Tak orientacyjnie pytam. Jak bardzo jest fpsożerny?
Trudno mi określić FPSożerność, mogę natomiast podać pewne dane. Maksymalnie 110 tysięcy poly, a używane tekstury (czyli bez x-nastu repaintów, bo i tak w danym momencie używany jest jeden) ważą poniżej 50MB.
Mam pytanie czy będzie wersja manualna (z automatycznym sprzęgłem, czy bez) oraz czy będzie automat ?
Miał być manual i automat, ale z racji tego, że niestety na dzień dzisiejszy nie ma kto tego automatu oskryptować to będzie NAJPRAWDOPODOBNIEJ tylko 6 biegowy manual z automatycznym sprzęgłem.
WOW!Twoja robota Panie przebija moje serce i świat.
Tak się ciesze ,ze aż taki poziom
Nie mogę się doczekać!
Pozdrawiam
OMDASI
EDIT:50 Post
Model wspaniale się prezentuje, nic tylko czekać na wydanie. Życzę powodzenia w dalszym etapie prac ale już niewiele do końca brakuje
A tak z ciekawości pytam, czy planujesz zrobić działający tachograf?
Świetnie to wszystko wygląda. Konieczność zapinania pasów, niby taki mały szczegół, a jednak wielki krok ku realistyczności. Pulpit też zacny.
Już się nie mogę doczekać dnia, kiedy dostanie Emara. Wtedy tylko teksturka Szwagropolu i jedziemy!
Ja trochę od technicznej strony zapytam, bo wydaje mi się że prefiks był OMSI 1& OMSI 2 a teraz zmieniono na 2?
Widać
helvete zastosował skrypty zgodne wyłącznie z dwójką
Po prostu zmieniłem platformę testową z OMSI1 na OMSI2 i na tym drugim gwarantuje działanie. Na pierwszej części może działać, ale nie musi (i nie będę dostosowywał modelu do działania w OMSI1)
Szybki render z prac nad wersją L (nie wszystkie tekstury są skończone)