Strefa OMSI

Pełna wersja: Citybus 628c & 628g LF & Citybus o530
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Faktycznie dźwięki na którymś etapie obróbki filmu się zepsuły, więc niestety nie słychać zbyt dobrze nowego "sound setu silnika".
Odnośnie przodu to faktycznie jest kilka nieścisłości, postaram się to poprawić, a cienie z przodu już trochę pozmieniałem (rozumiem że najbardziej razi ten cień wokół logo merca).
Z wersją przegubową jest na razie zbyt mało aby coś pokazać.
Tak tą ciekawostką w tle jest Mercedes-Benz Conecto LF;)
Postaram się usunąć te "animacje" dla wyświetlaczy LEDowych.
Sterownik jest u góry.
Wersji będą podzielone głównie na trzy "generacje" Euro 2, 3 i 4. Każda z nich na trzy wersje: 2-drzwiowa, 3-drzwiowa i wieżowa. A one na maksymalnie kilka różnych wersji wyposażenia (prawdopodobnie od 2 do 4). Tak samo będzie z przegubami, a podmiejska i "deskorolka" to łącznie kilka wersji.
Z Euro 4 to będą Facelift'y? Facelift'y też posiadają silniki Euro 5.
Lub normę spalin EEV. Aby wyjaśnić wszelkie niejasności prosiłbym cię KaJotT3D, abyś wypunktował wszystkie pojazdy jakie zamierzasz odwzorować i tym sposobem pozbędziemy się "albo; także; również; a może" itp.

A co do filmiku przedstawionego powyżej, chyba nie muszę nic pisać bo i tak każdy wie co musiałbym napisać. A czy Conecto wydajesz razem z Citaro (niby to uboższa wersja Citaro, ale jednak inny wygląd)
Wiadomo, facelift posiadał silniki Euro 4, 5 i EEV. Piszę go jako Euro 4, bo przyjęło się nazywać go jako Facelift lub Citaro E4.
Conecto będzie wydane razem z Citaro, aby pokazać jak można zniszczyć tandetnym wyposażeniem porządną konstrukcję Citaro:P
Jako że teraz nie ma w temacie linku do ostatniego filmu zamieszczam nowy:
"Pokaz Conecto LF z zewnątrz, natomiast wnętrze jeszcze nie gotowe. Nowszy model drzwi w LF, ponowna prezentacja dźwięków silnika OM 906 LA."



Proszę również o ponowne wpisanie uwag, gdyż nie jestem pewien czy wszystkie zdążyłem przeczytać. Oczywiście wnętrze jest na razie z Citaro, tylko z zewnątrz i drzwi są nowe. Odnośnie dźwięków silnika to jednak może uda się zrobić trzy wersje silnika wieżowego OM 906, OM926 i prawdopodobnie OM 457 (przegub). A co do realności dźwięków: Proszę o zaznaczenie w których sekundach brzmi tak nie realnie, gdyż stwierdzenie podczas jazdy czy na postoju niestety wiele mi nie mówi i nie wiem na co mam zwrócić szczególną uwagę (silnik w przegubie ma zupełne inne brzmienie więc proszę o porównywanie tylko do wersji 12m).
A beddziesz robił Conecto te nowe z Euro 6?
A planujesz zabudowę jak tu:
[Obrazek: 2334-wew4.jpg]

Może słabo widać, ale chodzi o to, że do użytku pasażerów jest tylko połówka drzwi bo do połowy sięga zabudowa. Postaram się poszukać lepszych fotek.
Tak Euro 6 będzie.
A takiej kabiny raczej nie zrobię bo turascy inżynierowie się przy niej nie wysilili:P
Czy będzie taki dźwięk ostrzegawczy dwu częściowy, że najpierw przerywany przed zamknięciem drzwi i ciągły podczas ich zamykania?
Dźwięku ostrzegawczego raczej nie będzie.
A połówki to tak jak w m125m dwa guziki do przednich drzwi. Dopiero w Euro 6 zaczęli standardowo stosować "nową technologię" czyli przełącznik blokady drzwi i jeden przycisk do przednich drzwi.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Przekierowanie