Strefa OMSI

Pełna wersja: Solaris Urbino 12 III
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mnóstwo postów było więc teraz moja kolej.
Sam model wygląda ciekawie:) Liczę na dobre dźwięki bo te na filmiku to takie sobie(przynajmniej dla mnie) Pulpit też mógłby być inny np. Actia;)
Mam nadzieje że to będzie dobry pojazd na długie godziny jazdy
Pozdrawiam
Kolego poczytaj parę postów wyżej.
Zapewniam Was,że projekt jest cały czas robiony;)
Takie małe informacje dla autorów o Solarisie z takim pulpitem, które mogą być przydatne:
1. Przełącznik ciepłego guzika, po dezaktywowaniu, zamyka wszystkie drzwi na raz (nie patrząc na obecność fotokomórki)
2. Guzik służący do zamykania/otwierania wszystkich drzwi jest aktywny (zapala się czerwone światełko) nawet po otwarciu jednych drzwi i zamyka tylko otwarte.

Mam nadzieję, że pomogłem choć trochę i zastosujecie te info

Pozdrawiam
To wszystko od bardzo dawna jest już w modelu zastosowane:P
A jak wygląda sprawa z wyświetlaniem:
"Przystanek: xxxxxxxx" na jakiej zasadzie działa? Czy występuje w ogóle? Jak nie to można by zrobić aby wyświetlał się po zatrzymaniu na przystanku i otworzeniu drzwi.

Pozdrawiam
klocrafi
No, domyślnie jest pomysł, żeby normalnie wszystko się przewijało (tj. data, imieniny, kierunek i następny przystanek) a po otwarciu drzwi automatycznie będzie wskakiwał slajd z nazwą przystanku. Nie wiadomo tylko, czy uda się to zrobić skrypterowi, ale znając jego to raczej tak;)
Pixel będzie działać i wyświetlać tak samo jak to działa w Szczecinie, obecnie jestem na etapie dopasowywania tekstu do ramki pixela co zbytnio nie wychodzi przez co są problemy, natomiast sam skrypt już praktycznie działa w 100%
Mam pytanko. Jakie w Solarisie będą skrypty zastosowane do otwierania drzwi, CG i wszystkich? Chodzi mi o to czy będą one takie same jak w Mercach Crahera czy inne.;)
Przecież ja je robię xD Będą podobne jak w merolach tylko dostosowane do solarisa
Przekierowanie