To zależy co sobie zamówi kupujący, Solaris też takie coś może mieć jak sobie zamówisz.
Więc to że jeden przewoźnik nie ma nie znaczy że inny nie ma i na odwrót.
Model bardzo porządnie wykonany, Conecto LF i G to moje ulubione autobusy. Jednak u nas w Zielonej Górze w żadnym z Conect nie ma alarmu przy zamykaniu połówki drzwi. Dźwięk 2 i 3 drzwi mega mi się podoba
Nie ukrywam, że ten ciągły dźwięk przy zamykaniu połówki pierwszych drzwi, czy dźwięki ostrzegawcze przy zamykaniu 2 i 3 są po prostu boskie i takie jak właśnie w Bydgoszczy w Connecto, czekam <3.
Setvarów będzie dużo, oczywiście na kabinę bez rurek, ledów (zamiennie będą też światła przeciwmgłowe), blokady połówek też. Dźwięk ostrzegawczy również można będzie wyłączyć (całkowicie lub tylko ten ciągły, a będzie mógł zostać tylko sam przerywany).
Miganie przycisków gdy autobus stoi jest realne, ale również będzie to można wyłączyć.
Odnośnie silników w Conecto to przypomnienie + drobna aktualizacja:
Euro 3,4,5:
-OM 906LA Voith + ZF (12m)
-OM 926LA Voith + ZF (12m) - nie jestem pewny
-OM 457LA ZF (18m)
(28.06.2016 21:23)skyliner napisał(a): [ -> ]To miganie zlikwiduj, bo tego na bank nie ma w Mercedesach.
We wrocławskich mercedesach citaro czy tez conecto od DLA przyciski po nacisnięciu na żadanie w momencie zatrzymania pojazdu migają. Zreszta jest to duże ułatwienie bo nie zawsze kazdemu chce sie otwierać wszystkich drzwi dla jednego pasażera ktory wyjdzie na przykład trzecimi.
A jak będzie wyglądało z tym sterownikiem R&G jeżeli chodzi o zapowiedzi przystanków? Też trzeba będzie wpisywać wartości w kilometrach między przystankami aby były zapowiedzi następnego i aktualnego przystanku?
@up patrząc na to jak się zachowuje, nie będzie trzeba ponieważ nie ma skryptu bycia na przystanku(tj są tylko komunikaty następny przystanek, a nie ma komunikatu o samym przystanku)
Prace nad Conecto przyspieszą w najbliższych miesiącach, po wydaniu m125m i m185m. Mercedes Conecto LF również zostanie wydany jeszcze w tym roku (przewidywany czas to grudzień).
Nowości zaprezentowane w filmie:
-Nowy model 3d lusterek wraz z regulacją (ręczną)
-Drugi rodzaj lusterek (takie jak w Citaro)
-Regulacja wysokości kierownicy
-W pełni działający ekran na pulpicie
-Sterowanie elektryczne szyberdachami (dwie funkcje: zmiana opcji oraz zamknięcie)
-podświetlenie zegarów
-przedział pasażerski z Conecto (jeszcze niekompletny)
-dodałem wielofunkcyjny przełącznik (światła, wycieraczki, klakson)
-nowe kołpaki, pedał gazu i hamulca, stacyjka, kolumna kierownicy
-dodane nowe tekstury oraz poprawione elementy 3d