj program Maptools, uruchom, zeskanuj omsi, wejdź w zakładki missing objects lub missing splines i zobacz czego Ci brakuje.

Zeskanowałem i nie ma żadnych brakujących elementów lecz po wejściu do gry dalej widzę tylko niebo.

01.11.2016 19:20
Szukaj postów Cytat

Dejcie na tacę..
Użytkownicy
Liczba postów: 796
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 176
Post: #12
RE: Krummenaab v1.0
Skoro tak, to otwórz plik parklist_p i zobacz, czy w fold. Vehicles masz każde auto tam zawarte, a zwłaszcza plik SCO odpowiedzialny za zaparkowane auto. Jeżeli nie, to albo uzupełnij Vehgicles, lub (prościej) - usuń auta, których nie posiadasz, z parklist. Do tej mapy są dołączone ailist i parklist zawierające auta z płatnyh dodatków - nawet zdaje się, że właśnie w folderze mapy bazowymi ailist i parklist są te, które zawierają takowe. O ile obecność nieposiadanych pojazdów w ailist nie grozi niczym, o tyle parklist zawiera pliki o rozszerzeniu SCO, identyfikowane z tej przyczyny przez grę jako obiekty (jeżeli nie ma jakiegoś sco, to będzie niebo, wiemy juz o tym z podstaw). Do tej mapy są dołączone różne (chyba z 8-9) zestawy ailist i parklist - powinny tam być pozycje zawierające auta z podstawy, lub z dodatku, który akurat posiadasz (jeżeli jakiś posiadasz). Problem poruszany juz wielokrotnie (sam osobiście juz n-ty raz to wyjaśniam i chyba czas jakiś poradnik o tym napisać - planuję to, widząc zwiększoną częstotliwość, z jaką się ostatnio pojawia przy jednoczesnym niedoborze wiedzy w tej kwestii:P ).


[Obrazek: c0119160_1352689.gif]
mój sprzęt xD [Obrazek: 2541df58f0dfe6f9928aefb1c3f9e50b.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.11.2016 20:22 przez Organmistrzu.)
01.11.2016 20:19
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Swistak00126

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 4
Dołączył: 05-2014
Podziękowań: 0
Post: #13
RE: Krummenaab v1.0
Dzięki wielkie pomogło i cieszę się zarąbistą mapką:D
Tylko jeszcze zamiast strzałek(jak jechać) pokazują mi się takie latające bryły.
Co z tym zrobić?

Kadziu w dniu 02.11.2016 o 07:10 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Po co ten cytat, skoro wiadomo do czego się odnosisz.


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.11.2016 21:02 przez Swistak00126.)
01.11.2016 21:00
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 2
Dołączył: 12-2016
Podziękowań: 0
Post: #14
RE: Krummenaab v1.0
Witam. Pobrałem tą mapę według tematu i po jej wczytaniu widzę tylko niebo. Zmodyfikowałem plik parklist_p, tak jak było radzone innym, ale nie pomaga. Według Maptools mam wszystkie posiadane pliki. Oto mój logfile:
Kod:
====================
    Start logging
====================

Date:    2017-05-02
Time:    23:03:03
Version: 2.3.004

0 23:03:03 -  -       Information: OMSI is working in fullscreen mode
1 23:03:04 -  -       Information: TIR - looking for DLL path...
2 23:03:04 -  -       Information: TIR  - DLL path not found - TIR disabled [0]
3 23:03:28 -  -       Information: Options dialog created
4 23:03:28 -  -       Information: Weather dialog created
5 23:03:28 -  -       Information: Profiles dialog created
6 23:03:28 -  -       Information: Time table running dialog created
7 23:03:28 -  -       Information: Start dialog created
8 23:03:28 -  -       Information: Menu 2 created
9 23:03:28 -  -       Information: Menu 3 created
10 23:03:28 -  -       Information: Tut dialog created
11 23:03:28 -  -       Information: Menu pos set
12 23:03:28 -  -       Information: Bro initialized
13 23:03:28 -  -       Information: Human engine initialized
14 23:03:28 -  -       Information: Forms set
15 23:03:28 -  -       Information: Captions set
16 23:03:28 -  -       Information: Screen ration set
17 23:03:28 -  -       Information: Init3D: BackBufferFormat = 22
18 23:03:28 -  -       Information: Init3D: Hardware vertex processing
19 23:03:28 -  -       Information: Init3D: Max iso = 16
20 23:03:28 -  -       Information: Init3D: Hal active
21 23:03:28 -  -       Information: Creating 3D device procedure finished
22 23:03:28 -  -       Information: 3D initialized
23 23:03:28 -  -       Information: Direct sound initialized
24 23:03:28 -  -       Information: Create main manager...
25 23:03:28 -  -       Information: Veh array created
26 23:03:28 -  -       Information: CS initialized
27 23:03:28 -  -       Information: Station manager created
28 23:03:28 -  -       Information: OBB created
29 23:03:28 -  -       Information: Tex managers created
30 23:03:28 -  -       Information: Tex manager started
31 23:03:28 -  -       Information: Tutorial manager created
32 23:03:28 -  -       Information: Material manager created
33 23:03:28 -  -       Information: Scenery object manager created
34 23:03:28 -  -       Information: Human manager created
35 23:03:28 -  -       Information: RV type manager created
36 23:03:28 -  -       Information: RV lists created
37 23:03:28 -  -       Information: Spline manager created
38 23:03:28 -  -       Information: Time table manager created
39 23:03:28 -  -       Information: Currency manager created
40 23:03:28 -  -       Information: Visual helpers created
41 23:03:28 -  -       Information: Audio Mixer erstellen...
42 23:03:28 -  -       Information: ---
43 23:03:28 -  -       Information: Download Internet Textures...
44 23:03:33 -  -       Information: Input Manager erstellen...
45 23:03:33 -  -       Information: Tastaturbefehle laden...
46 23:03:33 -  -       Information: Game Controller laden...
47 23:03:33 -  -       Information: Progman initialisieren...
48 23:03:33 -  -       Information: Partikelvertices initialisieren...
49 23:03:33 -  -       Information: Lichtquellen initialisieren...
50 23:03:33 -  -       Information: System-Scriptvariablen initialisieren...
51 23:03:33 -  -       Information: Redline initialisieren...
52 23:03:33 -  -       Information: Traffic Path Manager initialisieren...
53 23:03:33 -  -       Information: Plugins initialisieren...
54 23:03:33 -  -       Information: Spline-Helper initialisieren...
55 23:03:48 -  -       Information: Load maps\Krummenaab Updated\global.cfg map...
56 23:03:48 -  -       Information: Load Cloud and Snowfall objects...
57 23:03:48 -  -       Information: Load Precip. Part. System...
58 23:03:48 -  -       Information: Load Precip. Sound...
59 23:03:48 -  -       Information:    Sound erstellen...
60 23:03:48 -  -       Information:    Sound laden...
61 23:03:48 -  -       Information: Set Weather System vars...
62 23:03:48 -  -       Information: Sky and Weather created
63 23:03:48 -  -       Information: Date: 2017 0502, Time: 070000
64 23:03:49 -  -   Error:           In "Fonts\Buse_15x6.oft" there was an error in line 85!
65 23:03:50 -  -   Error:           In "Fonts\FGY_M.oft" there was an error in line 32!
66 23:03:52 -  -   Error:           In "Fonts\RKC_Plus_Itinerario.oft" there was an error in line 225!
67 23:03:52 -  -       Information: Fonts initialized
68 23:03:52 -  -       Information: Map created
69 23:03:52 -  -       Information:   Map Global File loaded
70 23:03:52 -  -       Information:   Registrations loaded
71 23:03:52 -  -       Information:   Parked Cars loaded
72 23:03:52 -  -       Information:   Map AILists loaded
73 23:03:52 -  -       Information:   New Centerkachel set
74 23:03:52 -  -       Information:   VarParents loaded
75 23:03:52 -  -       Information:   Special Objects refreshed
76 23:03:52 -  -       Information:   Object and Spline Matrices refreshed
77 23:03:56 -  -       Information: Map loaded
78 23:03:56 -  -     Warning:       Line "maps\Krummenaab Updated\TTData\GZ 1.ttl", tour 1: Entry 1 begins before previous entry ends!
79 23:03:56 -  -     Warning:       Line "maps\Krummenaab Updated\TTData\S4.ttl", tour 1: Entry 1 begins before previous entry ends!
80 23:03:56 -  -       Information: Humans created
81 23:03:56 -  -       Information: Editor refreshed
82 23:03:56 -  -     Warning:       Cloudtype "-1" could not be found!
83 23:03:56 -  -       Information: Weather loaded
84 23:03:56 -  -       Information: Map camera loaded
85 23:03:56 -  -       Information: maps\Krummenaab Updated\global.cfg map loaded!
86 23:03:56 -  -       Information: Refresh Tile: 23, maps\Krummenaab Updated\tile_11_4.map ...
87 23:03:57 -  -       Information: Refresh Tile: 24, maps\Krummenaab Updated\tile_11_5.map ...
88 23:03:57 -  -       Information: Refresh Tile: 25, maps\Krummenaab Updated\tile_11_6.map ...
89 23:03:57 -  -       Information: Refresh Tile: 26, maps\Krummenaab Updated\tile_11_7.map ...
90 23:03:57 -  -       Information: Refresh Tile: 27, maps\Krummenaab Updated\tile_11_8.map ...
91 23:03:57 -  -       Information: Refresh Tile: 28, maps\Krummenaab Updated\tile_12_8.map ...
92 23:03:58 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab2\Blumenk1.sco: texture filename Metall2.dds not found in mesh file Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab2\model\Blumenk1.o3d!
93 23:03:58 -  -     Warning:       Did not find texture file "StrSchild_Text1.bmp"!
94 23:03:58 -  -     Warning:       Did not find texture file "dummy_text.bmp"!
95 23:03:58 -  -   Error:           The file "Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Hst_Holz_passenger.cfg" could not be loaded!
96 23:03:58 -  -       Information: Refresh Tile: 29, maps\Krummenaab Updated\tile_13_8.map ...
97 23:03:59 -  -       Information: Refresh Tile: 30, maps\Krummenaab Updated\tile_14_8.map ...
98 23:04:01 -  -       Information: Refresh Tile: 42, maps\Krummenaab Updated\tile_15_4.map ...
99 23:04:01 -  -     Warning:       Did not find texture file "dummy_text.bmp"!
100 23:04:01 -  -       Information: Refresh Tile: 41, maps\Krummenaab Updated\tile_15_5.map ...
101 23:04:01 -  -       Information: Refresh Tile: 31, maps\Krummenaab Updated\tile_15_8.map ...
102 23:04:02 -  -     Warning:       Did not find texture file "StrSchild_Text1.bmp"!
103 23:04:02 -  -       Information: Refresh Tile: 39, maps\Krummenaab Updated\tile_16_5.map ...
104 23:04:02 -  -       Information: Refresh Tile: 38, maps\Krummenaab Updated\tile_16_6.map ...
105 23:04:02 -  -       Information: Refresh Tile: 37, maps\Krummenaab Updated\tile_16_7.map ...
106 23:04:02 -  -       Information: Refresh Tile: 32, maps\Krummenaab Updated\tile_16_8.map ...
107 23:04:03 -  -       Information: Refresh Tile: 40, maps\Krummenaab Updated\tile_17_8.map ...
108 23:04:03 -  -       Information: Refresh Tile: 45, maps\Krummenaab Updated\tile_17_9.map ...
109 23:04:03 -  -       Information: Refresh Tile: 44, maps\Krummenaab Updated\tile_18_8.map ...
110 23:04:04 -  -   Error:           O3D Mesh: Create - Direct9 Error: D3DERR_INVALIDCALL (-2005530516)
111 23:04:04 -  -       Information: Date: 2017 0502, Time: 070000
112 23:04:07 -  -       Information: Traffic loaded
113 23:04:07 -  -       Information: Date: 2017 0502, Time: 070000
114 23:04:07 -  -       Information: Reset Passengers...
115 23:04:07 -  -       Information: Initialize Scheduled AI...
116 23:04:07 -  -       Information: Refresh All Vehicle Indices...
117 23:04:07 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
118 23:04:07 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
119 23:04:07 -  -       Information: Reset State Matrices...
120 23:04:07 -  -       Information: Start Tex Thread...
121 23:04:07 -  -       Information: Init Red Line...
122 23:04:07 -  -       Information: Set Initial Render States...
123 23:04:07 -  -       Information: Menu pos set
124 23:04:09 -  -       Information: Menu pos set
125 23:04:10 -  -       Information: Menu pos set
126 23:04:11 -  -       Information: Menu pos set
127 23:04:12 -  -       Information: Menu pos set
128 23:04:25 -  -       Information: Deativating TIR...
129 23:04:25 -  -       Information: TIR was not available
130 23:04:25 -  -       Information: Closing actual map...
131 23:04:25 -  -       Information: Actual map closed!
132 23:04:25 -  -       Information: OMSI is closing...

02.05.2017 22:21
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 114
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 44
Post: #15
RE: Krummenaab v1.0
Odpalam OMSI 2, uruchamiam mapę Krummenaab, wybieram miejsce jako Cheb, Nadrazi, jadę, jadę, minąłem granicę czesko-niemiecką, i jakieś 1-2km za granicą zaczyna mi pojawiać błąd i przycinać. Zapodaję:

Screen: İmage

Logfile: http://wklej.org/id/3243796/

Jednocześnie uprzedzam, że maptools pokazał, że mapa jest czysta, więc czym jest ten problem? Na innych mapach ten błąd nie występuje.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.08.2017 10:43 przez Robcio.)
28.08.2017 10:42
Szukaj postów Cytat

macarena
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,720
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 850
Post: #16
RE: Krummenaab v1.0
Nie masz wymaganych pojazdów AI
Kod:
Vehicles\MB_O530_Facelift\MB_O530FL OM457 Voith 2D M.bus
i jakiegoś ludzika
Kod:
humans\Krummenaab\man04.hum

Musisz wyedytować ailists.cfg i humans.txt albo uzupełnić braki.


Всех расстрелять.

CPU: AMD-FX6350 (Fortis 2 radiator) GPU: Saphirre Radeon R7 265X MOBO: ASRock 980DE3U3S3 R2.0 RAM: 2x 4GB GoodRam 1,35V DDR3 1600MHz
SSD: GoodRAM Iridium Pro 240GB 2,5" HDD: 2x 1TB Seagate Barracuda SATA III 7200RPM Installed OS: Windows 10 64bit & macOS Sierra 10.12.6
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

W sprawach technicznych pisz na forum. Bądź miły dla osoby, która próbuje Ci pomóc, tym bardziej, że robi to bezpłatnie.
28.08.2017 11:45
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Robcio

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 114
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 44
Post: #17
RE: Krummenaab v1.0
Wyedytowałem zgodnie z twoim polecenie. Uruchamiam, i kilkam multum błędów ale nareszcie pozbyłem i... FPS spadła do 5 i przycina wszystko.. Ciąg dalszy z tym problemem mapy. :/

@down: Logfile: http://wklej.org/id/3243846/

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.08.2017 13:26 przez Robcio.)
28.08.2017 13:18
Szukaj postów Cytat

Szczecin - Floating Garden
Użytkownicy
Liczba postów: 1,103
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 240
Post: #18
RE: Krummenaab v1.0
Masz nowy logfile?


[Obrazek: pwo3D4R.png]
Mój kanał YouTube | Facebook
Problemy techniczne rozwiązywać na FORUM!
28.08.2017 13:20
Szukaj postów Cytat

macarena
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,720
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 850
Post: #19
RE: Krummenaab v1.0
Jeszcze ten pojazd.
Kod:
Vehicles\MB_O530\MB_O530 CNG ZF.bus


Всех расстрелять.

CPU: AMD-FX6350 (Fortis 2 radiator) GPU: Saphirre Radeon R7 265X MOBO: ASRock 980DE3U3S3 R2.0 RAM: 2x 4GB GoodRam 1,35V DDR3 1600MHz
SSD: GoodRAM Iridium Pro 240GB 2,5" HDD: 2x 1TB Seagate Barracuda SATA III 7200RPM Installed OS: Windows 10 64bit & macOS Sierra 10.12.6
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

W sprawach technicznych pisz na forum. Bądź miły dla osoby, która próbuje Ci pomóc, tym bardziej, że robi to bezpłatnie.
28.08.2017 14:02
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 143
Dołączył: 12-2015
Podziękowań: 18
Post: #20
RE: Krummenaab v1.0
Pobierz mod od Morphiego do Citar alterra.


Jeżeli pomogłem, kliknij ten guziczek "Rep" pod moim postem:D
28.08.2017 14:49
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: