Strefa OMSI

Pełna wersja: Warszawiacy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
"Premiujemy autobusy z 5 drzwiami, co przyspieszy i ułatwi wymianę pasażerów." - no super, może jeszcze 5 par na lewą stronę i wyjście dachem? Bo po co miejsca siedzące?...

(14.05.2015 19:08)ibis19 napisał(a): [ -> ]To chyba lekka przesada... Są w złym stanie technicznym czy jest to "tradycja", że wozy mające 15-16 lat są kasowane?
Wszystkie autobusy MZA są w dość dobrym stanie, to raczej kwestia wieku, a szkoda, bo bardzo lubię NG 313:(

(14.05.2015 19:24)mrszulek125p napisał(a): [ -> ]Ale takie pytanie do Warszawiaków. Jak myślicie, ITS załatwi nowe wozy i będzie walczył, czy Sobie odpuści?

Dla ITS to jest kontrakt życia, więc na pewno będą walczyć.
Czy życia to niekoniecznie, we Wrocławiu teraz będą jeździć, a zawsze pozostaje jeszcze Radom. Ale to prawda, ostatnio walczyli i teraz będą walczyć
(14.05.2015 20:40)Mattez napisał(a): [ -> ]Dla ITS to jest kontrakt życia, więc na pewno będą walczyć.

Tak tyle że ITS od lutego ma umowę we Wrocławiu, wszystkie nowe wozy, które miały być w Warszawie poszły do Wrocławia.
Gie prawda, NG313 już się powoli sypią. Osiołki to podobno mają bardzo mocno sypiącą się kratownicę.

I aż śmiech mnie wziął jak czytałem "Operator lub operatorzy będą świadczyć usługi autobusami oferującymi bardzo wysoki standard podróży. Standard, który stał się już warszawską normą, do której mieszkańcy stolicy z pewnością już się przyzwyczaili."
Tak, te zadbane Scanie PKSu albo nienagannie utrzymane Soliny Mobilisu mnie do tego przez te wszystkie lata przyzwyczaiły... MANy ITSu też nie są porządnie utrzymane. O MZA nie powiem bo zdanie jest z artykułu o przetargach dla ajentów.

A autobusy z 5 parami drzwi bardzo chętnie zobaczę, zawsze jakaś nowość:) Choć i tak nic nie zastąpi Ikarusów lewarów.

Ciekawe są też zapisy o wymogu posiadania zajezdni i kierowcach, czyli znajomość polskiego, umundurowanie i umowy o pracę dla nich i pozostałych pracowników. No i o nagrodach za nienaganność. Unikniemy tego, co stało się ze Scaniami? Pożyjemy zobaczymy:)
ITS tak naprawdę ma największe szanse na wygraną. Mobilis ostatnio sobie odpuszcza kontrakty (patrz Wrocław), EEC będzie się zajmować swoimi 30 midikami (wiadomo już czy będą to Solarki czy Sancity?). I nie będzie tej aukcji elektronicznej i przebijanie sie o 1gr. (jak to miało miejsce w przetargu na midiki). Jeżeli wygra ITS to można się spodziewać Lion'sów w wersji 18,75m. Są nieco tylko droższe od standardowego przegubowca, a dodatkowe punkty zawsze są mile widziane:) Ale ogólnie ten przetarg na przeguby będzie bardzo ineteresujący.
Sorki, czy ktoś mi przypomni do kiedy ITS ma kontrakt na solówki?;)
31.12
Do Warszawy przyjechał na testy pierwszy elektryczny SU12. Mnie od razu uderzyło mocno zabudowane wnętrze, trochę nie fajnie. Boki też są niezbyt estetyczne, jeszcze gorzej wyglądają niż na najnowszych przegubach 84xx. No i po co tego jamnika tam nalepiali skoro i tak będą musieli go zerwać bo tam wg pajaców z ZTM musi być taborówka?...

Foty z fejsa MZA.

[Obrazek: SU12_1.jpg][Obrazek: SU12_2.jpg][Obrazek: SU12_3.jpg][Obrazek: SU12_4.jpg]
[Obrazek: SU12_5.jpg][Obrazek: SU12_6.jpg]
Ale miejsc mogłoby być więcej...
Która linia strefowa najczęściej kursuje?
Przekierowanie