Strefa OMSI

Pełna wersja: MAN Lion's Coach
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
@Bartex0805: Nie ma co zakładać, że nie da rady, bo w ten sposób nie byłoby niczego. Mamy tutaj osoby znające się na skryptach i myślę, że chętnie pomożemy w chwili, gdy będzie to potrzebne.

Dotychczasowa robota wygląda bardzo dobrze :)
Jeśli nie planujesz jakiś skomplikowanych skryptów, to oferuje swoją skromną pomoc:)
Dla mnie wyglada super.Trzymaj tak dalej a będzie dobry dodatek do OMSI;)
(21.11.2013 16:49)CoYoTeK napisał(a): [ -> ]Wiem, że o to jest spór, ale żeby aż tak wysoko buda była?

Przecież on po postawieniu w OMSI siądzie. Każdy model powinien w blenderze mieć rozciągnięte amortyzatory do końca, a potem ustawieniami reguluje się sztywność zawiasu.
@Mattez - rozumiem, dziękuję za wyjaśnienie. Jeśli tak się sprawy mają, to nie mam zastrzeżeń.
(21.11.2013 16:49)CoYoTeK napisał(a): [ -> ]Oczywiście te gumy wiszące tak w powietrzu, to tylko taki widok w programie:)

Tak tak, wszelkie prześwity i wiszące w powietrzu części to tylko dlatego, ze specjalnie nie renderuje uszczelek - po prostu dawno temu je zrobiłem, a nadwozie przerabiałem tyle razy, że teraz to do siebie nie pasuje, ale wezmę się za to wkrótce : P

(21.11.2013 16:49)CoYoTeK napisał(a): [ -> ]Oczywiście te gumy wiszące tak w powietrzu, to tylko taki widok w programie:) Co do fotelu pilota - obowiązkowo rozkładany musi być w OMSi:D

Myślę, że da rade, ale będzie to wymagało (chyba) trochę gimnastyki, bo te siedzenie rozkłada się, ale jednocześnie odrobinę sie podnosi, czyli będzie trzeba oskryptować to tak, aby obróciło się wokół osi X razem z zmianą współrzędnych. Da się tak w ogóle?:P

Cytat:Wszystko to wygląda bardzo fajnie, ale obawiam się, że po skończeniu twojej pracy nie będzie kto miał dokończyć tego modelu. Sam mówiłeś, że nie znasz się na skryptach, dlatego też takie moje wnioski.

Przykro mi, że tak sądzisz:) Ja szybko się uczę, więc te podstawowe rzeczy jakoś ogarnę z czyjąś pomocą.

Cytat:Jeśli nie planujesz jakiś skomplikowanych skryptów, to oferuje swoją skromną pomoc:)

Super! Jak skończe model i zaczne się babrać ze skryptami to się odezwę;))


Czas na update z dzisiejszej pracy. Mam świetne newsy, ponieważ udało mi się przerobić fotel pasażera w taki sposób, że model całego autokaru ma ponad 11 tysięcy trójkątów mniej!;) Sam w to nie wierzę:) Teraz całość ma prawie równo 77 tysięcy trójkątów. A teraz do zdjęć - dzisiaj zrobiłem niewiele, bo tylko półkę na bagaże nad głowami pasażerów, ale trochę się przy tym narobiłem. Ostatecznie zdecydowałem się, że nie będę modelować bajerów typu lampki, nawiewy i guziki, wszystko będzie teksturą.

İmage

İmage

İmage
Masz już wymodelowane to co jest w środku toalety? I mam jeszcze pytanie: Tu będą wyświetlacze czy dechy?
@krzys123 : Powiedz po co robić to co jest w toalecie jeżeli to tylko zepsuje optymalizację pojazdu i będzie bardziej FPSożerny niż jaka kolwiek mapa... :/ A po 2. i tak tam nikt nie będzie zaglądał...:P
@helvete: Świetnie to wygląda. Co do tych bajerów nad głową uważam że to najlepsze rozwiązanie (i tak nikt się nie będzie temu przyglądał, a tym bardziej bawił). Trzymam kciuki.
(22.11.2013 20:15)helvete napisał(a): [ -> ][..]czyli będzie trzeba oskryptować to tak, aby obróciło się wokół osi X razem z zmianą współrzędnych. Da się tak w ogóle?:P[...]
Owszem, jeśli dasz na element atrybuty [trans] i drugi [rot] z odpowiednimi punktami przesunięcia, to powinno działać. Podejrzyj jak to jest w drzwiach zrobione, bo drzwi się właśnie i obracają i przesuwają jednocześnie

(22.11.2013 20:15)helvete napisał(a): [ -> ]İmage

Czy ta tekstura wywietrzników rodem z Poloneza na screenie nr. 3 jest realna? Bo przyznam, że dość dziwnie to wygląda.
Przekierowanie