[OMSI 2] Golczewo 2.0 (poszukiwany skrypter) | |||||||||||||||
Zajezdnia już stoi, obok przystanku "Zajezdnia".
Co do ulicy Raptowskiego, nie zwróciłem na to uwagi, że się powtarza. I tak nie ma przystanku "Raptowskiego", w zamian nazwałem ulicę "Budowlaną". Podobnie jest z "Miranda" i "Mirandy". Miranda nie ma, jest tylko zajezdnia. Niedługo pokażę również screeny dużej części mapy. Stay tuned!
KMSzczecin, mam prośbę - weź popraw tytuł wątku bo jest bezsensowny i odnosi sie do 24 marca, mamy 30 sierpnia i widzieliśmy o wiele więcej nowych terenów.
Zapowiadana ogromna porcja screenów z postępów nad Golczewem
![]()
Tory na 6 i 7 screenie wyglądają dziwnie na drodze. Zlewają się z liniami poziomymi. Tak to super
![]() ![]() ![]()
Dawno nie oceniałem czegoś, ale miło, że mogę to zrobić ponownie
![]() Na samym początku pominę fakt, że na każdym screenie jest nakładka discorda... 1. https://i.imgur.com/sqRNYId.jpg - mocno czysty asfalt, nie ma nawet śladów kół. Oprócz tego pomyślałbym nad ostrzejszą teksturą chodnika. 2. https://i.imgur.com/6JYziCS.jpg - dosyć ostra zmiana asfaltów i chodnika po lewej. Oprócz tego wyrównałbym poziom trawy między krawężnikami, a chodnikami. 3. https://i.imgur.com/a1pucJp.jpg - po prawej chodnik nagle staje się płytami betonowymi ![]() 4. https://i.imgur.com/8MwTQqf.jpg - tak jak na innych screenach - zakleiłeś rowek szyn kostką, tramwaj raczej nie pojedzie. 5. https://i.imgur.com/s0zRUAo.jpg - centrum przesiadkowe w środku lasu? A la Fikcyjny Szczecin? 6. https://i.imgur.com/aYEBsiY.jpg - zmień tą teksturę drogi, zbyt powtarzalna. 7. https://i.imgur.com/xLCMDTu.jpg - ten krawężnik w zatokach... 8 https://i.imgur.com/AKopcgR.jpg - pominę CPN, ale zmniejsz trylinkę, za duże kostki. 9. https://i.imgur.com/kkiRjbj.jpg - ludzie mają przeskakiwać przez tory na drugi przystanek? Brakuje przejścia. Swoją drogą, pomyślałbym o czymś na rondzie, bo aktualnie to takie "pseudorondo" - można przejchać środkiem 10. https://i.imgur.com/R8TupcW.jpg - samochody w kostce 11. https://i.imgur.com/JI4T0Fn.jpg - przyciemniłbym balustradę, bo wali po oczach. Ale ogólnie zrobiłeś postęp więc nie można bardzo narzekać ![]() Powodzenia! Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW!
Odpowiem na kilka Twoich punktów:
1. Kilka osób już zdążyło zwrócić na to uwagę, poprawione. 2. Ostre zmiany również staram się eliminować, by było delikatniej. 3. ![]() 4. Te tory są tu rzucone tymczasowo, planuję zrobić odpowiedniego splina pasującego do tekstury drogi na której się zajmuje. 5. Po drugiej stronie, niewidoczne na screenie, stoją domy i kościół. 6. Zrobione ![]() 7. Poprawione ![]() 8. Taką teksturę znalazłem, w samej grze z pozycji kierowcy wygląda dobrze. 9. Przejście jest wzdłuż drogi, dodam tam jakieś linie poziome. 10. Wyniesione ![]() 11. I przyciemnione ![]() Dzięki za rozpisaną opinię, pomoże na pewno w rozbudowie.
5. Jeżeli to ma dawać wystarczające potoki na taki przystanek przesiadkowy to wiesz...
![]() 8. A to ja wiem, ona ze Szczecina jest, ale jest za dużo za duża. Zobacz jak to wygląda w Szczecinie albo Wąbrzeźnie (na CPNie samochody też utonęły, teraz widzę ![]() 9. Biedni pasażerowie jak im każesz łazić tak: ![]() Zresztą tak też nie można ![]() Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW!
5. Daje, 500m dalej jest małe miasteczko (Barki).
8. Janusz Golczewski na swój CPN takie sobie kupił i raczej zostaną ![]() ![]() 9. Pisałem, że dodam linie poziome i zalegalizuję przejście ![]()
5. I ludzie będą chodzić pół kilometra ze środka lasu do jakiejś wioski? Absurd trochę
![]() | |||||||||||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |