Strefa OMSI

Pełna wersja: [v3.0] Jelcz M125M Dana/Vecto/Vecto CNG & M185M
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(06.06.2015 16:02)Goppel napisał(a): [ -> ]
(06.06.2015 01:34)Nesty napisał(a): [ -> ]Po 1. Od kiedy w Danach drzwi odbijały się?! Próbuję uzyskać na to odpowiedź, zero informacji...
W Poznańskich Vecto od 2004 roku do dziś, kwestia regulacji drzwi.

Masz rację: Vecto, a nie Dana!:)
Nadal uważam, że to kwestia ciśnienia puszczonego na drzwi, w niektórych wozach MANa w Poznaniu jedna połówka drzwi się odbija, a druga w tym samym czasie jest jeszcze w 1/3 otwierania się i ładnie się zatrzymuje na ograniczniku, chyba, że Danki miały jakiś system pochłaniania energii kinetycznej:P

EDIT: Co do "złego poziomu NORMAL" i "Autobusu M125M Dana" to obie te rzeczy występują także w niektórych egzemplarzach u mnie, oczywiście z "VECTO" zamiast "DANA" i również uważam, że warto by było to wprowadzić, a termometr rozwiązać jakoś inaczej (np. kładąc prostą stację pogodową na lewym podszybiu). Przy okazji jak będziesz się dokładniej zajmować MANami A21 i A23 to daj mi znać jakbyś potrzebował jakichkolwiek informacji, jestem zakochany w A21 od 13 lat i wiem o nich sporo.
No niestety, po wyeksploatowaniu Danek na pewno drzwi się nie odbijały i jest to 100% potwierdzona informacja.
No to jeszcze trochę pracy przed Kajotem zostało:) A co do sterownika , to tak jak goppel jestem zdania, ze powinienes pogadac z Mateuszem612:)
Odnośnie optymalizacji to ja nie narzekam, raczej postęp jest znaczny względem wersji v2.7, ale to już ocenią inni.
99% odnosi się przede wszystkim do tej wersji, ale poskładanie reszty to względem wszystkich prac tylko krótka chwila. M185M to właściwie to samo, tyle że trzeba przypisać nowe elementy do pliku cfg.
Jeżeli się uda to będzie możliwość jazdy tylko na dykcie (obecnie uszkodzenie wyświetlacza jest zespolone z tablicą więc jest problem).
Zrezygnowałem z otwieranych klap więc jedyną wersją będzie odpowiednik v2.7 "low" (we własnym zakresie będzie można jeszcze dodatkowo zmniejszyć tekstury).
Pofalowana karoseria to poszycie boczne z wgnieceniami (odbicia inaczej wyglądają).
Jeszcze nie mam skryptu na tą szybkę.

Wyświetlacz wewnętrzny jest już poprawiony względem tego filmiku, ale: W Rybniku te wyświetlacze są zaprogramowane na 5 różnych komunikatów i takie zostaną:
1. Linia i kierunek (niewyśrodkowany napis "kierunek"- faktycznie w tym nie przesuwanym jest bez strzałki - więc ją usunąłem i nazwę kierunku przesunąłem http://www.kmrow.vot.pl/images/stories/a...3296wn.jpg )
2. Godzina i data
3. Imieniny
4. Następny przystanek (przy głosowej zapowiedzi) - w ostatnim filmiku nie zadziałało, ale już poprawione
5. Aktualny przystanek przy otwartych drzwiach
Oprócz tego sama czcionka została lekko przeskalowana (już w tym filmiku)

W M125M drzwi faktycznie się tak mocno nie odbijają ale drżą przez pewien czas - znacznie zmniejszyłem odbicia drzwi oraz otwierają się teraz jeszcze wolniej.
Z tym "klimatem" podczas zwalniania to jeszcze zobaczę co by się dało poprawić.
Usunięcie tego pip przy wysiadaniu to delete jednego pliku.
Pss przy stawaniu w miejscu w #3296 jest i na pewno tego nie usunę.
Odpalanie silnika wynika z tego, że z zewnątrz jest osobny dźwięk, wewnętrzny niestety mam tylko z m121m, ale może uda mi się jeszcze coś poprawić z tym, aby tak nie "odstawał". A długość to jest skrypt zimnego startu więc zimą może się kilka minut odpalać:P
Jeżeli chodzi o dźwięk pip pip podczas otwierania drzwi jest on jak najbardziej prawidłowy (względem długości).
#3296 jest w stanie rozpędzić się do prędkości maksymalnej na stosunkowo małym odcinku drogi, jednakże mimo to delikatnie zmniejszyłem jeszcze moc silnika dla Dany.
Odnośnie samej barwy dźwięków silnika: to przedstawiają one realne odgłosy M125M #3296 z firmy Transgór Rybnik i nie będę ich zmieniał. Jeżeli ktoś stwierdzi, że są źle spasowane to mogę jeszcze coś spróbować poprawić.
W wersji v2.7 nie było tego "zbijania" hamulca gazem to było to krytykowane. Nie da się tego pogrupować które go konkretnie miały a które nie.
Dzień w tygodnia w dacie nie wiem czy się pojawi, ale jeszcze tego nie przekreślam.
Regulacji zawieszenia nie widziałem w akcji, więc jeżeli faktycznie trzeba było trzymać to mogę poprawić.
"Zły poziom normal" mogę dodać, ale proszę o zdjęcie, albo rozrysowanie jak taki komunikat wyglądał na ekranie pulpitu.

Jeżeli chodzi o komputer R&G:
Dużo czasu poświęciłem na stworzenie tego co było zaprezentowane, więc ulepszę mój skrypt. Obecnie rozbudowałem już go o menu (dodałem blokadę kasowników i odpowiedni komunikat na wyświetlaczu kasowników) i poprawiłem rozmiar czcionki (teraz ma odpowiednie proporcje)

Zmienione tekstury na Grundorfie są mojego autorstwa.
Cieszę się, że Jelcz jest już na ukończeniu. Trzyma oczywiście klasę, co po Tobie można było by się spodziewać. Powodzenia w pracach wykończeniowy:)

Wklepane moim Sony Xperia T3 za pomocą Tapatalka.
Co do komputera: czy w takim razie możesz dodać komunikaty przy bootowaniu systemu, drugi sposób logowania (twój to tylko Linia/Kierunek/Trasa, a brakuje Linia/brygada, czyli tego, w którym pojawia się rozkład jazdy), który by można rozwiązać poprzez niepokazywanie się czasu do odjazdu dopóki nie zalogujemy się klawiszem 8. Czy do blokady pod przyciskiem 2 da radę też dołączyć opcję zapowiedzi o blokadzie definiowanej w np. pliku .hof? Wiem, że to dość sporo do roboty, ale szkoda twojej pracy, żeby trzeba było na chama pożyczać skrypty z Jelcza Mateusza żeby mieć pełną symulację, a jednocześnie nie wiadomo jak to będzie z przeniesieniem tych skryptów.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Jelcz słowem to jeden wielki geniusz, który tkwi w prostocie. Pojazd jak najbardziej zasługuje na pochwałę i owację na stojąco:). Nie trzeba się wiele rozpisywać, bo wszystko jest według mnie w porządku. Z niecierpliwością oczekuję nie dalekiego już finiszu prac i cieszę się, iż są na tym świecie osoby, które potrafią tak dobrze i dokładnie zadbać o każdy detal czego skutkiem jest to przepiękne jelczydło. Powodzenia na finiszu;)

Pozdrawiam
Men_of_Man
Przedstawiłem rzetelną analizę. Nie jest prawdą, że długość pikania jest odpowiednia, bo powinna być ciutkę dłuższe i głośniejsze. Ponadto, co z tego, że jeden głupi numerek z Rybnika może się rozpędzić do maksymalnej? Każda pewnie by potrafiła, ale na Miłość Boską. Robisz człowieku roczniki 98-99, które dawno się wyeksploatowały i nim dociągnie do maksymalnej, to naprawdę zajmuje czas. Więc dostosować należałoby prędkość, skoro jest w kabinie napisane "Płyn 2015". Większość Dan miały problem z osiągnięciem 50-60km/h, bo zajmowało to dość długo czasu i to jest obiektywna prawda. Ty myślisz strasznie płytko na ten temat.

Przedstawiłem również informacje na temat dźwięków i widać, że należałoby zrobić wersję z dźwiękami, które występowały w większościach Danek. W końcu podpisujesz pod dane wersje, np. Inowrocławską, Biało-bielską i nieuczciwe jest wpieprzanie tam czegoś, co nie jest zgodne z realem.

(08.06.2015 20:09)Men_of_Man napisał(a): [ -> ]Jelcz słowem to jeden wielki geniusz, który tkwi w prostocie. Pojazd jak najbardziej zasługuje na pochwałę i owację na stojąco:). Nie trzeba się wiele rozpisywać, bo wszystko jest według mnie w porządku. Z niecierpliwością oczekuję nie dalekiego już finiszu prac i cieszę się, iż są na tym świecie osoby, które potrafią tak dobrze i dokładnie zadbać o każdy detal czego skutkiem jest to przepiękne jelczydło. Powodzenia na finiszu;)

Nie zsikaj się z tego zachwytu. Nie jechałeś wozem, nic o nim nie wiesz, więc nie możesz mówić, że jest dobrze, skoro niektórzy z nas starają się, aby Kajot popoprawiał kilka ważnych i istotnych kwestii. To się nazywa konstruktywna krytyka, która ma powiedzieć autorowi, że te 99% nie jest realne. Bo fakt faktem, zarówno ja jak i wszyscy inni mamy szacunek do Kajota za to, co obecnie zrobił. Ale szacunek, a konstruktywna krytyka powinny iść w parze, gorzej z wychwalaniem po niebiosa. To samo było w kwestii Solarisa NICK-a, otwarcie skrytykowałem i miałem rację. "Nie chwal dnia przed zachodem słońce" ;)

@down
Nie jest kwestia tego, że mi się coś nie podoba, a to, że wskazuję błędy tak, jak to niektórzy robią i prawidłowo. Ileż można czytać tych bezmyślnych i kretyńskich komentarzy podobnych do Twoich? Nie ma się czego doczepić? To idź sobie na TWB i pospamuj komentarzami "piękny autobus", a od tego się odczep i nie twórz spamu. Post został zgłoszony i mam nadzieję, że spotka Cię nagroda.
Cytat:Nie zsikaj się z tego zachwytu. Nie jechałeś wozem, nic o nim nie wiesz, więc nie możesz mówić, że jest dobrze, skoro niektórzy z nas starają się, aby Kajot popoprawiał kilka ważnych i istotnych kwestii. To się nazywa konstruktywna krytyka, która ma powiedzieć autorowi, że te 99% nie jest realne. Bo fakt faktem, zarówno ja jak i wszyscy inni mamy szacunek do Kajota za to, co obecnie zrobił. Ale szacunek, a konstruktywna krytyka powinny iść w parze, gorzej z wychwalaniem po niebiosa. To samo było w kwestii Solarisa NICK-a, otwarcie skrytykowałem i miałem rację. "Nie chwal dnia przed zachodem słońce" ;)

Sorry bardzo ale jak ma się ktoś zsikać to chyba ty:pali:. Ja tylko przedstawiłem swoją opinię po tym co widziałem na filmach i wnioskując po powszednich postach autora. Jak już będzie pojazd dostępny i zauważę w nim jakieś błędy (czego oczywiście nie chcę) to nie omieszkam ich skrytykować. Na chwilę obecną nie mam podstaw do krytyki, więc grzecznie proszę spójrz na siebie, a że Tobie się coś nie podoba to już mnie wisi.|( Dla mnie wszystko jest jak najbardziej okej. Będzie wóz, będzie obiektywna ocena i być może krytyka. Póki co nie ma co poganiać autora i spokojnie czekać.

@up: Po drugie autor tworzy model wzorowany na tym ze swojego miasta. Nikt nie będzie ustawiał czegoś pod Ciebie, bo ty tak chcesz. Zarządzać to ty se możesz u siebie w domu, a nie wtryniać się w robotę innych. A co do spamu to nie wiem teraz o Co ci chodzi, bo według mnie nie widzę tutaj takowego, a jeśli już to chyba z Twojej strony.
Przekierowanie