Strefa OMSI

Pełna wersja: Solaris Urbino PL - Mega Pack
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Kod:
door_all - wszystkie drzwi
CG_active - ciepły guzik
bus_doorfront0 - pierwsze
bus_doorfront1 - drugie
bus_doorfront2 - trzecie
bus_doorfront3 - czwarte
cp_tuersperre - blokada połówek
alarm_drzwi - dzwonek ostrzegawczy
Mam nadzieje, że to odpowiedni dział na moje pytanie. Otóż chodzi mi o to która tekstura odpowiada za poręczę drzwi i we wnętrzu pojazdu bo za diabłem nie mogę tego sam znaleść i proszę was o pomoc:)
@up: Tekstury rurek są pobierane z 05.png;)
(19.02.2016 21:01)pause1 napisał(a): [ -> ]Trzeba w plikach model.cfg dodać w odpowiednim miejscu wpis [CTCTexture]. Wzoruj się na innych wpisach tego typu:D
Jak coś będzie niejasne to pisz.

No to piszę... :D Cóż. Choćbym nie wiadomo co wpisał, czy to nowy setvar (wzorując się na klapkach czy ledach) czy wymusił czytanie ctctexture... Efekt ciągle ten sam:

[Obrazek: Screen.png]

Zawsze. Nie ważne czy autobus tylko stoi, czy elektryka włączana, czy silnik włączony... Można powiedzieć że 24h tak to wygląda. Po ustawieniu wyświetlaczy też widać to samo - ale ludzie wsiadają :hihi:
Żadnym nowym setvarem nie da się tego zrobić.

Trzeba znaleźć nazwę tekstury jaką chcesz podmienić w repaincie czyli w tym przypadku vpixel _voll.bmp o ile dobrze pamiętam. Potem idziesz na przód model. cfg i tam wzorujac się na pozostałych wpisach CTCTEXTURE dajesz nazwę wywolywacza np repaint_wyswietlacz i niżej nazwę tej tekstury. Zapisujesz (musisz to zrobić dla wszystkich cfg) i potem w pliku cti wzorujac się na pozostałych wpisach ITEM wpisujesz nazwę wywoławcza co dopiero zrobiłeś i potem nowy kolor wyświetlacza tak jak z każdym innym repaintem.
Też wali błędem jak na screenie. Próbowałem rozmaitych sposobów. Ostatecznie skończyło się na tym że w autobusie zawieszał się rozrusznik i tyle było z Solarisa. Z resztą skoro nazwa wywoływacza jest jako "wyswietlacz" to jak odnaleźć odpowiednio do innych elementów "nazwy" dla CTCTex...? Wyświetlacze opisane są jako "wyswietlacz_klapkowy" czy jakoś tak :^)

PS. Dzięki za odpowiedź. Bałem się że konkretnych zapaleńców ma się w czarnej dziurze:hihi:
Użyj czystego, dowolnego pliku model_XXXX.cfg z paczki.
Wklej ten wpis jak tutaj:
http://i.imgur.com/MCUYpP3.jpg
Kod:
[CTCTexture]
kolor_wyswietlacza
vpixel_voll.dds
Teraz, w pliku malowania cti.
Wpis:
Kod:
[item]
kolor_wyswietlacza
[nazwa tekstury zawartej w folderze rep]
Wyjdę na chama teraz. Sory, ale zrozumiałem za pierwszym razem o co Ci chodziło stronę wcześniej. Mówię... To Nie Działa. Efekt dalej ten sam. Wiem że jestem cham, burak, prostak, piesek francuski och i ach... Ale akurat "to wiem" (czego nie wiem - stopka). Efekt 24/7... Widzę żółć...

I jako
[CTCTexture]
repaint_wyswietlacz
repaint_wyswietlacz_klapkowy
kolor_wyswietlacza
repaint_kolor_wyswietlacza

Tą litanie mogę pisać bez końca - włączając w to pliki o3d:)

Zapytam też z ciekawości. Każdy [mesh] ma "materiał". A jak to odczytać dla poszczególnych elementów autobusu i tekstur jako CTCTex...? Powinno być powiązane z nazwą? Przykładowo (wyświetlacze nieszczęsne) powinny łapać jako "repaint_wyswietlacz_klapkowy"? No chyba raczej, skoro obiekt ma taką nazwę i na ta nazwę obiektu nałożono materiał.
Witam mam problem z wyświetlaczami we wszystkich wersjach solarisa.
Wyświetla się tylko część wyświetlacza z numerem linii.
Nie wyświetla się kierunek jazdy.
Wgrałem wszystkie fonty.
wgrany jest plik hof
posiadam wszystkie najnowsze aktualizacje omsi 2 oraz modyfikacji czyli mod na solarisa i projekt szczecin więcej modyfikacji nie mam.
(27.02.2016 17:03)tomsoniasty napisał(a): [ -> ]Witam mam problem z wyświetlaczami we wszystkich wersjach solarisa.
Wyświetla się tylko część wyświetlacza z numerem linii.
Nie wyświetla się kierunek jazdy.

Też wgrałem fonty i było to samo. Lecz po pobraniu fontów z niemieckiej strony (konkretnie paczka fontów dla Krueger+) problem zniknął;)

> Link do tych fontów <
Przekierowanie