Obiekty od Patrykosa |
Tutaj nie chodzi o doświadczenie w tworzeniu map, tylko o wykonanie doświadczenia i porównanie wydajności obiektu z alphą i bez. Natomiast po stwierdzeniu „skomplikowana siatka” mam pewne wątpliwości.
![]()
Chyba Off-Topic się robi...
A co do obiektów. Przyznam, są troszkę FPS-o żerne ale ich wykonanie jest w miarę dobre. Pozdrawiam, KMSzczecin (07.10.2014, 17:08)Patrykos napisał(a): Tutaj nie chodzi o doświadczenie w tworzeniu map, tylko o wykonanie doświadczenia i porównanie wydajności obiektu z alphą i bez. Natomiast po stwierdzeniu „skomplikowana siatka” mam pewne wątpliwości. Masz wątpliwości, bo nie kompresujesz tekstur. Rozdzielczość tekstur też moim zdaniem zbyt duża, to tylko symulator, a nie gra FPP/TPP. Nikt nie będzie patrzał, że dziury są trójwymiarowe bo to nie jest istotą gry. Do efektu wypukłości/przestrzeni można użyć normal map. Co do kompresji tekstur polecam poczytać: http://www.asawicki.info/productions/art...dTest.php5 (07.10.2014, 17:30)KMSzczecin napisał(a): A co do obiektów. Przyznam, są troszkę FPS-o żerne ale ich wykonanie jest w miarę dobre. Wciąż proszę o pomiary + konfigurację sprzętową. Co do tekstur dds – zgoda, dds jest wydajniejsze, natomiast co do rozdzielczości mam wątpliwości bo już teraz tekstura wygląda tak sobie. Ale to można przeanalizować. Natomiast co do alpha/bez alphy – zrób sobie eksperymentalnie płot z wyciętą alphę i zobacz jak się przenika z innymi obiektami. No chyba że trzeba poczarować we wpisach, to poprawię. ![]() Aktualizacja w 1wszym poście. Odchudzono słupy, tekstury dds i poprawione wymiary. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |