Mam nadzieje, że to odpowiedni dział na moje pytanie. Otóż chodzi mi o to która tekstura odpowiada za poręczę drzwi i we wnętrzu pojazdu bo za diabłem nie mogę tego sam znaleść i proszę was o pomoc
@up: Tekstury rurek są pobierane z 05.png
(19.02.2016 21:01)pause1 napisał(a): [ -> ]Trzeba w plikach model.cfg dodać w odpowiednim miejscu wpis [CTCTexture]. Wzoruj się na innych wpisach tego typu
Jak coś będzie niejasne to pisz.
No to piszę...
Cóż. Choćbym nie wiadomo co wpisał, czy to nowy setvar (wzorując się na klapkach czy ledach) czy wymusił czytanie ctctexture... Efekt ciągle ten sam:
Zawsze. Nie ważne czy autobus tylko stoi, czy elektryka włączana, czy silnik włączony... Można powiedzieć że 24h tak to wygląda. Po ustawieniu wyświetlaczy też widać to samo - ale ludzie wsiadają
Żadnym nowym setvarem nie da się tego zrobić.
Trzeba znaleźć nazwę tekstury jaką chcesz podmienić w repaincie czyli w tym przypadku vpixel _voll.bmp o ile dobrze pamiętam. Potem idziesz na przód model. cfg i tam wzorujac się na pozostałych wpisach CTCTEXTURE dajesz nazwę wywolywacza np repaint_wyswietlacz i niżej nazwę tej tekstury. Zapisujesz (musisz to zrobić dla wszystkich cfg) i potem w pliku cti wzorujac się na pozostałych wpisach ITEM wpisujesz nazwę wywoławcza co dopiero zrobiłeś i potem nowy kolor wyświetlacza tak jak z każdym innym repaintem.
Też wali błędem jak na screenie. Próbowałem rozmaitych sposobów. Ostatecznie skończyło się na tym że w autobusie zawieszał się rozrusznik i tyle było z Solarisa. Z resztą skoro nazwa wywoływacza jest jako "wyswietlacz" to jak odnaleźć odpowiednio do innych elementów "nazwy" dla CTCTex...? Wyświetlacze opisane są jako "wyswietlacz_klapkowy" czy jakoś tak
PS. Dzięki za odpowiedź. Bałem się że konkretnych zapaleńców ma się w czarnej dziurze
Użyj czystego, dowolnego pliku model_XXXX.cfg z paczki.
Wklej ten wpis jak tutaj:
http://i.imgur.com/MCUYpP3.jpg
Kod:
[CTCTexture]
kolor_wyswietlacza
vpixel_voll.dds
Teraz, w pliku malowania cti.
Wpis:
Kod:
[item]
kolor_wyswietlacza
[nazwa tekstury zawartej w folderze rep]
Wyjdę na chama teraz. Sory, ale zrozumiałem za pierwszym razem o co Ci chodziło stronę wcześniej. Mówię... To Nie Działa. Efekt dalej ten sam. Wiem że jestem cham, burak, prostak, piesek francuski och i ach... Ale akurat "to wiem" (czego nie wiem - stopka). Efekt 24/7... Widzę żółć...
I jako
[CTCTexture]
repaint_wyswietlacz
repaint_wyswietlacz_klapkowy
kolor_wyswietlacza
repaint_kolor_wyswietlacza
Tą litanie mogę pisać bez końca - włączając w to pliki o3d
Zapytam też z ciekawości. Każdy [mesh] ma "materiał". A jak to odczytać dla poszczególnych elementów autobusu i tekstur jako CTCTex...? Powinno być powiązane z nazwą? Przykładowo (wyświetlacze nieszczęsne) powinny łapać jako "repaint_wyswietlacz_klapkowy"? No chyba raczej, skoro obiekt ma taką nazwę i na ta nazwę obiektu nałożono materiał.
Witam mam problem z wyświetlaczami we wszystkich wersjach solarisa.
Wyświetla się tylko część wyświetlacza z numerem linii.
Nie wyświetla się kierunek jazdy.
Wgrałem wszystkie fonty.
wgrany jest plik hof
posiadam wszystkie najnowsze aktualizacje omsi 2 oraz modyfikacji czyli mod na solarisa i projekt szczecin więcej modyfikacji nie mam.
(27.02.2016 17:03)tomsoniasty napisał(a): [ -> ]Witam mam problem z wyświetlaczami we wszystkich wersjach solarisa.
Wyświetla się tylko część wyświetlacza z numerem linii.
Nie wyświetla się kierunek jazdy.
Też wgrałem fonty i było to samo. Lecz po pobraniu fontów z niemieckiej strony (konkretnie paczka fontów dla Krueger+) problem zniknął
> Link do tych fontów <