Strefa OMSI

Pełna wersja: Projekt Lublin
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Nic takiego u nas nie miało miejsca. Spróbuj mimo wszystko pokombinować z ustawieniami ruchu.
Zrobiłem po kółku na obu liniach w wersji 2017 - mapa jest fe-no-me-nal-na! Jest do bólu realna. Wykazaliście się niesamowitą precyzją wykonania, wszystko jest dokładnie odwzorowane, mapa jest nieprawdopodobnie estetyczna. Zwyczajnie cieszy oko.

Linia 55 została odświeżona, co mi się szczególnie podoba, bo lubię, gdy mapa, po której jadę, jest w miarę aktualna. Wydaje mi się, że dzięki temu linia ta nabrała jeszcze bardziej wielkomiejskiego charakteru, co mnie, jako fana linii relatywnie długich, po których można się przejechać przegubem przez różne dzielnice miasta, szczególnie przypadło do gustu. Zauważyłem też, że coś działaliście przy kostkach przystankowych - pasażerów jest teraz dużo więcej niż w poprzedniej wersji, gdzie musiałem podkręcić ustawienia dot. paxów, by mieć ich w autobusie sporo. Dla mnie to plus. Linia 156 częściowo pokrywa się z 55, dzięki czemu możemy poznać troszkę inne rejony miasta. Ogólnie dzięki dedykom czuć klimat Lublina. Poza tym świetny pomysł z eLką-zawalidrogą. Fajnie też, że udało się wam zdobyć oryginalne zapowiedzi od MPK.


Optymalizacja stoi na dobrym poziomie, na swoim leciwym laptopie na umiarkowanych ustawieniach, po zastosowaniu się do waszych zaleceń nie doświadczyłem żadnych freezów, naturalnie poza tymi spowodowanymi doczytywaniem kolejnych kafli mapy, a jechałem Daną na 156 i Urbino 18 na 55.

Dla mnie ta mapa to absolutny top of the top wśród polskich dodatków - moim zdaniem żadna mapa nie może się z nią równać pod jakimkolwiek względem. Bezwzględnie musi się znaleźć na komputerze każdego polskiego gracza w OMSI.

Panowie, klocrafi i rob85, wielkie gratulacje i szczere słowa uznania za gigantyczną pracę, którą wykonaliście! Dzięki Wam mam ochotę przyjechać do Lublina. Pozdrawiam i trzymam kciuki za wersję 3.0 z linią 158.
Na stronie projektu dostępne jest zaktualizowane readme. Przede wszystkim zmieniono opis instalacji, gdyż poprzedni wprowadzał w błąd w przypadku, gdy miało się już zainstalowaną wersję 1.1. Ponadto dodano informację o zalecanych ustawieniach dla słabszych komputerów oraz o istniejących możliwościach wyłączenia mniej istotnych obiektów (trawa, kosze na śmieci, itp.), informację o przeznaczeniu hofów z cyfrą 2 w nazwie oraz zapomniane podziękowania dla pause1 za samochód nauki jazdy:) Niebawem zostaną też zaktualizowane paczki.
Dwa wypadki spowodowałem, bo się zagapiłem na piękną scenerię! Pięknie odwzorowane miasto, lepsza optymalizacja (polecam jeździć w weekendy, mniej ruchu, autobusów i więcej FPS). Jedyny minus - wywala autobus w kosmos przy przystanku "Brama Krakowska" jak jeżdżę w włączonymi kolizjami.
Czy projekt będzie rozwijany?
(10.09.2018 15:41)bartekzak02 napisał(a): [ -> ]Czy projekt będzie rozwijany?

Tak bo w następnej wersji ma być linia 158
The card is quite a big job has been provided congratulations to the creators however I noted that the trolleybus did not have poles raised and that the engine is not electric and what depends on the Solaris Hybrid which is a shame for more of realism.;)
Powiedzcie jak jest z tym Trollino, u was też można jeździć tylko używając silnik spalinowy??? Cały czas podczas jazdy słyszę diesla a nie elektryka... Tak ma być?
The problem is that the Solaris Trollino is based on the sounds of Solaris Urbino Hybrid which is not realistic. I hope it will have a patch with changes of sounds because here it is not at all.:(
...and that's exactly why it should have stayed an AI-exclusive model.

Mapa po modernizacji prezentuje się jeszcze lepiej. Ze względu na brak czasu przejechałem się jedynie z zajezdni do połowy trasy 55 pozwiedzać i jestem zachwycony szczegółowością i lekkością mapy. Jest to mój ulubiony obok Wrocławia projekt, nie tylko z polskiej sceny OMSI, ale i ogólnie ze wszystkich dostępnych map. Nawet na płatnych mapach (i mówię tu o Hamburgu, a nie o jakichś śmiesznych Wuppertal-Spandau) nie ma takiego poziomu immersji, jaki prezentuje wasz projekt. Liczę na dalszy rozwój prac i utrzymanie obecnego poziomu. Powodzenia!
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Przekierowanie