Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Projekt Rzeszów 1.0

#71

Kapitalne - zmieniłbym jedynie znaki przy przejściu dla pieszych na te z Pilska:-)
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Odpowiedz

#72

Dziękuję za pozytywne komentarze i sugestie:)
Tak jak ostatnio wrzucam porównanie projektu ze StreetView, tym razem skrzyżowanie ul. Langiewicza z ul. Zofii Chrzanowskiej:
[Obrazek: 1.jpg]
http://projektrzeszow.blogspot.com/ - Bądź ze mną na bieżąco:)
 Podziękowania za post: Pro123(+1)
Odpowiedz

#73

Wyglada calkiem spoko aczkolwiek mam wrazenie, że budynki sa za wysokie. (Za duzy model) przydaloby sie poszukac nizszego obiektu i podmienic tekstury, reszta spoko;)
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz

#74

Według mnie model jest ok, po prostu widać oba budynki z innych perspektyw.
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz

#75
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.05.2019, 11:09 przez Anqeena.)

Jak to zwykle bywa, prawda leży gdzieś pośrodku:) Trochę jest to wina perspektywy, chyba nigdy nie uda mi się uzyskać jednakowej i na projekcie, i na StreetView. Jednak rzeczywiście, wcześniej na to nie zwróciłem uwagi, te dwa budynki najbliżej nas, po lewej i prawej, są nieco za wysokie. Jako, że dzisiaj mam w miarę wolny dzień, postanowiłem je od razu obniżyć. Trochę trudniejsza sprawa była z blokiem po lewej, bo jest bardziej złożony i ma kilka różnie skalujących się tekstur, które trzeba było do siebie dopasować, ale udało się go zmniejszyć o 4m i teraz chyba wygląda już bardziej tak jak powinien:)
Splinów w okolicach Hoffmanowej jeszcze nie zmieniałem, ale skorzystałem ze znaku D6+T27 i mam mieszane odczucia, jak dla mnie jest strasznie wielki:D

[Obrazek: 2.jpg]

[Obrazek: 1.jpg]
http://projektrzeszow.blogspot.com/ - Bądź ze mną na bieżąco:)
 Podziękowania za post: Ikarus 132(+1) , MichałW(+1) , Pro123(+1) , kolertr(+1)
Odpowiedz

#76

Rzeczywiście jest trochę za duży - albo zrób swój, albo jeszcze bym pokombinował z jakimś samym odblaskowym tłem do istniejących znaków.

Mapka oczywiście wygląda bardzo ładnie i dobrze się zapowiada;)
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Odpowiedz

#77

Teraz jest duzo lepiej. Perspektywa nie miala tu nic do rzeczy, mozna bylo wywnioskowac wielkosc po znakach latarniach i pojazdach. Obecnie prezentuje sie to tak jak powinno
Dzięki za 700 plusów :lol:
Odpowiedz

#78
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.06.2019, 14:14 przez Anqeena.)

Ze względu na długi czas tworzenia Projektu, postanowiłem ostatnio podjąć decyzję o wcześniejszym wydaniu wersji 0.1 zawierającej tylko linię nr 10 skróconą do Dworca Głównego PKP. Dalszą część trasy linii 10 oraz 40 ukończę w następnej kolejności.
Jeśli nie wydarzą się żadne sytuacje losowe mogące opóźnić wydanie mapy, szacuję, że wersję 0.1 uda mi się wydać na przełomie I i II kwartału 2020 roku.

Rozkłady jazdy na trasie bł. Karoliny - Piłsudskiego urząd wojewódzki będą realne z 2017 roku. Wszystkie kursy z bł. Karoliny zostaną skierowane do Dworca Głównego PKP. W czasie rozkładowo przewidywanym na dotarcie do pętli na ul. Łukasiewicza i powrotu w okolice dworca będzie przerwa, po czym kurs w stronę bł. Karoliny będzie zaczynał się z przystanku Plac Wolności galeria zgodnie z realnym rozkładem. Czas przejazdu w jedną stronę będzie wahał od 25 do 35min, w zależności od pory dnia oraz wykonywanego wariantu.

Poniższa mapka przedstawia schemat linii i stan projektu:

[Obrazek: 1.jpg]
Zielonym kolorem zaznaczone są gotowe tereny. Na czerwono widnieje fragment, który muszę dokończyć.

Do zrobienia pozostały al. Cieplińskiego, al. Piłsudskiego (do Placu Wolności) oraz ul. Asnyka. Następnym krokiem będzie przerobienie m. in. ul. Strzelniczej, ze względu na to, że jest aktualnie najbardziej odstającą wizualnie ulicą w projekcie, oraz optymalizacja terenów. Na koniec pozostanie utworzenie ruchu ulicznego, rozkładów i regulacja sygnalizacji świetlnej.

Poniżej najnowsze screeny z ul. Hoffmanowej i Mochnackiego:

[Obrazek: 2.jpg]

[Obrazek: 3.jpg]

[Obrazek: 4.jpg]
http://projektrzeszow.blogspot.com/ - Bądź ze mną na bieżąco:)
 Podziękowania za post: Pro123(+1) , laszlo12(+1) , Mat55PL(+1) , sTaChUzDaChu123(+1) , Iwo(+1) , mati555(+1) , Sebal29(+1) , bedi(+1)
Odpowiedz

#79

Rozumiem, że trasa zaznaczona na czerwono to jest ta już zrobiona i szykowana do wydania?;)
[Obrazek: Yun2YfX.jpeg]
Odpowiedz

#80

Mapa bardzo przyjemnie się prezentuje.

@up: Z tego co rozumiem to czerwonej części brakuje, a zielona jest gotowa.
Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: