Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 3 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Autor Wiadomość

.
Użytkownicy
Liczba postów: 135
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 27
Post: #221
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Witam! To pytanie kieruję do moderów. Czy w Lotusie oczywiście w porównaniu z OMSI 2 łatwiej się robi pojazdy lub mapy? A i jak byś kiedyś tam robił stopiątke to masz tutaj bardzo dobre materiały: https://www.youtube.com/watch?v=3ym9m96tIGU. Pozdrawiam! Oczywiście sama stodwójka jest bardzo ładna.

10.10.2018 19:46
Szukaj postów Cytat

Manul
Użytkownicy
Liczba postów: 219
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 628
Post: #222
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
To ja może lepiej odpowiem tutaj. W przypadku pojazdów struktura jest dość podobna (pomijając znacznie bardziej złożoną konstrukcję fizycznej bryły pojazdu), jednak narzędzia LOTUSa wychodzą naprzeciw największej bolączce OMSI: testowanie modelu praktycznie nie wymaga już uruchomienia gry. Podgląd w 3D znacznie ułatwia zarządzanie obiektami, jak i tworzenie animacji i właściwości materiałów, a znów widok debugowania skryptów pozwala w łatwy sposób testować funkcjonalność, z generowaniem wykresu wartości zmiennych włącznie.


[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
13.10.2018 20:27
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: smolarzp@interia.pl

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 378
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 167
Post: #223
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Kolejny powód za którym przemawia kupno bądź co bądź drogiego modułu. Tak właśnie zajrzałem na kanał CaptnUnbrauchbara gdzie prezentuje ContentTool, i właśnie mnie zdziwiło że nie włączał Lotusa całego by testować to i owo. Bardzo imponujące.


[Obrazek: uAJckdc.png]
14.10.2018 10:19
Szukaj postów Cytat

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #224
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
[Screen 3D]
Całkiem przyjemne.


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.10.2018 10:42 przez pause1.)
20.10.2018 10:41
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 58
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 37
Post: #225
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Pojawił się nowy patch oznaczony 1.EA.012

Zamieszczam tekst oryginalny oraz przetłumaczony w translatorze.

[EN]
- MapEditor: Ground polygons can be switched off (you have to recreate the tiles once after the patch in order to switch them off)
- MapEditor: Neighbored tiles can be displayed in high-res, as well
- MapEditor: Bugfix on refreshing the middle tile
- MapEditor: Probably solved the bug concerning a shifted middle tile when using high-res Aerials

- GT6N: Now with Dead Man's Switch (currently no warning sound)


[PL]

- MapEditor: można wyłączyć wielokąty terenu (w celu wyłączenia należy jednorazowo odświeżyć teren po patchu)
- MapEditor: Sąsiadujące kafle mogą być wyświetlane również w wysokiej rozdzielczości
- MapEditor: Bugfix przy odświeżaniu środkowego kafla terenu
- MapEditor: Prawdopodobnie rozwiązany został błąd dotyczący przesuniętej środkowego kafla podczas korzystania ze zdjęć satelitarnych o wysokiej rozdzielczości

- GT6N: Teraz z czuwakiem (obecnie brak dźwięku ostrzegawczego)

Nie jest to perfekcyjne tłumaczenie, dlatego wkleiłem też tekst oryginalny.

Pozdro

MichauSto w dniu 25.10.2018 o 20:36 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Teraz już troszkę bardziej perfekcyjne.



Prawda jest okruchem lodu.
25.10.2018 19:45
Szukaj postów Cytat

Zbanowany
Zbanowani
Liczba postów: 438
Dołączył: 04-2015
Post: #226
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Przy takim tempie pracy to my zobaczymy moduł drogowy za 3 lata.

25.10.2018 19:54
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 58
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 37
Post: #227
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Wydany został kolejny patch oznaczony symbolem: 1.EA.013

[EN[
- Simulation: Bugfix: invisible polygons
- Simulation: Bugfix: Rendering order of the terrain changed, mainly concerns catenaries and ties

- MapEditor: Reference lines and subgrades can be colored
- MapEditor: Bugfix: 9th traffic light direction didn't work
- MapEditor: Bugfix: Change between 2D/3D was not possible during pan/tilt of the perspective
- MapEditor: Enabled save without pack (light blue floppy symbol) to encourage fast saving "inbetween". But the map will not be updated in LOTUS this way. Attention: Ctrl+S is now for saving only. You need to press Ctrl+P in order to "save and pack" and hence make the update visible in LOTUS.
- MapEditor: Information concerning current state of saving added, including warning color. In this first stage of the function please check if all changes lead to a "not saved" flag.

- Language File: New Entries!


[PL]
- Symulacja: Bugfix: niewidoczne wielokąty
- Symulacja: Bugfix: Zmieniono kolejność renderowania terenu, głównie dotyczy to sieci trakcyjnej i podkładów.

- MapEditor: Linie pomocnicze i elementy trasowania terenu można pokolorować(?)
- MapEditor: Bugfix: 9. kierunek sygnalizacji świetlnej nie działa
- MapEditor: Bugfix: Zmiana pomiędzy 2D / 3D nie była możliwa podczas panoramowania / pochylania perspektywy
- MapEditor: Możliwe zapisywanie mapy bez tworzenia nowego pakietu (jasnoniebieski symbol dyskietki), aby zachęcić do szybkiego zapisywania „w międzyczasie”. Ale mapa nie będzie aktualizowana w LOTUS w ten sposób. Uwaga: Ctrl + S jest teraz tylko do zapisywania. Musisz nacisnąć Ctrl + P, aby "zapisać i spakować", a tym samym uczynić aktualizację widoczną w grze.
- MapEditor: Informacje dotyczące aktualnego stanu zapisywania, w tym kolor ostrzegawczy. Na tym pierwszym etapie funkcji sprawdź, czy wszystkie zmiany prowadzą do flagi "niezapisane".

- Plik językowy: nowe wpisy!

Tym razem lepsze tłumaczenie w moim odczuciu ale ja się nie znam.

MichauSto w dniu 26.10.2018 o 18:58 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Bynajmniej nie lepsze. Wklejaj lepiej oryginał po niemiecku zamiast po angielsku, przynajmniej będzie szło coś więcej zrozumieć.



Prawda jest okruchem lodu.
26.10.2018 17:53
Szukaj postów Cytat

Manul
Użytkownicy
Liczba postów: 219
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 628
Post: #228
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Tymczasem berlinofilii twórców LOTUSa wyszła naprzeciw firma ViewApp, wydając w formie wczesnego dostępu mapę Monachium zawierającą kompletne linie 27 jak i 28 oraz wagon tramwajowy R2.2b (będący w oryginale daleko idącą modernizacją GT6N, oznaczonego jako R2.2). Z punktu widzenia gracza objawia się ona przede wszystkim drzwiami odskokowo-przesuwnymi, zmienionym wyposażeniem wnętrza oraz całkowicie nowym pulpitem motorniczego wraz z nieco innym wygrodzeniem kabiny. Oprócz tego model od pojazdu z "podstawki" różni się także nieporównywalnie bardziej realnymi dźwiękami oraz zgodną z oryginałem informacją pasażerską sterowaną z poziomu interfejsu kierowcy Copilot.

Znacznie więcej do życzenia pozostawia jednak mapa - o ile Stachus i reszta terenów "śródmiejskich" bez problemu dają się rozpoznać jako realne miejsca, to standardowa roślinność w połączeniu z cukierkowymi teksturami terenu nie sprawiają najlepszego wrażenia, podobnie jak miejscowe braki w małej infrastrukturze w bezpośrednim sąsiedztwie trasy. Wymieciona z roślinności pętla Scheidplatz i Luitpoldpark będący gigantyczną dziurą w ziemi również zachęcają do zaczekania na dalszy rozwój mapy i wstrzymania się z wydawaniem 29€, czyli aktualnej ceny dodatku w Early Accessie - sam tramwaj, nawet jak na pierwszy dobrze wykonany pojazd do LOTUSa, nie obroni się w takiej cenie.




Gameplay autorstwa NordrheinTVPlay


[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.03.2019 18:22 przez MichauSto.)
29.03.2019 18:21
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: MichałW

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 20
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 2
Post: #229
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje



Prezentacja działania gry wieloosobowej

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.06.2019 18:09 przez Piotrek3201.)
29.06.2019 18:07
Szukaj postów Cytat

.
Użytkownicy
Liczba postów: 135
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 27
Post: #230
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Uzupełniając. Autorzy napisali że multiplayer jest praktycznie skończony. Zostanie dodany w jednej z najbliższych poprawek.

30.06.2019 07:31
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: