Strefa OMSI

Pełna wersja: Citybus 628c & 628g LF & Citybus o530
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Wnioskując po filmie, autobus bardzo mi się podoba. Jeśli będzie dobrze zoptymalizowany, to myślę, że przebije tego od Altera. Ale i tak najbardziej czekam na wersję z szybką w drzwiach kierowcy. Może jestem śmieszny, ale lubię te "polskie" kabiny dla kierowcy, i tego właśnie najbardziej brakuje mi obecnie w Citaro.
Dźwięki drzwi prawdopodobnie ulegną zmianie, ale najpierw to muszę na nowo coś nagrać.
Mercedesy będą wydane później bo pokazałem na razie tylko trzy "główne" warianty nadwozia, a zostało ich jeszcze trochę;)
Zobaczę co da się jeszcze zrobić z "tym alarmem"
Przeanalizowałem dźwięki poszczególnych wersji na YT i doszedłem do wniosków:
-wersja wieżowa czyli OM 906 LA brzmi w każdej wersji bardzo podobnie, różni się minimalnie, prawdopodobnie tylko innym wyciszeniem)- moje są z silnika Euro 4.
-wersja "zwykła" dwu i trzydrzwiowa czyli OM 906 hLA brzmi trochę inaczej w starych i faceliftach, więc będą w wersji Euro 2 dźwięki które pokazałem przed "wieżą" oraz dźwięki facelifta dla wersji Euro 3, Euro 4 i Euro 5, gdyż wtedy tył został znacznie przeprojektowany i dźwięki uległy bardziej znacznym zmianom.
Silników OM 457 nie będę robił, bo obecnie jest zastosowane ok.70% ich mocy a już niektórzy piszą że autobus startuje za szybko:)
Ta "polska szyba" będzie, ale w wersji Euro 2 nie była nawet oferowana więc jej tu nie ma:P
(30.08.2014 12:35)markozjab4 napisał(a): [ -> ]SzaLony wydaje mi się, że nasze Rzeszowskie Citaro wyposażone są nie w ten typ : silnik wysokoprężny OM 906 hLA (pojemność skokowa 6,4 dm³), 180 kW (245 KM) i 900 Nm albo 205 kW (279 KM) i 1100 Nm lecz ten : silnik wysokoprężny OM 457 hLA (pojemność skokowa 12 dm³), 185 kW (252 KM) i 1100 Nm, 220 kW (299 KM) i 1250 Nm albo 260 kW (354 KM) i 1600 Nm i jednak są różnice w kulturze pracy silnika gdyż pierwszy typ bardziej stosowany w modelu przed faceliftem a drugie bardzo często stosowane są w C1:)

Nie miałem na myśli OM906hLA, lecz OM906LA:) A takie, według dowodów, są zamontowane w naszych Mercach:) Jeśli się nie mylę, to OM457hLA był częściej stosowany w przegubach, niż w solówkach.
Mam jeszcze drugi zestaw dźwięków OM 906 LA więc je zaprezentuję, myślę że są "bardziej" realne gdyż i te są nagrywane w mercu, widocznie przy tym już dużo rzeczy naprawiali;)
A silniki OM 457 LA i OM 457 hLA są standardem w wersji G, nie montuje się tam OM 906 LA i OM 906 hLA bo są za słabe.
A czy może ty spróbujesz dodać kartkę/tabliczkę pokazującą numer brygady na której kursuje dany pojazd?
(31.08.2014 13:02)KaJotT3D napisał(a): [ -> ]Mam jeszcze drugi zestaw dźwięków OM 906 LA więc je zaprezentuję, myślę że są "bardziej" realne gdyż i te są nagrywane w mercu, widocznie przy tym już dużo rzeczy naprawiali;)
A silniki OM 457 LA i OM 457 hLA są standardem w wersji G, nie montuje się tam OM 906 LA i OM 906 hLA bo są za słabe.

Dokładnie:D No to czekamy na drugą wersję dźwięków.:) Może upierdliwy jestem, ale codziennie się nimi jeździ i mam mocno wyczulony słuch na ich brzmienie.:D
(31.08.2014 13:08)klocrafi napisał(a): [ -> ]A czy może ty spróbujesz dodać kartkę/tabliczkę pokazującą numer brygady na której kursuje dany pojazd?
Przytaczając słowa Rudego:


(29.08.2014 18:12)Rudy napisał(a): [ -> ]Wyjdzie model, dodasz w programie 3d biały kwadracik imitujący kartkę i będziesz miał brygadówke. Nie widzę aż takiej potrzeby wprowadzania tego.
To niech to zrobi w pełni funkcjonalne. Ja nie potrafię.
Moim zdaniem taka tabliczka jest zbędna i niepotrzebna. Może jakiś użytkownik zrobi dla Ciebie w którymś autobusie taką tabliczkę. Nie w każdym KM są takie tabliczki.
Jak dla mnie byłoby fajnie jakby ktoś przetarł szlaki i zrobił brygadówkę:)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Przekierowanie