[OMSI 2] Projekt Lublin | ||||||
Naprawdę porządna mapa, pełna detali, klimatyczna. Kawał dobrej roboty. Na razie przejazd wykonany 12 metrowcem z włączoną kolizją i wszystko było OK.
Czasem się tu i ówdzie przytnie, ale to OMSI2 i przycięcia zdarzają się nawet na płatnych dodatkach typu X10. Postaram się teraz przejechać przegubem.
Kolego wyżej, Scania GN14 daje radę.
![]() Co do samej mapy - jeszcze lepsza od poprzedniczki, fajnie popatrzeć jak w 4 lata Lublin poczynił takie zmiany. Mapa nie ustrzegła się kilku małych błędów. Te które ja zauważyłem to: -Brak helpera na przystanku Zelwerowicza NZ, -Zbugowane przejście dla pieszych na linii 156 (w centrum, bliżej Szpitala), -Znak pionowy na screenie poniżej, ![]() Jak jeszcze coś wychwycę to dam znać. ![]()
Ja natomiast zauważyłem kilka wpadek w oryginalnych plikach HOF:
- Niedziałające zapowiedzi w plikach HOF z niezdublowanymi zapowiedziami na rok 2017 - Niewyświetlające się na wyświetlaczu wewnętrznym i sterownika wyświetlaczy nazwy pierwszego przystanku na linii, przy każdym HOF-ie - Przy linii 55, kierunek Os. Choiny (z pominięciem przystanku Pancerniaków) nie jest odtwarzana zapowiedź następnego przystanku "Doświadczalna", tylko przy HOF-ach ze zdublowanymi zapowiedziami na rok 2013 Przesyłam więc tu zmodyfikowane przeze mnie pliki HOF, w których wszystkie te problemy zostały rozwiązane. ![]() Tylko i wyłącznie użytkownikowi rob85 (czyli głównemu twórcy mapy) zezwalam na włączenie moich modyfikacji plików HOF do paczki bazowej z mapą!
Albo jestem jakiś niedorozwinięty, albo nie działa link do pobierania? tzn. link ze strony projektu...
Raczej to pierwsze, bo link działa i ma się dobrze.
![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
https://i.imgur.com/x15kZx2.mp4
Bo to tylko ścieżka, jak dojsć z menu Tutaj są linki: https://omsiprojektlublin.wordpress.com/...nload/2-0/
W wersji 2017 jest kilka ścian, które blokują przejazd lub powodują, że autobus ociera się o nie, ale po spędzeniu paru chwil w edytorze udało mi się wyeliminować je wszystkie. Za niewidzialne ściany są odpowiedzialne pliki:
Sceneryobjects\Lublin\Kamienice\narutowicza31.sco Sceneryobjects\Lublin\Kamienice\lipowa6.sco Sceneryobjects\Lublin\Kamienice\kp54.sco Sceneryobjects\Lublin\Kamienice\lublinianka.sco Sceneryobjects\Lublin\Kosciol\katedra.sco Usunięcie tych ścian jest bardzo proste. Otwieramy wyżej wspomniane pliki dowolnym edytorem tekstu lub notatnikiem i do każdego dopisujemy linijkę: [nocollision] Przejechałem w obie strony trasy obydwu linii z włączonymi kolizjami i po tej poprawce nigdzie więcej ścian nie ma.
Pierwszy raz pisze komentarz w strefie OMSI bo musze obronić ten projekt. Wiele osób pisze że jest słabo zoptymalizowany. Ja mam komputer za 1000zł z 2016r i nie mam żadnych problemów. Polecam spróbować przygody z tym projektem mimo słabego komputera
![]()
Jeśli ktoś po włączeniu by się wystraszył, to podstawową sprawą, którą trzeba zrobić, to zmniejszenie ilości samochodów, autor m.in o tym wspomina. Ja musiałem zejść poniżej ustawień, które stosuje ogólnie w różnych mapach bez problemów, bo przez to nie ładowały mi się tekstury, nie tylko pojazdów. Ktoś może stwierdzić, że ustawienia ma ok i stwierdzić, że mapa jest niegrywalna u niego. Nie wiem, czy ruch po prostu nie urósł (czyli jak to tam dokładnie działa), ja zmniejszyłem (nie ruszając reszty) i ruch nadal jest spory, ale już spokojnie przejechałem trasę linii 156.
P.S Jeszcze miałem przygodę, bo mapę wywaliłem jako u mnie niegrywalną, na poziomie klatek niewiele ponad 10(średnio 12-14) i wgrałem znowu 1.1. Patrzę, a z 1.1 to samo. Przestawiam ustawiam... W końcu zauważyłem, że przez przypadek miałem zaznaczone wyłączenie obsługi wielordzeniowości po jakimś wysypie... ![]() ![]() | ||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |