Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Projekt Lublin

#91

Naprawdę porządna mapa, pełna detali, klimatyczna. Kawał dobrej roboty. Na razie przejazd wykonany 12 metrowcem z włączoną kolizją i wszystko było OK.

Czasem się tu i ówdzie przytnie, ale to OMSI2 i przycięcia zdarzają się nawet na płatnych dodatkach typu X10.

Postaram się teraz przejechać przegubem.
Odpowiedz

#92

Kolego wyżej, Scania GN14 daje radę.:P
Co do samej mapy - jeszcze lepsza od poprzedniczki, fajnie popatrzeć jak w 4 lata Lublin poczynił takie zmiany.
Mapa nie ustrzegła się kilku małych błędów.
Te które ja zauważyłem to:
-Brak helpera na przystanku Zelwerowicza NZ,
-Zbugowane przejście dla pieszych na linii 156 (w centrum, bliżej Szpitala),
-Znak pionowy na screenie poniżej,

[Obrazek: f010120781763.jpg]

Jak jeszcze coś wychwycę to dam znać.;)
Odpowiedz

#93

Ja natomiast zauważyłem kilka wpadek w oryginalnych plikach HOF:
- Niedziałające zapowiedzi w plikach HOF z niezdublowanymi zapowiedziami na rok 2017
- Niewyświetlające się na wyświetlaczu wewnętrznym i sterownika wyświetlaczy nazwy pierwszego przystanku na linii, przy każdym HOF-ie
- Przy linii 55, kierunek Os. Choiny (z pominięciem przystanku Pancerniaków) nie jest odtwarzana zapowiedź następnego przystanku "Doświadczalna", tylko przy HOF-ach ze zdublowanymi zapowiedziami na rok 2013
Przesyłam więc tu zmodyfikowane przeze mnie pliki HOF, w których wszystkie te problemy zostały rozwiązane.

.zip   _Hofy.zip (Rozmiar: 43.36 KB / Pobrań: 695)
Tylko i wyłącznie użytkownikowi rob85 (czyli głównemu twórcy mapy) zezwalam na włączenie moich modyfikacji plików HOF do paczki bazowej z mapą!
 Podziękowania za post: Pro123(+1) , TajfunPL(+1) , Sebal29(+1)
Odpowiedz

#94

Albo jestem jakiś niedorozwinięty, albo nie działa link do pobierania? tzn. link ze strony projektu...
Odpowiedz

#95

Raczej to pierwsze, bo link działa i ma się dobrze.
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

 Podziękowania za post: Kamil 012(+1)
Odpowiedz

#96

Tutaj link tak, ale potem nie.mogę kliknąć tego "DOWNLOAD/DOWNLOAD MAP/2.0"
Odpowiedz

#97
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.09.2018, 18:40 przez pause1.)

https://i.imgur.com/x15kZx2.mp4

Bo to tylko ścieżka, jak dojsć z menu

Tutaj są linki: https://omsiprojektlublin.wordpress.com/...nload/2-0/
[Obrazek: PQyopgam.jpg]

Komputer jest tak mądry, jak użytkownik przed nim siedzący.

PROJEKT LUBLIN[klik!]
 Podziękowania za post: Konduktor5-8(+1)
Odpowiedz

#98

W wersji 2017 jest kilka ścian, które blokują przejazd lub powodują, że autobus ociera się o nie, ale po spędzeniu paru chwil w edytorze udało mi się wyeliminować je wszystkie. Za niewidzialne ściany są odpowiedzialne pliki:
Sceneryobjects\Lublin\Kamienice\narutowicza31.sco
Sceneryobjects\Lublin\Kamienice\lipowa6.sco
Sceneryobjects\Lublin\Kamienice\kp54.sco
Sceneryobjects\Lublin\Kamienice\lublinianka.sco
Sceneryobjects\Lublin\Kosciol\katedra.sco

Usunięcie tych ścian jest bardzo proste. Otwieramy wyżej wspomniane pliki dowolnym edytorem tekstu lub notatnikiem i do każdego dopisujemy linijkę:
[nocollision]

Przejechałem w obie strony trasy obydwu linii z włączonymi kolizjami i po tej poprawce nigdzie więcej ścian nie ma.
 Podziękowania za post: damix052(+1) , mmiki26(+1)
Odpowiedz

#99

Pierwszy raz pisze komentarz w strefie OMSI bo musze obronić ten projekt. Wiele osób pisze że jest słabo zoptymalizowany. Ja mam komputer za 1000zł z 2016r i nie mam żadnych problemów. Polecam spróbować przygody z tym projektem mimo słabego komputera:)
Odpowiedz


Jeśli ktoś po włączeniu by się wystraszył, to podstawową sprawą, którą trzeba zrobić, to zmniejszenie ilości samochodów, autor m.in o tym wspomina. Ja musiałem zejść poniżej ustawień, które stosuje ogólnie w różnych mapach bez problemów, bo przez to nie ładowały mi się tekstury, nie tylko pojazdów. Ktoś może stwierdzić, że ustawienia ma ok i stwierdzić, że mapa jest niegrywalna u niego. Nie wiem, czy ruch po prostu nie urósł (czyli jak to tam dokładnie działa), ja zmniejszyłem (nie ruszając reszty) i ruch nadal jest spory, ale już spokojnie przejechałem trasę linii 156.

P.S Jeszcze miałem przygodę, bo mapę wywaliłem jako u mnie niegrywalną, na poziomie klatek niewiele ponad 10(średnio 12-14) i wgrałem znowu 1.1. Patrzę, a z 1.1 to samo. Przestawiam ustawiam... W końcu zauważyłem, że przez przypadek miałem zaznaczone wyłączenie obsługi wielordzeniowości po jakimś wysypie...;) To już tak jako ciekawostka jak to się człowiek niepotrzebnie męczy czasami.;)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 niewidocznych użytkowników