Oświetlenie w 98% skończone
Nie wiem jakie to ma przełożenie na OMSI, bo z tego co widzę to chyba jakiś program do modelowania 3D (a w każdym razie tak to wygląda z mojego, amatorskiego punktu widzenia), ale jeśli w grze będzie takie oświetlenie, to bardzo, bardzo dobrze. Szczerze mówiąc, w większości modeli jest ono zdecydowanie za słabe, tutaj wydaje się być w sam raz.
Kolego omega: oświetlenie nie robi się w blenderze, lecz w grze dodając odpowiednie linijki kodu, więc to jest prezentacja z gry
Jeżeli to jest screen z gry to ja jestem księdzem
Wygląda genialnie. Co do oświetlenia to też wygląda baaaardzo dobrze. Mam nadzieję, że w tych pozostałych 2 % są też te światła, które się nie świecą
To nie jest żaden screen z Blendera, tylko z gry panowie, omega jesteś w wielkim błędzie
Brakuje tylko cieni na podłodze i efekt byłby lepszy.
Oświetlenie świetne, ale lampy wyglądają jakby były wyłączone. Rozumiem, że nie została jeszcze zrobiona odpowiednia tekstura?
Tak dobrze rozumiesz, nie mamy jeszcze nightmapów itp.
(09.02.2014 10:44)solaris 12 napisał(a): [ -> ]Ile będzie piknięć przed zamknięciem drzwi?
2 przed i jedno lub dwa o ile dobrze pamiętam podczas zamykania
Pulpit auta
Zaznaczam, że jeszcze nie skończony (brak tekstur obudowy pulpitu i takie tam...)