Za dużo wazeliny być nie może
Model jest świetny, nie ma czego skrytykować dopóki nie zostanie wydany (kiedy przetestujemy to, czego screeny nie pokazują). No cóż, od siebie dodam tylko krótkie "szerokiej drogi"
Ja ci powiem tak: Przy wersji pierwszej spędziłem kilkadziesiąt (bardzo miłych i wspaniałych) godzin. Skoro więc zapewniasz iż model w drugiej wersji będzie jeszcze lepszy to jestem przekonany iż spędzę jeszcze więcej czasu. O jakość wykonania jakoś się nie martwię (CIEKAWE DLACZEGO? HMM...
)
Pozdrawiam i powodzenia
Może jak już bym dopisał M185M do tytułu to bym zwiększył znacznie popularność lol
Co do nowych skryptów: no na pewno działające wyciągi tylne,
działający przycisk od wlotów powietrza (na pulpicie z prawej strony, u góry, ostatni z prawej),
zrobię też raczej od dodatkowych wentylatorów (te dwa duże)
całkowicie sprawny ciepły guzik (w tych wersjach co je mają to przycisk do otwierania, a w tych co nie mają tylko podświetlanie odpowiednich przycisków drzwi dla wysiadania)
działająca klima powinna być
(tylko w kilku wersjach co je mają)
pracuję nad własnym regulowanym zawieszeniem- tu jeszcze nie wiem czy się uda bo na razie są lekkie problemy
będzie też not aus działający
oczywiście też awaryjne otwieranie drzwi
aha i jeszcze poprawione działanie R&G (tzn. wybieranie bez połówek)
A jak z wyświetlaczem VDO? Nadal trzeba się będzie bawić przyciskami, czy autobusik będzie się pojawiał przy zaciągnięciu hamulca przystankowego i znikał po jego puszczeniu? I czy planujesz wywalanie jakichś losowych błędów na pulpicie?
Będzie możliwość otwarcia/zamknięcia drzwi z zewnątrz bez użycia pulpitu? Wszak kierowca jakoś do wozu wejść musi
Czy będzie tak samo z hamulcem przystankowym jak w Mercedesie 0405N1 w Hamburgu? Bo obecnie jest tak, że trzeba cały czas mieć włączony ten hamulec przystankowy, a tak nie jest realnie. Nigdzie nie doczytałem, aby to było poprawione czy będzie poprawione w nowej wersji.
Btw. Rozumiem, że będzie też poprawione te obniżanie FPSów przy wybieraniu linii i kierunku jazdy?
Aha, co do kwestii optymalności. Jeśli mówisz jak jest, że będzie optymalizacja jak Mercedes Juliana, to cieszę się. Osobiście uważam, że mógłbyś wywalić ten silnik z tyłu i animacje z nim związane, zbędne to. Chyba, że znowu wydasz wersję "low".
Pozdrawiam
Goppel: Nie wiem czy tak jest i w M125M, jeżeli tak jest a najlepiej jeżeli istnieje dowód to wtedy mogę tak zrobić. Błędów nie planuję
Ogólnie będzie trochę realniej, bo teraz ekran będzie się przełączać tym po prawej stronie pulpitu ostatnim z lewej, a tamte co są obecnie będą do zawieszenia.
LPG: Tylko w niektórych wersjach, bo nie w każdej się tego dopatrzyłem a normalnie się do tych pojazdów wchodzi poprzez awaryjne otwieranie drzwi
Nesty: No ja nie wiem jak tam jest ale domyślam się chodzi o to że hamulec puszcza dopiero po naciśnięciu gazu- można zrobić ale skąd mam wiedzieć, że w Jelczu też tak jest (skoro SD202 miał taki co ja mam to raczej też jest realny)
I jeszcze raz odnośnie FPSów: FPSy takie jak ma merc Juliana ma M125M na dzień dzisiejszy czyli to co na screenie + dużo obiektów zewnętrznych.
Silnik musi być, wersja low będzie też dostępna.
Dobrze się domyślisz i tak było, bo pamiętam w Dance (nie wiem jak w Vecto) - miałem okazję jechać nią wiele razy i widziałem co kierowca robił. Ale mam tutaj jedną hipotezę: być może wybrane wersje takie miały. Więc zrobisz jak będziesz uważał oczywiście.
Chyba nie ma w Polsce autobusów, w których hamulec "się puszcza" od razu po przełożeniu dźwigienki - nawet używki z Berlina w Szczecinie tak mają. Wyświetlacz się tak zmienia w każdym VDO, od Mercedesa, aż po Jelcza, taki soft. W SU12 Bahnfana można zobaczyć prawie to - bo autobusik gaśnie przy pstryknięciu przyciskiem, zamiast przy puszczeniu hamulca. Ponawiam pytanie o losowe błędy (tu przykład, co prawda z Lion'sa:
http://poznanskie-autobusy.pl/fotografia3351.search.htm )