Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 3 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Autor Wiadomość

XDDDD
Użytkownicy
Liczba postów: 95
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 18
Post: #221
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Witam! To pytanie kieruję do moderów. Czy w Lotusie oczywiście w porównaniu z OMSI 2 łatwiej się robi pojazdy lub mapy? A i jak byś kiedyś tam robił stopiątke to masz tutaj bardzo dobre materiały: https://www.youtube.com/watch?v=3ym9m96tIGU. Pozdrawiam! Oczywiście sama stodwójka jest bardzo ładna.


#STOP ACTA 2
10.10.2018 19:46
Szukaj postów Cytat

a. k. a. "ten od tramwajów"
Super Moderatorzy
Liczba postów: 84
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 309
Post: #222
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
To ja może lepiej odpowiem tutaj. W przypadku pojazdów struktura jest dość podobna (pomijając znacznie bardziej złożoną konstrukcję fizycznej bryły pojazdu), jednak narzędzia LOTUSa wychodzą naprzeciw największej bolączce OMSI: testowanie modelu praktycznie nie wymaga już uruchomienia gry. Podgląd w 3D znacznie ułatwia zarządzanie obiektami, jak i tworzenie animacji i właściwości materiałów, a znów widok debugowania skryptów pozwala w łatwy sposób testować funkcjonalność, z generowaniem wykresu wartości zmiennych włącznie.


[Obrazek: M30875y.png]
Koniec z „dobrze, że wydał” — merytokracja na ratunek OMSI!
Na warsztacie: N4020, 102Na i inne.
Gościnnie: Projekt ZTM, Piekary Mniej Nowe i Nowe

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

13.10.2018 20:27
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: smolarzp@interia.pl

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 345
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 137
Post: #223
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Kolejny powód za którym przemawia kupno bądź co bądź drogiego modułu. Tak właśnie zajrzałem na kanał CaptnUnbrauchbara gdzie prezentuje ContentTool, i właśnie mnie zdziwiło że nie włączał Lotusa całego by testować to i owo. Bardzo imponujące.


[Obrazek: uAJckdc.png]
14.10.2018 10:19
Szukaj postów Cytat

xd
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,048
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1065
Post: #224
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
[Screen 3D]
Całkiem przyjemne.


♫♫Dupnę lolka♪
♬ale zadbam o rodzinę♩♩
Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.10.2018 10:42 przez pause1.)
20.10.2018 10:41
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 46
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 15
Post: #225
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Pojawił się nowy patch oznaczony 1.EA.012

Zamieszczam tekst oryginalny oraz przetłumaczony w translatorze.

[EN]
- MapEditor: Ground polygons can be switched off (you have to recreate the tiles once after the patch in order to switch them off)
- MapEditor: Neighbored tiles can be displayed in high-res, as well
- MapEditor: Bugfix on refreshing the middle tile
- MapEditor: Probably solved the bug concerning a shifted middle tile when using high-res Aerials

- GT6N: Now with Dead Man's Switch (currently no warning sound)


[PL]

- MapEditor: można wyłączyć wielokąty terenu (w celu wyłączenia należy jednorazowo odświeżyć teren po patchu)
- MapEditor: Sąsiadujące kafle mogą być wyświetlane również w wysokiej rozdzielczości
- MapEditor: Bugfix przy odświeżaniu środkowego kafla terenu
- MapEditor: Prawdopodobnie rozwiązany został błąd dotyczący przesuniętej środkowego kafla podczas korzystania ze zdjęć satelitarnych o wysokiej rozdzielczości

- GT6N: Teraz z czuwakiem (obecnie brak dźwięku ostrzegawczego)

Nie jest to perfekcyjne tłumaczenie, dlatego wkleiłem też tekst oryginalny.

Pozdro

MichauSto w dniu 25.10.2018 o 20:36 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Teraz już troszkę bardziej perfekcyjne.



Prawda jest okruchem lodu.
25.10.2018 19:45
Szukaj postów Cytat

Kühlwasserstandsonde MUX
Twórcy
Liczba postów: 429
Dołączył: 04-2015
Podziękowań: 734
Post: #226
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Przy takim tempie pracy to my zobaczymy moduł drogowy za 3 lata.


Pani Solonsz to wspaniala kobieta <3
25.10.2018 19:54
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 46
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 15
Post: #227
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Wydany został kolejny patch oznaczony symbolem: 1.EA.013

[EN[
- Simulation: Bugfix: invisible polygons
- Simulation: Bugfix: Rendering order of the terrain changed, mainly concerns catenaries and ties

- MapEditor: Reference lines and subgrades can be colored
- MapEditor: Bugfix: 9th traffic light direction didn't work
- MapEditor: Bugfix: Change between 2D/3D was not possible during pan/tilt of the perspective
- MapEditor: Enabled save without pack (light blue floppy symbol) to encourage fast saving "inbetween". But the map will not be updated in LOTUS this way. Attention: Ctrl+S is now for saving only. You need to press Ctrl+P in order to "save and pack" and hence make the update visible in LOTUS.
- MapEditor: Information concerning current state of saving added, including warning color. In this first stage of the function please check if all changes lead to a "not saved" flag.

- Language File: New Entries!


[PL]
- Symulacja: Bugfix: niewidoczne wielokąty
- Symulacja: Bugfix: Zmieniono kolejność renderowania terenu, głównie dotyczy to sieci trakcyjnej i podkładów.

- MapEditor: Linie pomocnicze i elementy trasowania terenu można pokolorować(?)
- MapEditor: Bugfix: 9. kierunek sygnalizacji świetlnej nie działa
- MapEditor: Bugfix: Zmiana pomiędzy 2D / 3D nie była możliwa podczas panoramowania / pochylania perspektywy
- MapEditor: Możliwe zapisywanie mapy bez tworzenia nowego pakietu (jasnoniebieski symbol dyskietki), aby zachęcić do szybkiego zapisywania „w międzyczasie”. Ale mapa nie będzie aktualizowana w LOTUS w ten sposób. Uwaga: Ctrl + S jest teraz tylko do zapisywania. Musisz nacisnąć Ctrl + P, aby "zapisać i spakować", a tym samym uczynić aktualizację widoczną w grze.
- MapEditor: Informacje dotyczące aktualnego stanu zapisywania, w tym kolor ostrzegawczy. Na tym pierwszym etapie funkcji sprawdź, czy wszystkie zmiany prowadzą do flagi "niezapisane".

- Plik językowy: nowe wpisy!

Tym razem lepsze tłumaczenie w moim odczuciu ale ja się nie znam.

MichauSto w dniu 26.10.2018 o 18:58 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Bynajmniej nie lepsze. Wklejaj lepiej oryginał po niemiecku zamiast po angielsku, przynajmniej będzie szło coś więcej zrozumieć.



Prawda jest okruchem lodu.
26.10.2018 17:53
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: