Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Obiekty od Patrykosa

#11

Tutaj nie chodzi o doświadczenie w tworzeniu map, tylko o wykonanie doświadczenia i porównanie wydajności obiektu z alphą i bez. Natomiast po stwierdzeniu „skomplikowana siatka” mam pewne wątpliwości.;)
Odpowiedz

#12

Chyba Off-Topic się robi...

A co do obiektów. Przyznam, są troszkę FPS-o żerne ale ich wykonanie jest w miarę dobre.
Pozdrawiam, KMSzczecin
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz

#13

(07.10.2014, 17:08)Patrykos napisał(a): Tutaj nie chodzi o doświadczenie w tworzeniu map, tylko o wykonanie doświadczenia i porównanie wydajności obiektu z alphą i bez. Natomiast po stwierdzeniu „skomplikowana siatka” mam pewne wątpliwości.;)

Masz wątpliwości, bo nie kompresujesz tekstur. Rozdzielczość tekstur też moim zdaniem zbyt duża, to tylko symulator, a nie gra FPP/TPP. Nikt nie będzie patrzał, że dziury są trójwymiarowe bo to nie jest istotą gry.

Do efektu wypukłości/przestrzeni można użyć normal map. Co do kompresji tekstur polecam poczytać: http://www.asawicki.info/productions/art...dTest.php5
Odpowiedz

#14

(07.10.2014, 17:30)KMSzczecin napisał(a): A co do obiektów. Przyznam, są troszkę FPS-o żerne ale ich wykonanie jest w miarę dobre.

Wciąż proszę o pomiary + konfigurację sprzętową.

Co do tekstur dds – zgoda, dds jest wydajniejsze, natomiast co do rozdzielczości mam wątpliwości bo już teraz tekstura wygląda tak sobie. Ale to można przeanalizować.
Natomiast co do alpha/bez alphy – zrób sobie eksperymentalnie płot z wyciętą alphę i zobacz jak się przenika z innymi obiektami. No chyba że trzeba poczarować we wpisach, to poprawię.:)
Aktualizacja w 1wszym poście. Odchudzono słupy, tekstury dds i poprawione wymiary.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości