Puszczenie linii D do Jana Pawła II nie ma żadnego sensu, gdzie Rzym a gdzie Krym Na Jana Pawła II będą dwie pętle. 103, 122 i 127 na Sokolniczej a 144, 132 i 142 na Zelwerowicza. Przy czym przystankiem końcowym dla tych drugich będzie ten przy akademii muzycznej, zaś początkowym - dla 142 i 132 ten przy dawnym barze Krab a 144 na Podwalu. Czyli zgodnie z realizmem.
Niby tak ale chodziło mi o to, że D byłaby najdłuższą pospieszną linią wtedy (jak w realu) i sam odbiór byłby moim zdaniem realniejszy...
Ale spoko I tak jest miodzio
Nie opłaca się robić tak nie realnej linii. D jedzie w kierunku Galerii Dominikańskiej a później w Arkady i do Powstańców więc nie ma sensu kontynuować tak linii by kończyła trochę dalej od Rynku o który nawet nie zahacza
Świetna robota https://i.imgur.com/Zrvf7wm.jpg Bardzo ładnie wyszło połączenie asfaltu z brukiem Fajnie, że dbacie o takie szczegóły i nie odchodzi tutaj wszystko jak od linijki. Oby tak dalej.
Tak wracając jeszcze do "D", gdyby D jechało na Wzgórze partyzantów (tak, wiem, że D omija ten przystanek) ale moim zdaniem byłoby to świetnym materiałem na pętlę dla tej linii, gdyby D kończyłoby trasę na Wzgórzu Partyzantów (nie wiem jak ten przystanek się nazywa, czy to jest jeszcze Wzgórze partyzantów czy już jakoś inaczej... tam gdzie ma przystanek linia 17), a zaczynałoby swój kurs na Wierzbowej - tak jak kiedyś dawno temu były linie 703 i 705 miały tam swój przystanek początkowy. To chyba byłby zachowany realizm? Bo jak rozumiem z ostatniej mapki - D chcecie puścić od pl. Grunwaldzkiego?