Strefa OMSI

Pełna wersja: Projekt Wrocław
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
1. Postaramy się zmienić;)
2. Będzie poprawione:D
Powiem szczerze, po tych ostatnich zdjęciach czuję trochę takie "meh" w stosunku do tej mapy. Po prostu patrząc na zdjęcia, o ile mogłem skojarzyć miejsca, które są tutaj reprezentowane, to po prostu czegoś mi brakuje. Najgorsze, że żeby określić to, czego mi brakuje, byłaby to trochę lista, która mogłaby z jednej strony dobijać, ale z drugiej strony są to rzeczy, które zdecydowanie poprawiłyby odbiór mapy.

1. Tekstury w tym rejonie. Naprawdę tutaj widzę gdzieś największą ucieczkę klimatu i "magii" tego miejsca. Sterylna kostka brukowa, sterylny asfalt czy sterylnie czysty chodnik. Czy da się znaleźć lepsze tesktury? Z pewnością tak, można poszukać na różnych stronach (tu na przykład można szukać tekstury kostki brukowej: https://www.textures.com/browse/streets/97701 ). Teksturę polbruku można potraktować dodatkową ciemniejszą warstwą z mnożeniem, przy której prawie bielutka tekstura mogłaby się stać szara albo jeszcze ciemniejsza. Zmieniłoby to odbiór mapy.

2. Niezgodność. Pierwsze co mi rzuciło w oko to coś za długi chodnik na Placu Staszica (przystanek tramwajowy w stronę Osobowic/Marino). Tak trochę mnie to zdziwiło, więc wolałem się upewnić i faktycznie, jest tutaj większy problem z tym. W kilku miejscach to uderza mocno po oczach (np. wyspa przy torach tramwajowych w stronę Mostów Pomorskich od strony Staszica), czy wspomniane wcześniej błędy przez Rudego. No po prostu coś tu nie gra.

3. Inne. Tutaj to mogę powiedzieć o dwóch rzeczach - świetnie, że są dedykowane obiekty, ponieważ one dodają więcej rzeczywistości dla tego miejsca, aczkolwiek można byłoby je dopracować. Nie chodzi o coś wielkiego, np. jak jest część balkonowa, to można ją wyciągnąć. Różnicy to w optymalizacji nie zrobi.
Do tego szczegóły - latarnie zdecydowanie tutaj nie pasują, można byłoby użyć nawet tych z ostrym kątem, ewentualnie może udałoby się inne latarnie (np. mmiki czy latarnia z wałbrzycha). Do tego też szczegół - dwa rzędy kostki brukowej przy torowisku bezpośrednio powinny przylegać do toru, a nie być oddalone od niego. No i jeszcze sieć trakcyjna, żeby przynajmniej nie wisiała w powietrzu.

W sumie to tyle, pewnie miałem więcej w głowie, ale też zapominam albo to były drobnostki. Mam nadzieję, że może coś spróbujesz tutaj poeksperymentować.
(17.01.2021 23:35)Adamek napisał(a): [ -> ]Nie chodzi o coś wielkiego, np. jak jest część balkonowa, to można ją wyciągnąć. Różnicy to w optymalizacji nie zrobi.

Można, ale ja nie mam na tyle czasu (ani chęci) aby certolić się osobno z każdą kamienicą. Szkoda marnować jest czasu na takie duperele. Masa innych obiektów kamienic też nie ma uwzględnionych wszelkich wypukleń na elewacji i nikomu się krzywda nie dzieje. Jak mi się skończą rzeczy do roboty to może się zająć takimi rzeczami.
Spliny: będą wymieniane w niektórych miejsach, przede wszystkim chodników, a co do kostki brukowej spróbujemy zmniejszyć jej nasycenie.
Odległości: Długości na całej mapie są ogólnie trochę spieprzone, szczególnie jeśli chodzi o ten rejon bo to wszystko kiedyś było robione na oko po prostu bez mierzenia i żeby to dziś zmienić nalerzałoby przeorać pół mapy na co nie mamy czasu ani chęci . Z tego powodu mogą się niestety w paru miejscach czaić takie właśnie atrakcje, ale robimy wszystko aby jak najbardziej temu zapobiec i przypominało realny teren.
I co do jasnej cholery znaczy według was sterylna tekstura? Przecież widać na nich jakieś skazy typu ślady po oponach, pęknięcia i inne bzdury.
Latarnie idą do zmiany i będzie także robione przyłączenie trakcji tramwajowej do budynków i niekturych słupów
"Sterylna" - jaśniutka, czyściutka, jakby świeżo położona kostka, okrutnie kontrastująca ze styraną, brudną kamienicą.
Poza tym - jak zwykle - bez zastrzeżeń, wygląda fajnie, cieszy szybkie tempo prac.
tutaj tory na staszica i pomorskiej na pewno sa w lepszym stanie niz w rzeczywistosci;)
Nie jest tak porażająca różnica, ale możesz wyjść z aparatem i pocykać fotki i może zrobimy z tego odpowiedni splin;)
Długo pracowałem nad jednym miejscem (głównie z powodu braku czasu) ale już jest ukończony. Kolejne etapy to będą m.in. ulica Reymonta w kierunku mostu Osobowickiego
Widok na Plac Staszica
[Obrazek: tZGgnla.jpg]
Plac Strzelecki
[Obrazek: TfDfJVm.jpg]
Pomorska/Plac Staszica
[Obrazek: pszGAwF.jpg]
Plac Staszica od Dworca Nadodrze
[Obrazek: z67JNo9.jpg]
A tutaj fotki z ciemnym motywem:P
[Obrazek: vQ5ZZT9.jpg]
[Obrazek: NdBaAlm.jpg]
[Obrazek: yX1eb5r.jpg]
[Obrazek: Cdj3s65.jpg]
Pamiętajcie proszę, że autobus nie mieści się na buspasie:P
Kolejna część terenów zrobiona, a dokładnie odcinek z Placu Staszica aż do Kleczkowskiej.
Pora na dostosowanie starych terenów (most Osobowicki i ul. Bałtycka) pod nowe (lepsze jakościowo) tereny i wykończenie ulicy Reymonta w kierunku Odry
Staszica/Łowiecka/Reymonta
[Obrazek: L8llaAt.jpg]
Reymonta w kierunku Pl. Staszica
[Obrazek: mvIXb2z.jpg]
Pl. Staszica/ Reymonta/ Łowiecka
[Obrazek: 3v8HeBa.jpg]
przyst. Kleczkowska
[Obrazek: FbdWktq.jpg]
Pl. Staszica/Tomasza Pierwszego
[Obrazek: Zrvf7wm.jpg]
Mam takie pytanie, co sądzicie o takim wariancie:
linia D Plac Jana Pawła II - Os. Sobieskiego przez Świdnicką i 122, 127, 144 do placu Legionów? Bo szkoda linii D, która ma duży potencjał, a na placu JP II byłby za duży tłok (na tej pętli).

I tak btw, to nie sądzicie, że ta biała czcionka jest ciut... niewyraźna?

Pozdro
Przekierowanie