Strefa OMSI

Pełna wersja: Projekt Lublin
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Na to raczej nic nie poradzę. Widać po dłuższej grze OMSI nie wyrabia na tak ciężkiej mapie. I tak dobrze, że aż trzy godziny wytrzymało:P
Po długiej przerwie wróciłem do OMSI. Przejechałem kilka tras, z którymi wcześniej miałem problem. Projekt Lublin zrobił na mnie tak duże wrażenie, że postanowiłem napisać komentarz i podziękować autorom. Mam projekt w wersji 1.0, ale na pewno pobiorę nowsze wersje ze względu na informacje o znacznej poprawie optymalizacji mapy (w pierwszej wersji są miejsca, gdzie symulator łapał spadek fpsow). W Lublinie byłem tylko raz, ale mapa jest tak dobrym odwzorowaniem rzeczywistości, ze bez problemy poznałem miejsca, w których byłem. Gratuluje świetnie wykonanego projektu i dziękuje, że projekt jest nadal rozwijany.
Do we get any included vehicles with this?
Witam, mapa bardo fajna, jednakże brakuje prawie wszystkich plików do Solarisa Trollino, które powinny się znajdować w folderze "Script". Znajduje się w nim tylko plik TXT "cockpit_varlist". Czy można je gdzieś otrzymać? Bardzo zależy mi na tym modelu.

Pozdrawiam
(26.10.2020 22:06)kacperbus napisał(a): [ -> ]Witam, mapa bardo fajna, jednakże brakuje prawie wszystkich plików do Solarisa Trollino, które powinny się znajdować w folderze "Script". Znajduje się w nim tylko plik TXT "cockpit_varlist". Czy można je gdzieś otrzymać? Bardzo zależy mi na tym modelu.

Pozdrawiam

You need Solaris Megapack 1.7 and Jelcz m1x5 pack,there are all needed scripts
Could you give me a link to this? I prefer to be sure that I will get a good package.
Mapa jest bardzo fajnie wykonana, na plus realne zapowiedzi przystanków. Jedyny minus to chyba tylko optymalizacja w rejonie przystanków Lotnicza i Park Bronowice oraz Krakowskie Przedmieście.
Szkoda, że prace nad mapą zostały wstrzymane, bardzo wyczekiwałem wersji 4.0, chciałem się przejechać na żeglarską:(
Jako mieszkaniec Lublina muszę powiedzieć, że mapka wygląda świetnie, jest dobrze odwzorowana i przyjemnie się po niej jeździ. Szczegółowość ma jednak swoje wady, gdyż nawet RTX2060 nie jest w stanie wycisnąć więcej, jak 30FPS, dodatkowo jadąc 55 od Choin na Drodze Męczenników Majdanka tekstury zaczynają znikać (białe pojazdy AI i budynki), a w okolicach przystanków Pogodna, Łabędzia lub w najlepszym razie przy Felicity mapa nie wczytuje się dalej, bądź znika całkowicie. Sprawdzałem, nie jest to problem przeładowanego pliku parklist (gdyż takie przypadki też mi się z tego powodu zdarzały). Wiem, że prace zostały porzucone, jednak mimo wszystko czekam, iż może coś się kiedyś ruszy, owe błędy znikną i dostaniemy nowe linie, szczególnie autobusowe.:)
Błędy o których piszesz u innych się nie pojawiają więc, więc jest to bardziej ułomność tego symulatora, niż jakiś błąd scenerii. RTX 2060 sobie nie radzi? Być może dlatego że autorzy wszelkiej maści dodatków stosują z czapy wymiary tekstur zamiast trzymać się potęgi liczby 2, jak i że byle jakie tekstury są niepotrzebnie za duże oraz i to, że wąskim gardłem będzie procesor. Karta graficzna w OMSI się trochę nudzi.
Można włączyć sobie odpowiednio skonfigurowaną nakładkę MSI i widzieć jaki % obiążenia mają CPU i GPU - co ciekawe - u mnie FPSy spadają znacznie poniżej 15, a użycie GPU i CPU w tym czasie nie przekracza 50%.
To coś macie z dyskiem albo innymi podzespołami, bo na moim dość przestarzałym komputerze liczba FPS-ów na tej mapie to przeważnie 30-50. Owszem, nie jest lekka ale wynik poniżej 15 FPS-ów jest bardzo dziwny i na pewno nie jest winą budowy mapy. Przyczyną może być też przeciążenie OMSI ilością dodatków albo po prostu jak to OMSI, zaczęło strzelać fochy. Sam muszę reinstalować grę co jakiś czas, bo wgrane mapy i pojazdy samoczynnie się psują. Jak już jestem przy wgranych dodatkach, jedna mapa potrafi skutecznie popsuć drugą (np. mieszanie się splinów albo właśnie białe tekstury pojazdów/obiektów). Taką tendencję negatywnego wpływu na inne mapy zauważyłem szczególnie na mapach rosyjskich i brazylijskich.

Warto też pokombinować z opcją wczytywania całej mapy na starcie, jej odznaczenie potrafi znacznie zwiększyć FPS-y w zamian za sporadyczne ekrany ładowania kolejnych kafli (myślę, że to raz na 15-20 minut jazdy). Poza tym, jeśli FPS-y nagle spadają, warto zapauzować grę na kilka sekund i odczekać.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Przekierowanie