A ja mam jeszcze pytanie. Czy zamierzasz tak ustawić drzwi, żeby zachowywały się "realnie"? Mam konkretnie na myśli to, że w trakcie otwierania i zamykania w "połowie" zatrzymują się na jakiś ułamek sekundy i potem otwierają/zamykają się dalej. Wielu graczom umiliło by to rozgrywkę, więc pytam.
Rozumiem, że dźwięki drzwi będą "dostosowane" do ich animacji (albo animacje do dźwięków)? Najgorsze są aktualnie trzecie drzwi, nie są zsynchronizowane z ich dźwiękiem trzasku przy zamykaniu (przy otwieraniu trochę też, np. brakuje "trzasku", oceniając film z nowymi dźwiękami).
Zwracałem na to uwagę w Jolczu, zwracam i tutaj - drzwi z włączonym CG na wyświetlaczu VDO mrugają w całości, a nie mają tych dziwnych aureolek. Poza tym jak zawsze piękna robota, widać, że się do tego przykładasz. Czekam z niecierpliwością na premierę, bo chociaż sam Kebekto jechałem bodaj raz (i nie wspominam tej podróży za dobrze) i nigdy mnie te auta specjalnie nie interesowały, to zapowiada się solidny autobus na nie tylko polskie mapy. A co do mapy, to liczę, że w wolnej chwili powrócisz do projektu Rybnika