Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 88 Głosów - 4.4 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Projekt Lublin
Autor Wiadomość

Angelolożka
Użytkownicy
Liczba postów: 113
Dołączył: 08-2017
Podziękowań: 125
Post: #91
RE: Projekt Lublin
Naprawdę porządna mapa, pełna detali, klimatyczna. Kawał dobrej roboty. Na razie przejazd wykonany 12 metrowcem z włączoną kolizją i wszystko było OK.

Czasem się tu i ówdzie przytnie, ale to OMSI2 i przycięcia zdarzają się nawet na płatnych dodatkach typu X10.

Postaram się teraz przejechać przegubem.

12.09.2018 20:45
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 16
Dołączył: 02-2015
Podziękowań: 3
Post: #92
RE: Projekt Lublin
Kolego wyżej, Scania GN14 daje radę.:P
Co do samej mapy - jeszcze lepsza od poprzedniczki, fajnie popatrzeć jak w 4 lata Lublin poczynił takie zmiany.
Mapa nie ustrzegła się kilku małych błędów.
Te które ja zauważyłem to:
-Brak helpera na przystanku Zelwerowicza NZ,
-Zbugowane przejście dla pieszych na linii 156 (w centrum, bliżej Szpitala),
-Znak pionowy na screenie poniżej,

[Obrazek: f010120781763.jpg]

Jak jeszcze coś wychwycę to dam znać.;)

13.09.2018 20:36
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 17
Dołączył: 02-2014
Podziękowań: 12
Post: #93
RE: Projekt Lublin
Ja natomiast zauważyłem kilka wpadek w oryginalnych plikach HOF:
- Niedziałające zapowiedzi w plikach HOF z niezdublowanymi zapowiedziami na rok 2017
- Niewyświetlające się na wyświetlaczu wewnętrznym i sterownika wyświetlaczy nazwy pierwszego przystanku na linii, przy każdym HOF-ie
- Przy linii 55, kierunek Os. Choiny (z pominięciem przystanku Pancerniaków) nie jest odtwarzana zapowiedź następnego przystanku "Doświadczalna", tylko przy HOF-ach ze zdublowanymi zapowiedziami na rok 2013
Przesyłam więc tu zmodyfikowane przeze mnie pliki HOF, w których wszystkie te problemy zostały rozwiązane.

.zip  _Hofy.zip (Rozmiar: 43.36 KB / Pobrań: 692)
Tylko i wyłącznie użytkownikowi rob85 (czyli głównemu twórcy mapy) zezwalam na włączenie moich modyfikacji plików HOF do paczki bazowej z mapą!

14.09.2018 15:55
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Pro123 , TajfunPL , Sebal29

yt/SzabelekTV
Użytkownicy
Liczba postów: 5
Dołączył: 04-2015
Podziękowań: 0
Post: #94
RE: Projekt Lublin
Albo jestem jakiś niedorozwinięty, albo nie działa link do pobierania? tzn. link ze strony projektu...

22.09.2018 10:20
Szukaj postów Cytat

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #95
RE: Projekt Lublin
Raczej to pierwsze, bo link działa i ma się dobrze.


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

22.09.2018 10:50
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Kamil 012

yt/SzabelekTV
Użytkownicy
Liczba postów: 5
Dołączył: 04-2015
Podziękowań: 0
Post: #96
RE: Projekt Lublin
Tutaj link tak, ale potem nie.mogę kliknąć tego "DOWNLOAD/DOWNLOAD MAP/2.0"

22.09.2018 17:50
Szukaj postów Cytat

AUTOBUSFAN
Zasłużeni
Liczba postów: 483
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 153
Post: #97
RE: Projekt Lublin
https://i.imgur.com/x15kZx2.mp4

Bo to tylko ścieżka, jak dojsć z menu

Tutaj są linki: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

pause1 w dniu 22.09.2018 o 18:41 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Pozwoliłem sobie dorzucić do posta nagrany w między czasie filmik, ale chyba się już nie przyda:(



[Obrazek: PQyopgam.jpg]

Komputer jest tak mądry, jak użytkownik przed nim siedzący.

PROJEKT LUBLIN[klik!]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.09.2018 18:40 przez pause1.)
22.09.2018 18:12
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Konduktor5-8

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 61
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 85
Post: #98
RE: Projekt Lublin
W wersji 2017 jest kilka ścian, które blokują przejazd lub powodują, że autobus ociera się o nie, ale po spędzeniu paru chwil w edytorze udało mi się wyeliminować je wszystkie. Za niewidzialne ściany są odpowiedzialne pliki:
Sceneryobjects\Lublin\Kamienice\narutowicza31.sco
Sceneryobjects\Lublin\Kamienice\lipowa6.sco
Sceneryobjects\Lublin\Kamienice\kp54.sco
Sceneryobjects\Lublin\Kamienice\lublinianka.sco
Sceneryobjects\Lublin\Kosciol\katedra.sco

Usunięcie tych ścian jest bardzo proste. Otwieramy wyżej wspomniane pliki dowolnym edytorem tekstu lub notatnikiem i do każdego dopisujemy linijkę:
[nocollision]

Przejechałem w obie strony trasy obydwu linii z włączonymi kolizjami i po tej poprawce nigdzie więcej ścian nie ma.

06.10.2018 19:10
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: damix052 , mmiki26

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 13
Dołączył: 12-2015
Podziękowań: 0
Post: #99
RE: Projekt Lublin
Pierwszy raz pisze komentarz w strefie OMSI bo musze obronić ten projekt. Wiele osób pisze że jest słabo zoptymalizowany. Ja mam komputer za 1000zł z 2016r i nie mam żadnych problemów. Polecam spróbować przygody z tym projektem mimo słabego komputera:)

10.10.2018 15:51
Szukaj postów Cytat

Oddajcie mi moje Ikarusy!
Użytkownicy
Liczba postów: 75
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 65
Post: #100
RE: Projekt Lublin
Jeśli ktoś po włączeniu by się wystraszył, to podstawową sprawą, którą trzeba zrobić, to zmniejszenie ilości samochodów, autor m.in o tym wspomina. Ja musiałem zejść poniżej ustawień, które stosuje ogólnie w różnych mapach bez problemów, bo przez to nie ładowały mi się tekstury, nie tylko pojazdów. Ktoś może stwierdzić, że ustawienia ma ok i stwierdzić, że mapa jest niegrywalna u niego. Nie wiem, czy ruch po prostu nie urósł (czyli jak to tam dokładnie działa), ja zmniejszyłem (nie ruszając reszty) i ruch nadal jest spory, ale już spokojnie przejechałem trasę linii 156.

P.S Jeszcze miałem przygodę, bo mapę wywaliłem jako u mnie niegrywalną, na poziomie klatek niewiele ponad 10(średnio 12-14) i wgrałem znowu 1.1. Patrzę, a z 1.1 to samo. Przestawiam ustawiam... W końcu zauważyłem, że przez przypadek miałem zaznaczone wyłączenie obsługi wielordzeniowości po jakimś wysypie...;) To już tak jako ciekawostka jak to się człowiek niepotrzebnie męczy czasami.;)

23.10.2018 13:46
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: