(19.07.2016 11:36)michu980 napisał(a): [ -> ]@Dominik335, muszę się z Tobą nie zgodzić, ponieważ istnieje typ MAN-a z zabudową wieżową (MAN A37).
Muszę się z Tobą niezgodzić również pod jednym ważnym względem. Pominąłeś detal, że przetarg dotyczy wozów przegubowych. A37 to wóz 12 metrowy i jest mi on znany.
Witajcie, czy mógłby mi ktos z was napisac specyfikacje techniczną krakowskich solarek II generacji ? Na Phototrans niestety nie ma takich danych jak silnik itp.
Producent Solaris Bus & Coach S.A.
Długość 12000 mm
Szerokość 2550 mm
Wysokość 2850 mm
Roztaw osi 5900 mm
Masa własna 10800 kg
Ilość miejsc 104
Ilość miejsc siedzących 29
Wysokość podłogi I/II/III drzwi 320/320/340 mm
Udział procentowy niskiej podłogi 100 %
Silnik DAF PE183C, DAF PR183S1, DAF MX-11 210 H1 (#PU949-PU976), DAF PR183S3 (#BU886-#PU976)
Skrzynia biegów Voith D 854.3 (#BU801-830)
Prędkość max. 72 km/h
Proszę.
Smutny news kolejne i ostatnie Scanie 113 odstawione z dniem dzisiejszym to: Ps 023,069,064,035,048,046,024,037
Kolejny news: Kolejne Omni City solo są odstawiane.
Z tematu przetargów, związki zawodowe w MPK robią wszystko co się da by przetargu na 50 szt 32m Tramwai nie wygrała Pesa
150 odeszła? 024 i 037 z tej gromadki najbardziej żal
. Szkoda, że zastąpił je ten trzeszczący szmelc. Swoją drogą liczę na Bombki w przetargu na tramwaje, ale będzie szkoda 105tek. Obecne trójskłady zostały rozłączone i jeżdżą w dwójkę, a trzeci to nie wiem :/.
Pieron wie, czy trzecich doczep nie skasowali. W przetargu liczę na Bombardiera. Nie cierpię szmelcu od Pesy.
Zmiany w komunikacji miejskiej prawdopodobnie od października.
Tramwaje
-
„9” (Nowy Bieżanów – Mistrzejowice) – w szczycie pojedzie co
10 minut zamiast co 20,
-
„12” – nowa trasa:
Łagiewniki – jak linia „22” – Plac Centralny, do tego prawdopodobnie będzie kursować jedynie w godzinach szczytu,
zsynchronizowana z „22”,
-
„16” – nowa trasa:
Mistrzejowice – Plac Centralny – Al. Solidarności – Kombinat – Kopiec Wandy,
zsynchronizowana z „21”,
-
„18” (Czerwone Maki – Krowodrza Górka) – w szczycie pojedzie co
5 minut zamiast co 10,
-
„19” (Borek Fałęcki – Dworzec Towarowy) – w godzinach międzyszczytowych pojedzie co
10 minut zamiast co 20
Autobusy
-
„169” – nowa trasa:
Zajezdnia Wola Duchacka – Al. 29 Listopada – Opolska – Mackiewicza – Górka Narodowa, w szczycie pojedzie co
12 minut zamiast co 15,
-
„252” (Os. Podwawelskie – Kraków Airport) – pojedzie co
30 minut zamiast co 40,
-
„503” – nowa trasa:
Nowy Bieżanów Południe – Al. 29 Listopada – Górka Narodowa Wschód, prawdopodobnie pojedzie co
7,5 minuty w szczycie,
co 15 poza i co 20 w weekendy,
-
„504” – nowa trasa:
Centrum Jana Pawła II – Fredry – Łagiewniki,
zmiana charakteru linii na zwykłą oraz numeru na „104”,
-
„511” –
nowa linia: Bulwarowa – Struga – Obrońców Krzyża – Broniewskiego (powrót: Dunikowskiego) – Al. Gen. Andersa – Bora-Komorowskiego – Brogi – Al. 29 Listopada – Aleje Trzech Wieszczów – Cracovia Stadion, prawdopodobnie pojedzie tylko w szczycie, co
15 minut, zsynchronizowana z „501”.
Na czerwono zaznaczyłem jakie zmiany te linie będą mieć.
Źródło
Rozumieć to tak, że 503 w kierunku GN nie skręci na przystanek Opolska Estakada w lewo, tylko pojedzie prosto?
W skrócie 169 z 503 zamieniają się końcówkami, 169 skręca w Opolską, a 503 jedzie prosto po Al. 29 listopada, tak jak np. 105.