Strefa OMSI

Pełna wersja: Citybus 628c & 628g LF & Citybus o530
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Mnie tam ciekawi, czy skrypty nie będą się sypać jak połowie społeczności w Vectach, przez co przy hamowaniu, pneumatyka głupieje i drastycznie spadają klatki.
A znalazło się na to jakieś rozwiązanie?
A, jeszcze zapomniałbym wspomnieć. Mam nadzieję, że dźwięki Voitha nie będą pomieszane z ZFem (tak jak ma to miejsce w Vectach), bo robi się z tego coś strasznego.;)
Projekt nadal żyje, KaJot podesłał prezentację przeguba z silnikiem Euro 6:


https://youtu.be/TiXCWoyzCIU?t=163
W którym autobusie w członie B jest tyle kasowników przy drzwiach ? :E
Fajna sprawa z tym wyświetlaczem
Kokpit- Menu nie lepiej by było od razu po polsku?
Kolego wyżej, przypomnę tylko, że prawdopodobnie będzie to płatna modyfikacja więc dobrze jest posługiwać się międzynarodowym językiem w tak wydawanym dodatku, na pewno będzie pozytywniejszy odbiór jak wrzucenie od razu polskiej paczki;)
Dokładnie, ale w dobrym tonie będzie modyfikacja na nasz 'rynek', aby polscy odbiorcy nie czuli się zawiedzeni, w końcu twórca jest Polakiem i wątek rozwoju dodatku również jest po polsku. Jednak kolega Gregory też ma sporo racji, w końcu inni twórcy tworzą najpierw wyłącznie we własnych klimatach, a my wprowadzamy potem modyfikacje, nie widziałbym w tym nic nietaktownego, gdyby Polak zrobił główną wersję wg polskiego schematu, potem dodał pakiet, który dodaje uniwersalności /w celach zarobkowych/ dla odbiorców z zagranicy, oraz jako grzecznościowy gest.
KaJoT niejednokrotnie zaskakiwał ciekawymi skryptami, zawsze może wprowadzić opcję zmiany języka w pliku cti czy jako opcję w komputerze;)
To drugie byłoby strzałem w 10, przypominałoby patent z familii Statbusa, aczkolwiek nie wiem, czy nie upomnieliby się o 'haracz' za to, co mogłoby podnieść cenę, chyba, że chciałby to wydać gratis, a koszt haraczu za patent byłby jedynym zawartym w cenie dodatku, ale i tak z pewnością niezbyt małym.
Zresztą nie znamy umiejętności negocjacyjnych i planów zarobkowych autora:D .

Opcja w komputerze /pokładowym rzecz jasna, choć pierwsze skojarzenie było z pc-tem, oczywiście bezsensowne/ byłaby atrakcyjna ergonomicznie, logicznie i z punktu widzenia PiaR'u gadgeciarskiego, ale czas pokaże, co wymyślił nasz artysta w przypadku Kebaba.




Jeszcze dodam, że opcja polskojęzyczna powinna być nadrzędna, czyli startowa, a idąc dalej można pokusić się o powiązanie tego z plikiem .cti w sposob następujący:
1.Malowanie polskie -> w komp. pokładowym językiem startowym jest język polski, a inne są opcją /ale są/
2.Malowanie zagraniczne -> w komp. pokładowym językiem startowym jest język obcy, pozostałe są opcją /ale też są/.
3.Wybór języka obcego jako startowego odbywałby się wg reguły:
a) malowanie z kraju niemieckojęzycznych ->
niemiecki
b) malowanie z pozostałych krajów ->
angielski.

Więcej języków autor raczej nie zrobi, bo to i sporo roboty i w sumie 2 najbardziej popularne języki obce. Chyba, że jest poliglotą i pomyśli sobie: ja wam pokażę! :E
A ja mogę przetłumaczyć instrukcję na rosyjski, serbsko-chorwacki i w razie potrzeby na jakiś szykowny angielski czy inne zachodnie cudo.;)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Przekierowanie