Strefa OMSI

Pełna wersja: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Krakowie S.A.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
(19.07.2016 11:36)michu980 napisał(a): [ -> ]@Dominik335, muszę się z Tobą nie zgodzić, ponieważ istnieje typ MAN-a z zabudową wieżową (MAN A37).

Muszę się z Tobą niezgodzić również pod jednym ważnym względem. Pominąłeś detal, że przetarg dotyczy wozów przegubowych. A37 to wóz 12 metrowy i jest mi on znany.:)
Witajcie, czy mógłby mi ktos z was napisac specyfikacje techniczną krakowskich solarek II generacji ? Na Phototrans niestety nie ma takich danych jak silnik itp.
Producent Solaris Bus & Coach S.A.
Długość 12000 mm
Szerokość 2550 mm
Wysokość 2850 mm
Roztaw osi 5900 mm
Masa własna 10800 kg
Ilość miejsc 104
Ilość miejsc siedzących 29
Wysokość podłogi I/II/III drzwi 320/320/340 mm
Udział procentowy niskiej podłogi 100 %
Silnik DAF PE183C, DAF PR183S1, DAF MX-11 210 H1 (#PU949-PU976), DAF PR183S3 (#BU886-#PU976)
Skrzynia biegów Voith D 854.3 (#BU801-830)
Prędkość max. 72 km/h

Proszę.
Smutny news kolejne i ostatnie Scanie 113 odstawione z dniem dzisiejszym to: Ps 023,069,064,035,048,046,024,037
Kolejny news: Kolejne Omni City solo są odstawiane.
Z tematu przetargów, związki zawodowe w MPK robią wszystko co się da by przetargu na 50 szt 32m Tramwai nie wygrała Pesa:D
150 odeszła? 024 i 037 z tej gromadki najbardziej żal:(. Szkoda, że zastąpił je ten trzeszczący szmelc. Swoją drogą liczę na Bombki w przetargu na tramwaje, ale będzie szkoda 105tek. Obecne trójskłady zostały rozłączone i jeżdżą w dwójkę, a trzeci to nie wiem :/.
Pieron wie, czy trzecich doczep nie skasowali. W przetargu liczę na Bombardiera. Nie cierpię szmelcu od Pesy.
Zmiany w komunikacji miejskiej prawdopodobnie od października.

Tramwaje

- „9” (Nowy Bieżanów – Mistrzejowice) – w szczycie pojedzie co 10 minut zamiast co 20,
- „12” – nowa trasa: Łagiewniki – jak linia „22” – Plac Centralny, do tego prawdopodobnie będzie kursować jedynie w godzinach szczytu, zsynchronizowana z „22”,
- „16” – nowa trasa: Mistrzejowice – Plac Centralny – Al. Solidarności – Kombinat – Kopiec Wandy, zsynchronizowana z „21”,
- „18” (Czerwone Maki – Krowodrza Górka) – w szczycie pojedzie co 5 minut zamiast co 10,
- „19” (Borek Fałęcki – Dworzec Towarowy) – w godzinach międzyszczytowych pojedzie co 10 minut zamiast co 20

Autobusy

- „169” – nowa trasa: Zajezdnia Wola Duchacka – Al. 29 Listopada – Opolska – Mackiewicza – Górka Narodowa, w szczycie pojedzie co 12 minut zamiast co 15,
- „252” (Os. Podwawelskie – Kraków Airport) – pojedzie co 30 minut zamiast co 40,
- „503” – nowa trasa: Nowy Bieżanów Południe – Al. 29 Listopada – Górka Narodowa Wschód, prawdopodobnie pojedzie co 7,5 minuty w szczycie, co 15 poza i co 20 w weekendy,
- „504” – nowa trasa: Centrum Jana Pawła II – Fredry – Łagiewniki, zmiana charakteru linii na zwykłą oraz numeru na „104”,
- „511”nowa linia: Bulwarowa – Struga – Obrońców Krzyża – Broniewskiego (powrót: Dunikowskiego) – Al. Gen. Andersa – Bora-Komorowskiego – Brogi – Al. 29 Listopada – Aleje Trzech Wieszczów – Cracovia Stadion, prawdopodobnie pojedzie tylko w szczycie, co 15 minut, zsynchronizowana z „501”.

Na czerwono zaznaczyłem jakie zmiany te linie będą mieć.
Źródło
Rozumieć to tak, że 503 w kierunku GN nie skręci na przystanek Opolska Estakada w lewo, tylko pojedzie prosto?
W skrócie 169 z 503 zamieniają się końcówkami, 169 skręca w Opolską, a 503 jedzie prosto po Al. 29 listopada, tak jak np. 105.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Przekierowanie