Odkąd 101 jeździ na zmodernizowane Młociny, nie jeżdżą tam żadne krótkie autobusy, tylko przeguby.
(24.03.2014 15:38)Mattez napisał(a): [ -> ]Odkąd 101 jeździ na zmodernizowane Młociny, nie jeżdżą tam żadne krótkie autobusy, tylko przeguby.
Codziennie autobus linii 101 jest przypelniony ludziami?
Nie. W godzinach szczytu "tłum" jest rozładowywany przez częste kursy 101 i dodatkowe linie ekspresowe jeżdżące tą samą trasą, a poza godzinami szczytu już nie ma takiego zapotrzebowania, więc 101 również jeździ względnie puste.
Nie chcę obrażać ale po przejrzeniu kilku tematów i przeczytaniu powyższej dyskusji jak dla mnie user szcezcinmpk (już sama przekręcona nazwa na to wskazuje) to typowy troll. Gwoli ścisłości w/w user pisał o MANach midikach i 12 metrowcach na 101. Owszem, jeździły ale na starej trasie tej linii czyli Metro Politechnika - Pl. Hallera. Przy budowie II linii metra linię skasowano, południowy odcinek przejął 118 a północny 166. Na 101 jeździ tylko ITS i Stalowa a na Stalową trafiły najnowsze SU18 więc nie tylko MANy można tam spotkać
Słyszeliście Panowie, że mają zakupić kolejne Mercedesy Conecto? W Poniedziałek spotkałem dosyć fajnego kierowcę na 184 na Szczęśliwicach, jechał Solbusem 18M. Pogadałem z nim i powiedział mi że mają trafić niedługo kolejne sztuki mercedesów.
Do sedna, co o nich sądzicie? Potrzebne czy tak nie za bardzo? Jak się nimi jeździ?
Pamiętam, jak na samym początku jeździły na linii 414. Ciche, ciepłe, szybkie, nic nie skrzypiało i się nie trzęsło. Ale prawdopodobnie dlatego, że to był jeden z pierwszych kursów Conecto. Niedawno jechałem takim, to się w nim wszystko trzęsło i skrzypiało.
Oczywiście cieszę się, że w Warszawie mamy Mercedesy, ale wolałbym, aby to były Citara zamiast Conecto.
#Serek Danio: Jakim cudem?
Otwarcie ofert na 25 przegubów odbędzie się 7 maja. To pewnie kolejne wymysły kierowców.
Czy na 184 Metro Młociny-Szczęśliwice jeżdżą Solarisy Urbino 12?