Moim zdaniem bajer jak najbardziej na plus
jestem za
Pomysł genialny, jestem za, z tym, że może zrób tak, że po kliknięciu zapięcie pojawia się wciśnięte odpowiednio w drugą część, a jedynie sam pas znika, wtedy kliknięcie na zapięcie rozpina pas. Czyli to samo, ale żeby zapięcie się pojawiało "wciśnięte" tam gdzie trzeba.
Pomysł świetny, ale można by go rozwinąć i nie dodawać tego domyślnego kierowcy z OMSI, tylko wymodelować go jako np. część fotela, albo jakoś połączyć jego animację z animacją tego kierowcy i osadzić kamerę trochę przed jego oczami - wtedy pas by nie wisiał w powietrzu, bo widzielibyśmy ciało kierowcy, a i pasy by mogły nie znikać. Myślę, że w FPSy by to bardzo nie uderzyło, a byłoby lepiej, niż takie znikanie.
Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Chyba jako pierwszy zastosowałem takowe rozwiązanie w modyfikowanym przeze mnie MB Sprinterze, o ile ktoś pamięta. Usunąłem całkowicie wpis [driver_pos] (czy jakoś tak), a dodałem kierowce w o3d. Dodatkowo pobawiłem się wpisami dot viewpoint'ów dzięki czemu kierowca pojawiał się tylko przy widoku z zewnątrz. Wewnątrz i tak nigdy go nie było widać no i nie obciążało to dodatkowo i tak wymagającego widoku z kabiny (wiadomo, najbardziej skomplikowany widok, dużo elementów widocznych jak kontrolki, przełączniki etc itd ), bo model kierowcy bez kwadratowej głowy w nieco lepszej jakości trochę polygonów ma, chyba że
helvete wyczaruje coś fajnego
Ukaże się jakaś beta by nas ucieszyć, czy musimy czekać na Finał? ;-)
Trzeba czekać aż wyjdzie wersja pełna
Co tu się rozpisywać. Wspaniała robota
Po prostu nie wierzę w jakiej jest to doskonałej jakości. Jeśli mam być szczery czekam na ten model z wielką niecierpliwością. Widać, że tutaj autor przykłada się do autobusu o wiele lepiej, niż twórcy Volvo.
Krótko i na temat....petarda. Twoja robota zasługuję na nagrodę Nobla w dziedzinie OMSI
. Wszystko jest doskonałej jakości i nic tylko czekać na wydanie, które jak mniemam już niedługo. Gratulacje dla autora i powodzenia w końcowym etapie prac
.