12.02.2015, 11:23
@adrian567xd:
1. Ten model jest wzorowany na standardowym Lion's Coachu z roku 2011. Można natomiast spotkać różne kombinacje (autobus z tego samego rocznika może mieć starą wersję pulpitu, inne siedzenia, różnić się detalami z tyłu albo ma trochę wydłużoną klapę z nawiewami z boku).
2. Do zrobienia zostały dźwięki, dokończenie ustawień silnika i skrzyni, oskryptowanie niektórych bardziej skomplikowanych funkcji pulpitu i zrobienie bileterki EMAR 105. Chyba tyle. No wiadomo, że w trakcie jeszcze jakieś inne detale się pozmienia. Plus po beta testach zrobię Lion's Coach L, który wydam razem z tym modelem.
@Google:
Ze strony technicznej to nie powinien być ciężki. Jeśli chodzi o bryłę to całość ma równo 100 tysięcy trójkątów, więc wcale nie tak dużo. Tekstur też nie będzie wiele. Główne to:
- tekstura karoserii (2048x2048 z kanałem alpha na szyby i inne detale)
- tekstura szyb wewnętrznych (2048x2048 z kanałem alpha na szyby i różnego rodzaju naklejki)
- tekstura wnętrza (4096x4096, jest tam już wszystko)
- tekstura siedzeń (1024x1024 z kanałem alpha)
- pozostałe tekstury, czyli brud, światła, kontrolki i guziki na pulpicie, koła, parę lightmap i różne mniejsze tekstury)
1. Ten model jest wzorowany na standardowym Lion's Coachu z roku 2011. Można natomiast spotkać różne kombinacje (autobus z tego samego rocznika może mieć starą wersję pulpitu, inne siedzenia, różnić się detalami z tyłu albo ma trochę wydłużoną klapę z nawiewami z boku).
2. Do zrobienia zostały dźwięki, dokończenie ustawień silnika i skrzyni, oskryptowanie niektórych bardziej skomplikowanych funkcji pulpitu i zrobienie bileterki EMAR 105. Chyba tyle. No wiadomo, że w trakcie jeszcze jakieś inne detale się pozmienia. Plus po beta testach zrobię Lion's Coach L, który wydam razem z tym modelem.
@Google:
Ze strony technicznej to nie powinien być ciężki. Jeśli chodzi o bryłę to całość ma równo 100 tysięcy trójkątów, więc wcale nie tak dużo. Tekstur też nie będzie wiele. Główne to:
- tekstura karoserii (2048x2048 z kanałem alpha na szyby i inne detale)
- tekstura szyb wewnętrznych (2048x2048 z kanałem alpha na szyby i różnego rodzaju naklejki)
- tekstura wnętrza (4096x4096, jest tam już wszystko)
- tekstura siedzeń (1024x1024 z kanałem alpha)
- pozostałe tekstury, czyli brud, światła, kontrolki i guziki na pulpicie, koła, parę lightmap i różne mniejsze tekstury)