Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315) | |||
Pewnie dlatego że 3.10 było robione pod OMSI 1 a tam sciezki nie są dzielone i autobusy mają te same co samochody
![]()
Na pierwszej stronie wątku dostępna nowa wersja mapy - 4.0.1.
Co poprawiono? - rozwiązano problem braku pasażerów na trasach linii 58 i 63. Z tej strony duże podziękowania dla osób, które zaangażowały się w analizę, kombinację i w końcu poinformowały, jak można problem rozwiązać (szczególnie dla kolegi bartek16). Wymieniłem około połowę kostek przystankowych na mapie i wygląda że wszystko wróciło do normy, a przynajmniej osiągnęło wynik jaki chciałem, a nigdy w OMSI nie występował. - usunięto błędy które występowały w wersji 4.0.0. Czyli różne babole, które wpadły mi w oko, a na przestrzeni roku troszkę się tego uzbierało. Poprawiłem sygnalizację na Obotryckiej przy zjeździe na Leroy i kilka innych mniej lub bardziej ważnych rzeczy. - dodano nowe obiekty dedykowane od Kruchu, - inne drobne pierdółki. Od razu informuje, że modyfikacja nie wprowadza żadnych zmian tras linii, które nastąpiły w 2014 i 2015 roku. Układ linii jak i rozkłady zostały zachowane jak w wersji 4.0.0. Na koniec dodam, iż osobiście nie planuję rozwijać mapy. Zbliżają się dużo ciekawsze projekty, a sama mapa ma wiele podstawowych błędów, których nie da się naprawić i szkoda dalej w to brnąć. Aczkolwiek nie odcinam się całkowicie. Jeżeli gdzieś występują jakieś rażące błędy, wsparcie techniczne jak najbardziej zostaje (pod warunkiem że jest na miarę moich możliwości). Dodam, że obecnie rozbudową mapy zajmuje się Kruchu, który odtwarza przebieg linii 69, aczkolwiek jeszcze pewnie troszkę poczekamy.
A poprawiliście błąd ze zdublowanym Gocławiem?
Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalka.
Fajnie, że planujecie dodać linię nr 69 no i w związku z tym mam takie pytanie czy ulica Warcisława (ten fragment, gdzie jest przystanek Łucznicza o ile dobrze kojarzę) będzie zamknięta czy trasa będzie przebiegała tak jak przed zaczynającym się właśnie remontem tej drogi w stronę wiaduktu?
(16.03.2015, 20:39)mpaw82 napisał(a): W jakim sensie "zdublowanym" Gocławiem?Nie tylko Gocławiem - chodzi o to, że w rozkładzie jazdy przystanki początkowe występowały podwójnie, przez co albo trzeba było odstawiać dzikie akrobacje po pętlach w celu dwukrotnego zaliczenia tego samego przystanku, albo trzeba było wybierać drugi przystanek z listy, co bywało upierdliwe przy kręceniu kółek jednego za drugim, bo trzeba było anulować i jeszcze raz wybierać rozkład. Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Trzeba odstawać dalej dwa razy. Inaczej AI po przyjeździe na pętle, po chwili odjeżdża i na dodatek bez zmiany wyświetlacza.
Zrobiłem test mapy i muszę powiedzieć że jest zrobiona świetnie! Moja ocena: 10/10
Procesor: Intel Core i7-4790 3,6GHz
RAM: 32 GB Karta Graficzna: NVIDIA GeForce GTX 980M G-Sync System Operacyjny: Windows 10
Jest świetna mapa teraz na pełnych ustawieniach nawet Solaris Urbino 18 Moki mod jest zapełniony na maksa
![]() Ocena 100/100 | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |