Strefa OMSI

Pełna wersja: Citybus 628c & 628g LF & Citybus o530
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
I co niby jest tutaj niepoprawnie? Wyraźnie pisze Omsi 1 & 2. Wiadomo, że pierwsza część nie obsługuje przegubów.
Często widzę nowicjuszy, którzy instalują Citaro G pod O1.

Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalka.
Jedyne co mi się nie podoba, to cień wokół wgłębienia na prędkościomierz i komputer pokładowy. Reszta jest super. Dźwięki to jest po prostu miazga - są bardzo realistyczne. No cóż powodzenia;)
To nie jest cień wokół wgłębienia na prędkościomierz, tylko "pokrywa"(?) od tachografu i jest ona ciemniejsza od reszty pulpitu...

co do samego Citaro: jak dla mnie moze byc najlepszym Citaro w OMSI. Super model i tekstury, dzwieki mnie do tej pory jeszcze nie przekonaly, ale moze to dlatego, ze Morphi zrobil juz idealne do Citaro Alterr'a...
Ten drzwi rzeczywiście są takie głośne realnie? Poza ten alarm w 1:30 wydaje się być trochę słabej jakości.
Jeżdżę na co dzień Citarami z silnikiem OM906LA w wersji wieżowej i o ile na postoju dźwięki są niemal idealne, o tyle podczas jazdy lepiej słyszalny powinien być warkot silnika. Wydaje mi się, że dość dobrze sprostał temu zadaniu Morphi w swojej paczce dźwięków.
Nie tak dawno autor pisał, że co może nagrywa sam, a jeżeli komuś lepiej podobają się dźwięki od Morphiego to może je sobie potem podmienić
To nie jest takie proste jak Ci się wydaje.
Nie no, ja tylko mówię, jak brzmią te, które są w Rzeszowie.:) Aczkolwiek inna rzecz jest taka, że nasze są z 2012 roku, a prezentowany na filmie jeszcze sprzed faceliftingu, więc być może są jakieś różnice w brzmieniu.
SzaLony wydaje mi się, że nasze Rzeszowskie Citaro wyposażone są nie w ten typ : silnik wysokoprężny OM 906 hLA (pojemność skokowa 6,4 dm³), 180 kW (245 KM) i 900 Nm albo 205 kW (279 KM) i 1100 Nm lecz ten : silnik wysokoprężny OM 457 hLA (pojemność skokowa 12 dm³), 185 kW (252 KM) i 1100 Nm, 220 kW (299 KM) i 1250 Nm albo 260 kW (354 KM) i 1600 Nm i jednak są różnice w kulturze pracy silnika gdyż pierwszy typ bardziej stosowany w modelu przed faceliftem a drugie bardzo często stosowane są w C1:)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Przekierowanie