Niektóre obiekty wykorzystujemy, ale spliny to my w większości przypadków sami spróbujemy "zrobić/wykonać"
No i spoko wygląda
ciekawy jestem optymalizacji w późniejszym etapie.
Oporów będzie "po nowemu", czy jak u @Siro? Dokąd dojedziemy z FATu w tamtą stronę? Wygląda super!
Oczywiście, że po nowemu. Będą tam kończyć prawdopodobnie dwie linie (143 na pewno). Tam jest nowa, "odpicowana" pętla ze stanowiskami dla autobusów
Ostatecznie zdecydowaliśmy, że:
- linie jadące od Nowego Dworu/ul. Klecińskiej/Gądowianki do FATu, czyli 124, 126, 134, 136, 319 oraz 143 pojadą następująco:
124 i 134 będą miały krótki, jedno-dwu minutowy postój techniczny na przystanku Fiołkowa zaraz za FATem który będzie jednocześnie początkiem i końcem trasy. Postój będzie możliwie jak najkrótszy aby nie blokować przejazdu autobusom 143 i 319 korzystającym planowo z tego przystanku;
136 zawróci na rondzie Jerzego Woźniaka na Alei Pracy. Autobusy tej linii pojadą od FATu do przystanku Aleja Pracy na ul. o tej samej nazwie, który będzie przystankiem końcowym, następnie wykona przejazd techniczny z zawrotką na rondzie, zaś pasażerów zbierze na przystanku Aleja Pracy na ul. Hallera.
126, 143 i 319 pojadą od FATu do Oporowa.
Będą jakieś linie tramwajowe czy tory są jedynie dla dekoracji?