Strefa OMSI

Pełna wersja: Projekt Wrocław
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Tory są jedynie dla dekoracji ponieważ puszczenie ruchu tramwajów AI wymagałoby od nas kompletnego przeorania mapy w tym celu, ponieważ projekt jest bardzo duży, do tego dochodzą kostki na skrzyżowaniach do zaprogramowania z czym nam się osobiście nie chce bawić, bo z tym co jest roboty mamy aż nad to. Na osłodę na niektórych przystankach i pętlach będą stać tramwaje statyczne.
Tramwaje są pojazdami statycznymi w tej mapie. Nie sądzę aby powstawała mapa tramwajowa Wrocławia ale kto wie, może kiedyś powstanie do TramSimulatora ( czy jakoś tak)?
A możliwe:D
O ile gra będzie miała taką możliwość;)
Tramwajową mapę Wrocławia do omsi kiedyś nawet sam zrobiłem, ale średnio mi chcą na niej tramwaje działać. Może coś kiedyś z nią ruszę, ale nie obiecuję.

EOT
FAT wygląda spoko:D nie mniej jednak mam wrażenie że w niektórych miejscach pasy są za szeroko albo zatoki autobusowe, ale to takie czepialstwo xD co do tramwajów to lepiej nie bawić się w tramwaje do OMSI tylko działać na projekcie strikte tramwajowym czy kolejowym:D ten TramSim wydaje się ciekawy i dobrze zoptymalizowane więc w tym bym szukał jakiegoś nowego projektu tramwajowego. Co do układu linii jak dla mnie rozsądne podejście co do końcówek na trasie. Pozdro i powodzenia w dalszych pracach.
Zawsze można wpisac tramwaje do dedykowanego ailistu i poustawiac kostki carpark na przystankach. Dzialalo by to mw. jak w przypadku zaparkowanych samochodow, czyli losowo;)
(04.11.2020 23:15)siroccoxp napisał(a): [ -> ]FAT wygląda spoko:D nie mniej jednak mam wrażenie że w niektórych miejscach pasy są za szeroko albo zatoki autobusowe, ale to takie czepialstwo xD co do tramwajów to lepiej nie bawić się w tramwaje do OMSI tylko działać na projekcie strikte tramwajowym czy kolejowym:D ten TramSim wydaje się ciekawy i dobrze zoptymalizowane więc w tym bym szukał jakiegoś nowego projektu tramwajowego. Co do układu linii jak dla mnie rozsądne podejście co do końcówek na trasie. Pozdro i powodzenia w dalszych pracach.
Hmm wiesz. My robimy to bez podkładów i szczerze i tak na czuja wyszło bardzo dobrze wyszło wg mnie (może dzięki twojej kostce AI z FATu:D ). Przede wszystkim najważniejsze dla mnie jest to, żeby idealnie łączyły się tereny i żeby nie było słabych przypadków tj. odcinek od Bema do Dubois czy też obwodnica śródmiejska na odcinku m. Milenijny i TargPiast gdzie te odcinki są za długie po prostu.
Hmm, jeżeli robicie mapę na koordynatach, to teoretycznie dałoby się zaimplementować podkłady, których używał @siroccoxp. Może wtedy będzie łatwiej w takich przypadkach:P
Jeżeli nie robią mapy na koordyantach, a tak można wywnioskować z wiadomości Adama, to przekonwertowanie jej zniszczy zupełnie optymalizację.
(05.11.2020 08:37)Allison napisał(a): [ -> ]Zawsze można wpisac tramwaje do dedykowanego ailistu i poustawiac kostki carpark na przystankach. Dzialalo by to mw. jak w przypadku zaparkowanych samochodow, czyli losowo;)

Z czymś takim byłby problem bo każdy tramwaj ma trochę przesuniętą bryłę w inne miejsce od innego.
Przekierowanie