Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Golczewo 2.0 (poszukiwany skrypter)

#51
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.08.2018, 23:51 przez KMSzczecin.)

Zajezdnia już stoi, obok przystanku "Zajezdnia".

Co do ulicy Raptowskiego, nie zwróciłem na to uwagi, że się powtarza. I tak nie ma przystanku "Raptowskiego", w zamian nazwałem ulicę "Budowlaną". Podobnie jest z "Miranda" i "Mirandy". Miranda nie ma, jest tylko zajezdnia.

Niedługo pokażę również screeny dużej części mapy. Stay tuned!
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz

#52

KMSzczecin, mam prośbę - weź popraw tytuł wątku bo jest bezsensowny i odnosi sie do 24 marca, mamy 30 sierpnia i widzieliśmy o wiele więcej nowych terenów.
 Podziękowania za post: KMSzczecin(+1)
Odpowiedz

#53
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.09.2018, 23:39 przez KMSzczecin.)

Zapowiadana ogromna porcja screenów z postępów nad Golczewem;)
[Obrazek: sqRNYId.jpg]
[Obrazek: jLIIT2v.jpg]
[Obrazek: 6JYziCS.jpg]
[Obrazek: a1pucJp.jpg]
[Obrazek: 8MwTQqf.jpg]
[Obrazek: m8s1gSr.jpg]
[Obrazek: s0zRUAo.jpg]
[Obrazek: shneKsv.jpg]
[Obrazek: UV37H5t.jpg]
[Obrazek: 4mpoQYG.jpg]
[Obrazek: aYEBsiY.jpg]
[Obrazek: yCu3JAe.jpg]
[Obrazek: q0SkVoI.jpg]
[Obrazek: wV7QH4h.jpg]
[Obrazek: Bhz3I93.jpg]
[Obrazek: KCyhCH6.jpg]
[Obrazek: zWy65zf.jpg]
[Obrazek: 8nOOa6Z.jpg]
[Obrazek: xLCMDTu.jpg]
[Obrazek: AKopcgR.jpg]
[Obrazek: WRrDGYD.jpg]
[Obrazek: ZTrmjFa.jpg]
[Obrazek: ihvnrEV.jpg]
[Obrazek: kkiRjbj.jpg]
[Obrazek: R8TupcW.jpg]
[Obrazek: JI4T0Fn.jpg]

[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
 Podziękowania za post: SEBAxPOMPA(+1) , P01247B251(+1) , Pro123(+1) , Sebal29(+1) , P1otrek(+1) , Szwagier R-T(+1)
Odpowiedz

#54

Tory na 6 i 7 screenie wyglądają dziwnie na drodze. Zlewają się z liniami poziomymi. Tak to super;)
:party: Dzięki za 100rep+:party:
Odpowiedz

#55

Nawet spoko wyszło to, tylko jak dla mnie brzydka jest ta kamienista droga na 11 screenie
[Obrazek: fed8852c624b0df7med.png]
Odpowiedz

#56
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.09.2018, 20:31 przez mati555.)

Dawno nie oceniałem czegoś, ale miło, że mogę to zrobić ponownie:P

Na samym początku pominę fakt, że na każdym screenie jest nakładka discorda...

1. https://i.imgur.com/sqRNYId.jpg - mocno czysty asfalt, nie ma nawet śladów kół. Oprócz tego pomyślałbym nad ostrzejszą teksturą chodnika.
2. https://i.imgur.com/6JYziCS.jpg - dosyć ostra zmiana asfaltów i chodnika po lewej. Oprócz tego wyrównałbym poziom trawy między krawężnikami, a chodnikami.
3. https://i.imgur.com/a1pucJp.jpg - po prawej chodnik nagle staje się płytami betonowymi :E
4. https://i.imgur.com/8MwTQqf.jpg - tak jak na innych screenach - zakleiłeś rowek szyn kostką, tramwaj raczej nie pojedzie.
5. https://i.imgur.com/s0zRUAo.jpg - centrum przesiadkowe w środku lasu? A la Fikcyjny Szczecin?
6. https://i.imgur.com/aYEBsiY.jpg - zmień tą teksturę drogi, zbyt powtarzalna.
7. https://i.imgur.com/xLCMDTu.jpg - ten krawężnik w zatokach...
8 https://i.imgur.com/AKopcgR.jpg - pominę CPN, ale zmniejsz trylinkę, za duże kostki.
9. https://i.imgur.com/kkiRjbj.jpg - ludzie mają przeskakiwać przez tory na drugi przystanek? Brakuje przejścia. Swoją drogą, pomyślałbym o czymś na rondzie, bo aktualnie to takie "pseudorondo" - można przejchać środkiem
10. https://i.imgur.com/R8TupcW.jpg - samochody w kostce
11. https://i.imgur.com/JI4T0Fn.jpg - przyciemniłbym balustradę, bo wali po oczach.

Ale ogólnie zrobiłeś postęp więc nie można bardzo narzekać:D
Powodzenia!
Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!

 Podziękowania za post: KMSzczecin(+1)
Odpowiedz

#57

Odpowiem na kilka Twoich punktów:
1. Kilka osób już zdążyło zwrócić na to uwagę, poprawione.
2. Ostre zmiany również staram się eliminować, by było delikatniej.
3.:P
4. Te tory są tu rzucone tymczasowo, planuję zrobić odpowiedniego splina pasującego do tekstury drogi na której się zajmuje.
5. Po drugiej stronie, niewidoczne na screenie, stoją domy i kościół.
6. Zrobione;)
7. Poprawione:)
8. Taką teksturę znalazłem, w samej grze z pozycji kierowcy wygląda dobrze.
9. Przejście jest wzdłuż drogi, dodam tam jakieś linie poziome.
10. Wyniesione:)
11. I przyciemnione:D

Dzięki za rozpisaną opinię, pomoże na pewno w rozbudowie.
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz

#58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.09.2018, 21:08 przez mati555.)

5. Jeżeli to ma dawać wystarczające potoki na taki przystanek przesiadkowy to wiesz...:P
8. A to ja wiem, ona ze Szczecina jest, ale jest za dużo za duża. Zobacz jak to wygląda w Szczecinie albo Wąbrzeźnie (na CPNie samochody też utonęły, teraz widzę:P )
9. Biedni pasażerowie jak im każesz łazić tak: [Obrazek: 5537bf4f4d573c0f656ab08138301.png]

Zresztą tak też nie można :iksde:
Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!

 Podziękowania za post: Sebal29(+1) , kolertr(+1) , KMSzczecin(+1) , Pro123(+1) , AdamAkaAndrzej(+1)
Odpowiedz

#59

5. Daje, 500m dalej jest małe miasteczko (Barki).
8. Janusz Golczewski na swój CPN takie sobie kupił i raczej zostaną:P Ale jest zbyt biedny by kupić nówki sztuki:(
9. Pisałem, że dodam linie poziome i zalegalizuję przejście:D
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
 Podziękowania za post: mati555(+1)
Odpowiedz

#60

5. I ludzie będą chodzić pół kilometra ze środka lasu do jakiejś wioski? Absurd trochę:D
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: