24.10.2013, 16:10
07.11.2013, 17:40
To chyba dobry wątek.
Znalazłem ekskluzywny wywiad z Aerosoft'em o OMSI 2. Niestety jest po niemiecku. Może za chwilę sam spróbuję coś przetłumaczyć...
WYWIAD
Znalazłem ekskluzywny wywiad z Aerosoft'em o OMSI 2. Niestety jest po niemiecku. Może za chwilę sam spróbuję coś przetłumaczyć...
WYWIAD
07.11.2013, 17:45
Wywiad był już Umieszczony co prawda na SB. Omsi 2 będzie o 10€ tańsze przy posiadaniu omsi 1. Trza będzie wpisać cdkey na stronie Aerosoft.
Pisane za pomocą Tapatalk
Pisane za pomocą Tapatalk
25.11.2013, 19:59
(25.11.2013 19:27)Goppel napisał(a): [ -> ]http://youtu.be/M3KFxQbgWF4 - pierwszy gameplay w dobrej jakościCzy ktoś zauważył że jego znajomy też gra w OMSI? Sorry ale jak dla mnie nie powinna istnieć przepustka że robię gameplaye z OMSI i dostane wcześniej grę. Może inni też by chcieli robić gameplaye ale mają słabe komputery.
25.11.2013, 20:21
Hehe, karetka na sygnale szybko jechała
25.11.2013, 20:23
No to mają pecha A tak serio to możliwe ze zmienił sobie nazwe jakiejś gry na Steam na OMSI 2.
25.11.2013, 20:43
Coś sie te auta pojazdowi uprzywilejowanemu nie usuwały z drogi, ani pojazd uprzywilejowany nie garnął sie do wyprzedzania (a może jednak próbował wyprzedzić ale sie filmik kończy). Nie wiem jakim kompem dysponuje, ale lekkie przymułki były i doczytywanie obiektów.
25.11.2013, 20:46
Proponuję zerkać w lewe lusterko. Gdy po lewej stronie widzimy bloki, to po chwili w lusterku widać... pustą przestrzeń?
25.11.2013, 22:44
Po obejrzeniu drugiego filmiku oraz rozmowie z Lion'sem stwierdziliśmy że nie powinniśmy słyszeć skrzypienia przegubu w kabinie. Ciekawe czy to zgłoszą.
25.11.2013, 23:16
Po dość uważnym obejrzeniu obydwóch dostępnych filmików z gameplayem, stwierdzam, że to, co widzimy nadaje się na betę a nie na produkt finalny. Zwracam uwagę przede wszystkim na to, o czym wspomniał Lion's. Obraz w lewym lusterku to istna porażka. Samochody-duchy, znikanie, miganie obiektów scenerii... Z całym szacunkiem, ale przecież biorąc pod uwagę zmiany od patcha 1.04 tylko ono jest generowane przy większości ujęć - nie ma tu mowy o "przeciążaniu" sprzętu, czym mogłoby być spowodowane takie zachowanie. Po drugie - fail z około 14:47 filmu drugiego. Nagle pojazd zatrzymał się, wykrzaczył, zaczął skakać i Bóg wie co jeszcze. Nie wiem, czy to jakaś niewidzialna ściana, czy co, ale normalnym sposobem nie udało się z tej sytuacji "wyjść". Dopiero po manualnym przestawieniu MAN-a dało radę kontynuować jazdę. Takie bugi chyba nie powinny się zdarzać, jeśli ktoś pozwolił już na publiczne prezentacje. Co do zachowania samego przegubu, raczej większych uwag nie mam, ale faktycznie skrzypienie jest ciut zbyt donośne, jednak to akurat bez problemu będzie dało się przystosować. Co do "niesłyszenia" go w kabinie to mogę się z Wami nie zgodzić. Gdybyście przejechali się jakimś radomskim MAN-em NG272, stojąc przy kierowcy na pewno słyszelibyście dźwięki z przegubu przy mocniejszych skrętach. Pojazdów uprzywilejowanych nie skomentuję, bo tutaj nie oczekiwałem niczego ciekawego. Mam zastrzeżenia co do optymalizacji, M&R chwalili się tym, natomiast Aerosoft w swojej zapowiedzi już tonował nastroje z tym związane i chyba słusznie nie mydlą nikomu oczu. Jednak nie wiemy jaka była konfiguracja testowa ani jakie ustawienia gry, także trochę bez sensu prowadzić o tym dyskusję, ale wielkiej innowacji bym się tu raczej nie spodziewał. Na mapie - dość pusto...
Tak nawiasem mówiąc, te prezentacje wcale jakoś smaczku nie robią, może nawet wręcz przeciwnie...
Tak nawiasem mówiąc, te prezentacje wcale jakoś smaczku nie robią, może nawet wręcz przeciwnie...