To jest Citaro II, znane również jako Facelift, w którym taką kabinę można było zamówić. Z tego, co się orientuję, to do Citaro nie można było zamówić kabiny zamkniętej.
Raczej pikania nie będzie.
Citaro II a Facelift to zupełnie inne autobusy, na zdjęciu jest Facelift (czyli C1 FL) Citaro II to C2.
Tak czy owak nie będzie zamkniętej kabiny bo tak jak już wcześniej pisałem nie pasuje zupełnie do pozostałych elementów wnętrza.
W 0:44 ten narastający dźwięk do wywalenia/wymiany - pochodzi z SD'ków i jest daremnie zapętlony. Dźwięk silnika na wyższych obrotach na zewnątrz do poprawy - jest za bardzo przytłumiony. Wewnątrz pojazdu słychać cały czas jakiś dźwięk w tle, nie mam pojęcia co to jest. Dźwięk podczas hamowania (tudzież zwalniania hamulca) do zmiany - jest z Jelcza i nie pasuje tutaj, ponadto jest dość kiepskiej jakości. W 1:53 (na poręczy) nie wiem co to jest, ale powinno zniknąć. W 1:57 ten kawałek podłogi obok lewego nadkola do przyciemnienia. Ponadto rzuciły mi się w oczy siedzenia a właściwie to ich "rączki", które są zbyt cienkie (widać to w 1:48), ale może to być też złudzenie. W 0:47 ta pionowa poręcz nie powinna być u góry przykręcona? Normalnie też tak po prostu wchodzi w tą obudowę?
0:44- Ok usunę to, po prostu jeszcze nie modyfikowałem zbytnio dźwięków, silnik, osie i drzwi tylko zmieniłem.
0:47 W wersji Euro 2 nie było tam nic, dopiero w Euro 3 jest mocowanie widoczne (wszystkie mocowania uległy wtedy zmianie).
1:48 Ale one są dość cienkie w rzeczywistości
1:53 No fakt, pozostałość po 2-drzwiowej wersji
1:57 Można przyciemnić