Strefa OMSI

Pełna wersja: Solaris Urbino 12 III
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
To akurat jest do zrobienia, trzeba po prostu go zeskalować trochę. Dzięki za uwagę:)
Wedlug mnie on powinien byc jeszcze bardziej przechylony.
To jest wszystko do ustawienia:)
Pulpit w SU12 III (w realnym modelu) można dowolnie pochylać, więc to w sumie wszystko jedno w jaki sposób będzie on pochylony. Fakt, że kierowcy używają go ustawionego bardziej "w pionie", więc trochę można by jeszcze ustawić. Tekstury lepsze, podobają mi się też modele przycisków. Także ogółem całkiem spoko.
O wiele lepiej to wygląda :D
I nie ma "płaskich" przycisków za co naprawdę szacun :)
Naprawdę - autobusik świetny! Moim zdaniem genialnie będzie pasował na wszystkie polskie mapy! Teraz wszyscy będą go katować, tj. obecnie U10 i U15 od tatiany.:) Coś mi się zdaje, że prace dobiegają końca, prawda?:) Jak ze skryptami w Solarce jak na razie? Można się dowiedzieć? Pozdrawiam!:)
@piotr88010 nigdy nie były płaskie, kwestia perspektywy
@solariskuba co do skryptów, to jak to powiedzieć łagodnie, mamy lekkie zastój:D
Pracuje nad nim BahFahn Studios. Na chwilę obecną nic nie deklaruje, wszystko zależy tylko i wyłącznie od pracy naszego gocka, bo on tutaj nad 3d pracuje. Zależy to też od tego, czy ktoś mnie nauczy przegub robić.
A właśnie, jeszcze jedno pytanko. Czy będzie tak, jak w większości nowych solarek, że po prawej stronie pulpitu w prawym górnym rogu będzie taki przycisk, którym się otwiera wszystkie drzwi, ale bez pierwszych (tak mam we wszystkich Solarisach, które widziałem na oczy)? Poza tym czy będzie blokada połówki i ciepły guzik (nie wiem czy o tym już było) nad przyciskami do otwierania drzwi? Pozdrawiam serdecznie, solariskuba!:)
Blokada połówki i CG będą, a co do otwierania to obecnie jest takie nie do końca realne, takie jak możesz zaobserwować w SU15.
Przekierowanie