Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje


Witam! To pytanie kieruję do moderów. Czy w Lotusie oczywiście w porównaniu z OMSI 2 łatwiej się robi pojazdy lub mapy? A i jak byś kiedyś tam robił stopiątke to masz tutaj bardzo dobre materiały: https://www.youtube.com/watch?v=3ym9m96tIGU. Pozdrawiam! Oczywiście sama stodwójka jest bardzo ładna.
Odpowiedz


To ja może lepiej odpowiem tutaj. W przypadku pojazdów struktura jest dość podobna (pomijając znacznie bardziej złożoną konstrukcję fizycznej bryły pojazdu), jednak narzędzia LOTUSa wychodzą naprzeciw największej bolączce OMSI: testowanie modelu praktycznie nie wymaga już uruchomienia gry. Podgląd w 3D znacznie ułatwia zarządzanie obiektami, jak i tworzenie animacji i właściwości materiałów, a znów widok debugowania skryptów pozwala w łatwy sposób testować funkcjonalność, z generowaniem wykresu wartości zmiennych włącznie.
[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
 Podziękowania za post: smolarzp@interia.pl(+1)
Odpowiedz


Kolejny powód za którym przemawia kupno bądź co bądź drogiego modułu. Tak właśnie zajrzałem na kanał CaptnUnbrauchbara gdzie prezentuje ContentTool, i właśnie mnie zdziwiło że nie włączał Lotusa całego by testować to i owo. Bardzo imponujące.
[Obrazek: uAJckdc.png]
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.10.2018, 10:42 przez pause1.)

[Screen 3D]
Całkiem przyjemne.
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz


Pojawił się nowy patch oznaczony 1.EA.012

Zamieszczam tekst oryginalny oraz przetłumaczony w translatorze.

[EN]
- MapEditor: Ground polygons can be switched off (you have to recreate the tiles once after the patch in order to switch them off)
- MapEditor: Neighbored tiles can be displayed in high-res, as well
- MapEditor: Bugfix on refreshing the middle tile
- MapEditor: Probably solved the bug concerning a shifted middle tile when using high-res Aerials

- GT6N: Now with Dead Man's Switch (currently no warning sound)


[PL]

- MapEditor: można wyłączyć wielokąty terenu (w celu wyłączenia należy jednorazowo odświeżyć teren po patchu)
- MapEditor: Sąsiadujące kafle mogą być wyświetlane również w wysokiej rozdzielczości
- MapEditor: Bugfix przy odświeżaniu środkowego kafla terenu
- MapEditor: Prawdopodobnie rozwiązany został błąd dotyczący przesuniętej środkowego kafla podczas korzystania ze zdjęć satelitarnych o wysokiej rozdzielczości

- GT6N: Teraz z czuwakiem (obecnie brak dźwięku ostrzegawczego)

Nie jest to perfekcyjne tłumaczenie, dlatego wkleiłem też tekst oryginalny.

Pozdro
Prawda jest okruchem lodu.
Odpowiedz


Przy takim tempie pracy to my zobaczymy moduł drogowy za 3 lata.
Odpowiedz


Wydany został kolejny patch oznaczony symbolem: 1.EA.013

[EN[
- Simulation: Bugfix: invisible polygons
- Simulation: Bugfix: Rendering order of the terrain changed, mainly concerns catenaries and ties

- MapEditor: Reference lines and subgrades can be colored
- MapEditor: Bugfix: 9th traffic light direction didn't work
- MapEditor: Bugfix: Change between 2D/3D was not possible during pan/tilt of the perspective
- MapEditor: Enabled save without pack (light blue floppy symbol) to encourage fast saving "inbetween". But the map will not be updated in LOTUS this way. Attention: Ctrl+S is now for saving only. You need to press Ctrl+P in order to "save and pack" and hence make the update visible in LOTUS.
- MapEditor: Information concerning current state of saving added, including warning color. In this first stage of the function please check if all changes lead to a "not saved" flag.

- Language File: New Entries!


[PL]
- Symulacja: Bugfix: niewidoczne wielokąty
- Symulacja: Bugfix: Zmieniono kolejność renderowania terenu, głównie dotyczy to sieci trakcyjnej i podkładów.

- MapEditor: Linie pomocnicze i elementy trasowania terenu można pokolorować(?)
- MapEditor: Bugfix: 9. kierunek sygnalizacji świetlnej nie działa
- MapEditor: Bugfix: Zmiana pomiędzy 2D / 3D nie była możliwa podczas panoramowania / pochylania perspektywy
- MapEditor: Możliwe zapisywanie mapy bez tworzenia nowego pakietu (jasnoniebieski symbol dyskietki), aby zachęcić do szybkiego zapisywania „w międzyczasie”. Ale mapa nie będzie aktualizowana w LOTUS w ten sposób. Uwaga: Ctrl + S jest teraz tylko do zapisywania. Musisz nacisnąć Ctrl + P, aby "zapisać i spakować", a tym samym uczynić aktualizację widoczną w grze.
- MapEditor: Informacje dotyczące aktualnego stanu zapisywania, w tym kolor ostrzegawczy. Na tym pierwszym etapie funkcji sprawdź, czy wszystkie zmiany prowadzą do flagi "niezapisane".

- Plik językowy: nowe wpisy!

Tym razem lepsze tłumaczenie w moim odczuciu ale ja się nie znam.
Prawda jest okruchem lodu.
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.03.2019, 18:22 przez MichauSto.)

Tymczasem berlinofilii twórców LOTUSa wyszła naprzeciw firma ViewApp, wydając w formie wczesnego dostępu mapę Monachium zawierającą kompletne linie 27 jak i 28 oraz wagon tramwajowy R2.2b (będący w oryginale daleko idącą modernizacją GT6N, oznaczonego jako R2.2). Z punktu widzenia gracza objawia się ona przede wszystkim drzwiami odskokowo-przesuwnymi, zmienionym wyposażeniem wnętrza oraz całkowicie nowym pulpitem motorniczego wraz z nieco innym wygrodzeniem kabiny. Oprócz tego model od pojazdu z "podstawki" różni się także nieporównywalnie bardziej realnymi dźwiękami oraz zgodną z oryginałem informacją pasażerską sterowaną z poziomu interfejsu kierowcy Copilot.

Znacznie więcej do życzenia pozostawia jednak mapa - o ile Stachus i reszta terenów "śródmiejskich" bez problemu dają się rozpoznać jako realne miejsca, to standardowa roślinność w połączeniu z cukierkowymi teksturami terenu nie sprawiają najlepszego wrażenia, podobnie jak miejscowe braki w małej infrastrukturze w bezpośrednim sąsiedztwie trasy. Wymieciona z roślinności pętla Scheidplatz i Luitpoldpark będący gigantyczną dziurą w ziemi również zachęcają do zaczekania na dalszy rozwój mapy i wstrzymania się z wydawaniem 29€, czyli aktualnej ceny dodatku w Early Accessie - sam tramwaj, nawet jak na pierwszy dobrze wykonany pojazd do LOTUSa, nie obroni się w takiej cenie.


Gameplay autorstwa NordrheinTVPlay
[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
 Podziękowania za post: MichałW(+1)
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.06.2019, 18:09 przez Piotrek3201.)


Prezentacja działania gry wieloosobowej
Odpowiedz


Uzupełniając. Autorzy napisali że multiplayer jest praktycznie skończony. Zostanie dodany w jednej z najbliższych poprawek.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
krosyl8, 1 gości