Strefa OMSI

Pełna wersja: Citybus 628c & 628g LF & Citybus o530
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Co mnie w tej dyskusji najbardziej zastanawia - autor musial te dzwieki w jakims Conceto nagrac tak wiec dzwieki sa autentyczne w egzeplarzu XYZ i w nim drzwi brzmia tak a nie inaczej.
Proszę w tym miejscu zakończyć dyskusję na temat piszczenia drzwi. Każdy kolejny post na ten temat zostanie potraktowany wg Regulaminu jako spam.
Ogólnie jeśli chodzi o dźwięk ZF-ów (o ile takie będą przewidziane) w bydgoskich Conectach są dość dobre (wyraźne) szczególnie w #655. Ale gdzie z Rybnika do Bdg...
#655 ma najbardziej zajechaną skrzynię.
Eot
"Psiknięcie przy zatrzymaniu" - prawdopodobnie w starych egzemplarzach tego nie ma. Różnic tam jest znacznie więcej, ale na chwilę obecną to za dużo roboty, aby do każdego rocznika robić konkretny zestaw dźwięków. Dźwięki euro 5 i euro 6 już posiadają znaczne różnice (nie tylko silnik) i na tym się skupiam, aby je realnie odwzorować. Jak ktoś będzie chciał spersonalizować euro 5 na poszczególne egzemplarze to zawsze oczywiście będzie można zrobić modyfikację.
Dźwięki drzwi zostały podmienione, bo było w nich słychać silnik, w prezentowanych ostatnio szum został wyeliminowany. Dźwięki trzasku drzwi (szczególnie pierwszych) zostanie jeszcze podmieniony, bo brzmi trochę dziwnie.
Zmianie biegów się jeszcze przyjrzę, aczkolwiek uważam, że są dość realne.
Jeżeli chodzi o ZF-a dla euro 5 12m to mam nagranie z Bydgoszczy i na takim się będę wzorował.
Skoro krótki ZF robisz "po bydgosku" to czyli tego psss nie będzie;)
Dźwięki "po bydgosku" będą dotyczyły tylko skrzyni biegów ZF, reszta będzie jak w Rybniku. Zastanowię się nad wyodrębnieniem wersji euro 4 i euro 5 (pss, kompresor itd.), ale to będzie ewentualnie i na końcu.
Przecież jeżeli ktoś nie będzie chciał mieć "psst" to sobie po prostu indywidualnie ten dźwięk usunie z folderu "sounds", wiec nie wiem w czym problem widzicie.
O tak, wtedy OMSI na pewno nie / ekhm. / całego logfile swoimi problemami ze znalezieniem tego dźwięku, nie zacznie próbować stawiać randomowego autobusu, przeładowywać kafli, a ostatecznie nie wywali gry do pulpitu po takiej akcji :E Zdecydowanie nie polecam takiego działania, jeśli KaJot jednak się nie zdecyduje na opcję usunięcia "psst" (co to za różnica, serio?), to myślę, że jakiś modder pokaże jak usunąć linijkę kodu.
Zawsze można podmienić "psst" na pusty plik dźwiękowy, wtedy nic nie będzie słychać a OMSI nie zwariuje.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Przekierowanie