Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Volvo B10MA Carrus City

#71
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.12.2016, 13:56 przez siroccoxp.)

Zawsze można próbować zredukować wagę foteli. Gdyż przy tym autobusie jest ich sporo i są "nieprzyzwoicie" :lol: wyoblone. sugeruję tam gdzie nie widać stosować "kwadraturę koła";)
odnośnie pulpitu według mnie ten jest w zupełności wystarczający
[Obrazek: I8o6tqf.jpg]
Dzięki za 700 plusów :lol:
 Podziękowania za post: MZK_Szczecin(+1)
Odpowiedz

#72

Spokojnie, nie martwcie się. Nie widzę problemu, żeby w miarę konieczności zrobić wersje LOW i bardziej HIGHPOLY jak aż takie będzie rodziło to problemy.

Fotele bardzo mocno ciąłem z każdej zbędnej ścianki, ale przede wszystkim obecność tych rurek mocno zwiększa zapotrzebowanie na tris. Zbyt kanciastych foteli też robić nie możemy, ale jakiś lekki zapas do cięcia jeszcze jest. One teraz chyba mają około 700 tris. Tak jak widzicie model nie ma jeszcze tekstur i UV więc będę może coś zmieniał.

W przyszłości wchodzi LOTUS a komputery tez ciągle się rozwijają i myślę, że warto zrobić model bardziej przyszłościowy jeśli chodzi o detale, nie ma raczej sensu robić go tak LOW jak MANA NG272.
Szkoda, że omsi nie obsługuje normalmap bo wtedy można by wizualnie poprawić model a liczba poly poszła by mocno w dół, a tak żeby uzyskać odpowiednie obłości musiałem na sam przód autobusu trzasnąć 5k z czego sam nie jestem zadowolony.

Co do pulpitu rozmawialiśmy z Lions'em już wstępnie o tym by ten model wykorzystac. Mi też się on podoba. Ale poza pulpitem jest jeszcze cała reszta kabiny do zrobienia.
Odpowiedz

#73

(22.12.2016, 11:20)Ogon napisał(a): przy 200k tnie już niemal każdemu.
Co to za bzdury?
Mając intela i3 i 5 letnią grafikę (AMD 6790) modele powyżej 200k chodzą bez najmniejszej zawieszki.

Przegubowe wozy muszą mieć proporcjonalnie więcej trójkątów niż solówki. W dodatku pojawia się obiekt opończy, który także waży swoje.

Przy 170k-230k poly fpsy będą na dobrym poziomie.
[Obrazek: 20SywnD.png]
Odpowiedz

#74

Większym problemem od ilości trójkątów są zbyt dużo ważące tekstury, to one zazwyczaj obniżają ilość klatek.
[Obrazek: fldoEhW.png]
 Podziękowania za post: Lion's(+1) , siroccoxp(+1)
Odpowiedz

#75

Ogółem podstawowe MANY SD200 posiadają podobne dźwięki podczas postoju. Nawet przy ruszaniu przez chwile jest podobnie.
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz

#76

Ty chyba nie wiesz co mówisz xD
 Podziękowania za post: Goppel(+1) , MZK_Szczecin(+1) , Lion's(+1) , drifter325(+1) , Mrozard(+1) , Sebek821(+1) , raper782(+1) , Jakuba(+1)
Odpowiedz

#77

Panie, do vBusa sobie tego używam. Ale tylko na postoju. Podczas jazdy nie. Jak co, brzmi PODOBNIE do silnika z Volvo ze SPAD-u.
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz

#78

Nie wiem co brałeś, ale zmień to dla dobra forum. Porównaj sobie silniki MANa D0826LUH (dobrze mówię?) z silnikiem Volvo DH10A-285 / THD102K...:facepalm:
[Obrazek: giphy.gif]
[Obrazek: btn_donate_LG.gif]
Odpowiedz

#79

Ej spokojnie:P. Ale akurat wiem o co mu chodzi z tym Volvem ze SPAD-u. Na postoju w niektórych momentach ten SD202 brzmi podobnie do częsci spadowskich Volv. Na upartego dźwięk i jego dynamika brzmią podobnie. Ale Volva np ze SPAK-u zupełnie inaczej brzmią.
 Podziękowania za post: KMSzczecin(+1) , wymoderowano_6291(+1)
Odpowiedz

#80

Powoli ale coś tam idzie do przodu:)

Załączone pliki Miniatury
       
 Podziękowania za post: pause1(+1) , Goppel(+1) , gryf114(+1) , Aragok(+1) , MAZak(+1) , Pro123(+1) , Dawidoo(+1) , danwin1998(+1) , Kuba!(+1) , Alex Simulations(+1) , ZimnySobi(+1) , Iwo(+1) , CNG(+1)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości